Wiadomość gry na świecie 12 czerwca 2014, 13:20

autor: Draug

Titanfall – aktualizacja z nowymi trybami i dobre wyniki sprzedaży

Studio Respawn Entertainment zapowiedziało na targach E3 kolejną aktualizację do gry Titanfall. Wprowadzi ona m.in. dwa nowe tryby zabawy i stanie się dostępna jeszcze w czerwcu. Ponadto Peter Moore z firmy Electronic Arts poinformował, że sieciowy FPS z mechami to jak dotąd najlepiej sprzedająca się gra na Xboksa One.

Titanfall w skrócie:
  • Producent: Respawn Entertainment
  • Gatunek: sieciowy FPS z mechami w roli głównej
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, X360
  • Termin premiery: 11 marca 2014 (PC, XOne), 8 kwietnia 2014 (X360)
  • Nasza ocena: 8.5 / 10 (PC)

Choć targi E3 zwykle należą do tytułów, których premiera dopiero przed nami, nie brakuje na nich także już dostępnych produkcji, zabieranych przed deweloperów na targi choćby po to, by pokazywać przeznaczone do nich dodatki. Jedną z takich gier jest Titanfall, choć w tym przypadku mowa nie o rozszerzeniu, a o „zwykłej” aktualizacji. Niemniej, jest ona warta uwagi z racji stosunkowo bogatej zawartości, na którą składają się chociażby dwa nowe tryby zabawy więcej szczegółów na ten temat znajdziecie poniżej. W tym miejscu warto przytoczyć jeszcze ostatni komunikat od Petera Moore’a z firmy Electronic Arts; w wywiadzie z serwisem GameInformer powiedział on, że sieciowy FPS z mechami od studia Respawn Entertainment to jak dotąd najlepiej sprzedająca się gra na Xboksa One – tytuł radzi sobie „nieprawdopodobnie dobrze”. Niestety, konkretnych liczb nie podano.

Choć Titanfall nie jest już takim hitem targów E3 jak przed rokiem, twórcy postarali się, by i tym razem gra nie została nie zauważona w Los Angeles. - Titanfall – aktualizacja z nowymi trybami i dobre wyniki sprzedaży - wiadomość - 2014-06-12
Choć Titanfall nie jest już takim hitem targów E3 jak przed rokiem, twórcy postarali się, by i tym razem gra nie została nie zauważona w Los Angeles.

A oto najważniejsze nowości, jakie zostaną wprowadzone we wspomnianej aktualizacji:

  • Tryb Marked for Death – jedna z postaci w każdej drużynie zostaje „naznaczona przez śmierć”, a zadaniem graczy jest chronienie swojego pechowego kompana przy jednoczesnym polowaniu na ofiarę z przeciwnego zespołu. Po uśmierceniu wyznaczonego żołnierza naznaczony zostaje kolejny uczestnik zabawy.
  • Tryb Wingman Last Titan Standing – wariacja trybu Last Titan Standing, ograniczająca liczbę graczy w każdej drużynie do dwóch (zamiast standardowych sześciu).
  • Karty jednorazowe (ang. Burn cards) dla Tytanów – znajdziemy wśród nich m.in. ulepszenia broni i rozwinięcia możliwości mechów.
  • Personalizacja Tytanów – będzie można zmieniać głos wypowiadający komunikaty słyszane w kokpicie mecha (w sumie trzy opcje: znana już Betty plus nowe Lisa i Jeeves) oraz modyfikować jego wygląd, aplikując różne dodatki na przedniej stronie Tytana. Wraz z postępami w wyzwaniach odblokowaniu ulegną kolejne bajery.
  • Usprawnienia w zakresie dobierania graczy do rozgrywek, drobne graficzne modyfikacje w menu etc.

Więcej szczegółów ma zostać podanych na dniach. Aktualizacja wejdzie w życie przed końcem czerwca.

Gramy w Titanfall - różne tryby i nowe mapy

Gramy w Titanfall - różne tryby i nowe mapy [15:00]

W drugim materiale z Titanfall przedstawiamy różne tryby rozgrywki multiplayer, nowe mapy i umiejętności.

Przypomnijmy, że Titanfall zadebiutował 11 marca w wersji na pecety i Xboksa One, a niecały miesiąc później (8 kwietnia) trafił także na starszego Xboksa 360. Jeśli chcecie sobie przypomnieć, o co właściwie chodziło z tym całym Upadkiem Tytanów i czy gra jest warta uwagi, zajrzyjcie do naszej recenzji. Warto to zrobić tym bardziej, że do 16 czerwca dzieło studia Respawn Entertainment jest dostępne na platformie Origin w przecenie (za 74,50 zł).