Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdolności magów (3) w Dragon Age II | Rozwój postaci poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

MAG KRWI - Zdolności magów (3) w Dragon Age II | Rozwój postaci - Dragon Age II - poradnik do gry

MAG KRWI

Typ: Specjalizacja.

Kategoria ta służy rozwijaniu umiejętności manipulowania umysłami i siłami życiowymi obecnych na polu bitwy postaci.

Kategoria dostępna dla postaci: Hawke.

Uwagi: Odblokowanie tej specjalizacji może się okazać bardzo opłacalne dla maga prowadzącego agresywny styl rozgrywki. Wymagana jest dość znaczna zmiana stylu gry, zakładająca leczenie się nie przy pomocy mikstur, ale zdolności wchodzących w skład omawianej kategorii.

Priorytetowe zakupy: Poświęcenie, Krwotok.

NAZWA ZDOLNOŚCI

TYP ZDOLNOŚCI

DZIAŁANIE I UWAGI

Mag krwi

startowa

Zdolność ta jest odblokowywana automatycznie po wybraniu specjalizacji Mag krwi, zwiększając nieznacznie żywotność Hawke'a.

Krew życia

podtrzymywana

1 ulepszenie

Aktywowanie trybu, w którym Hawke poświęca punkty żywotności, otrzymując większą liczbę punktów many. Sporym ograniczeniem jest niestety to, że na czas załączenia tej zdolności nie jest możliwe leczenie się przy pomocy mikstur i zaklęć z innych kategorii. W rezultacie wymagane jest korzystanie z wybranych umiejętności z tej grupy i dostępnych tylko dla maga krwi. Jeżeli pogodzisz się z takim stanem rzeczy, to będziesz mógł korzystać z wielu potężnych zaklęć przy zmniejszonych kosztach z własnej strony.

Zakup ulepszenia Żądza krwi jest wręcz obowiązkowy, gdyż gwarantuje ono trzy punkty many (zamiast standardowych dwóch) za jeden wydany punkt żywotności.

Poświęcenie

aktywowana

1 ulepszenie

Wyssanie części energii życiowej z wybranego sojusznika celem regeneracji sił życiowych Hawke'a. Jest to wbrew pozorom korzystna zdolność i obok Hieny cmentarnej jedna z dwóch stanowiących zastępstwo za brak możliwości stosowania konwencjonalnych metod leczniczych. Dobrą wiadomością jest to, że członek drużyny stracone punkty zdrowia odzyskuje ze zwiększoną szybkością. Korzystanie z opisywanej zdolności wymaga uprzedniej aktywacji umiejętności Krew życia.

Ulepszenie Posępna ofiara jest godne polecania, albowiem otrzymuje się więcej energii życiowej niż wyssało się z sojusznika. Ponadto jeżeli on polegnie na polu bitwy, to przyznawana jest silna premia do żywotności Hawke'a, ale takich sytuacji raczej warto unikać, bo w walkach przyda się każda osoba.

Krwotok

aktywowana

1 ulepszenie

Zadawanie przeciwnikom obrażeń fizycznych. Odbywa się to na wyznaczonym obszarze i z pominięciem ich pancerzy oraz odporności na obrażenia. Ze zdolności tej zdecydowanie warto korzystać, ale należy się pilnować, gdyż działa ona jedynie na te istoty, przez ciała których przepływa krew (większość potworów się więc nie kwalifikuje). Korzystanie z opisywanej zdolności wymaga uprzedniej aktywacji umiejętności Krew życia.

Ulepszenie Paraliżujący krwotok nie tylko przyczynia się do zwiększenia zadawanych obrażeń, ale dodaje także dwie inne ciekawe funkcje. Mowa tu o zadawaniu ogromnych obrażeń chwiejącym się celom oraz o szansy paraliżowania zwykłych przeciwników. Jest to pozycja zdecydowanie godna zakupu.

Hiena cmentarna

aktywowana

1 ulepszenie

Pochłanianie energii z poległych przeciwników celem regeneracji sił życiowych Hawke'a. Jest to obok Poświęcenia jedna z dwóch zdolności stanowiących zastępstwo za brak możliwości stosowania konwencjonalnych metod leczniczych. Niewątpliwą zaletą jest w tym przypadku to, że żywotności nie trzeba "pożyczać" od sojuszników. Niestety, odbywa się to na mniejszą skalę i przynosi oczekiwane rezultaty jedynie w trakcie bitew z udziałem dużej liczby przeciwników. Korzystanie z opisywanej zdolności wymaga uprzedniej aktywacji umiejętności Krew życia.

Ulepszenie Jedną nogą jest niewątpliwie warte zakupu, pozwalając na wysysanie niewielkich ilości punktów żywotności także z żywych przeciwników (tylko tych, przez ciała których przepływa krew). Połączenie obu sposobów regeneracji paska zdrowia Hawke'a daje już bardziej zadowalające rezultaty.

Niewolnik krwi

aktywowana

1 ulepszenie

Zniewolenie zwykłego przeciwnika i zmuszenie go na walczenie po stronie drużyny przez krótki okres czasu. Zdolność ta nie działa niestety na silniejszych wrogów, ale mimo wszystko warto rozglądać się za takimi celami, których chwilowe dołączenie do zespołu będzie miało najbardziej pozytywne skutki. Podobnie jak większość pozostałych zdolności z tej grupy, zaklęcie działa jedynie na tych wrogów, przez których ciała przepływa krew. Korzystanie z opisywanej zdolności wymaga uprzedniej aktywacji umiejętności Krew życia.

Ulepszenie Krwawa plama jest dosyć ciekawą opcją, gdyż po zakończeniu cyklu zniewolenia przeciwnik nie tylko ginie, ale również eksploduje, raniąc stojąc obok wrogów.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie