Za zepsutego Batmana: Arkham Knight na PC odpowiada Iron Galaxy Studios

Najnowsze doniesienia związane z problemami technicznymi PC-towej wersji gry Batman: Arkham Knight głoszą, że za komputerowe wydanie nie odpowiada studio RockSteady, a zespół Iron Galaxy Studios.

Kamil Zwijacz

Za zepsutego Batmana: Arkham Knight na PC odpowiada Iron Galaxy Studios - ilustracja #1

Dzisiejszy dzień upływa nam pod znakiem problemów technicznych PC-towego wydania Batman: Arkham Knight. Niedawno informowaliśmy bowiem o poważnych problemach z jakimi borykają się użytkownicy tej wersji. W związku z tym zapewne wielu fanów zawiodło się postawą studia RockSteady, które wcześniej nigdy nie dało takiej plamy. Okazało się jednak, że to nie ta ekipa odpowiada za komputerową edycję. W serwisie Videogamer opublikowano informacje, z których wynika, że to Iron Galaxy Studios pracowało nad „blaszakowym” Batmanem. Deweloper ten stworzył dwie własne gry - Wreckateer oraz Divekick, a także współpracował przy rozmaitych dużych tytułach, zajmując się niektórymi elementami w takich projektach jak BioShock Infinite, Borderlands 2, Destiny czy też Batman: Arkham Origins.

Studio RockSteady wydało oświadczenie, w którym stwierdzono, że wraz ze swoim partnerem odpowiedzialnym za deweloping Arkham Knight pracują już nad rozwiązaniem wszystkich problemów. Nie potwierdzono wprost, że za komputerowe wydanie odpowiada Iron Galaxy Studios, ale poniższy zrzut ekranu mówi sam za siebie.

Iron Galaxy Studios winowajcą kiepskiej PC-towej wersji Batman: Arkham Knight. / Źródło: Videogamer.
Iron Galaxy Studios winowajcą kiepskiej PC-towej wersji Batman: Arkham Knight. / Źródło: Videogamer.

Jednocześnie warto wspomnieć, że Batman: Arkham Knight posiada zabezpieczenia Denuvo, które mogą wywoływać problemy ze stabilnością działania. Podobne informacje swego czasu głoszono w przypadku Lords of the Fallen. Niewykluczone więc, że faktycznie coś może być na rzeczy.

Czekamy zatem na dalszy rozwój sytuacji i miejmy nadzieję szybki debiut pierwszego patcha.

Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 23 czerwca 2015

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.0

Gracze

9.2

Steam

8.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
3
4
6
7
12
13
14
19
20
21
27
28

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-06-24
14:56

mario7777 Generał

mario7777

Fakt jest taki że jak gra jest dobra to wcale nie musi być zabezpieczona żeby dobrze się sprzedała.

Komentarz: mario7777
2015-06-24
15:15

Demilisz Generał

Niektórzy widzę już zdążyli zapomnieć jak konsole zostały potraktowane przy AC: Unity. Oj krótka pamięć, krótka.. Ale nie przejmujcie sie misie pysie, jeszcze nie raz zapłaczecie, segment AAA to taka ruletka obecnie, że dzisiaj my, jutro wy.

Komentarz: Demilisz
2015-06-24
23:21

FanGta Generał

FanGta

Myślałem, że to Youtube mi sie tnie jakbym wziął 1080p60fps

Komentarz: FanGta
2015-06-25
02:05

loopy336 Legionista

A ja od początku sceptycznie podchodziłem do newsów o "zepsutym porcie PC". To zwykła panika dzieciaków tudzież kolejna odsłona serialu pt. "problemy na kartach AMD". Tak więc dziś zakupiłem grę i jestem w pełni zadowolony. Na GTX 970 nie schodzi poniżej 60FPS i wygląda świetnie.

Komentarz: loopy336
2015-06-25
07:20

wysiak Legend

wysiak
👍

loopy336 --> To masz szczescie, ze zdazyles kupic, bo wydawca wlasnie wstrzymal sprzedarz z powodu tych "wyimaginowanych" problemow.

Komentarz: wysiak

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl