Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

statystyki Najnowsze wiadomości i informacje

Overwatch - 35 milionów graczy na PC, PS4 i XOne

Góral, 16 października 2017, 18:33

Studio Blizzard Entertainment pochwaliło się na Twitterze, że strzelanka Overwatch na konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz PC-ty ma już 35 milionów graczy.

Playerunknown's Battlegrounds - ponad 320 tysięcy zbanowanych osób

Góral, 15 października 2017, 10:35

Od momentu premiery gry Playerunknown's Battlegrounds we Wczesnym Dostępie na Steamie zbanowano ponad 320 tysięcy nieuczciwych graczy. Ponadto poznaliśmy nowe wyniki popularności produkcji (2,3 miliona osób grających jednocześnie).

Playerunknown's Battlegrounds z nowym rekordem popularności na Steamie

Ender, 12 października 2017, 19:07

Wydaje się, że nic nie jest w stanie powstrzymać wciąż rosnącej popularności strzelanki Playerunknown's Battlegrounds. Produkcja pobiła dziś kolejny historyczny rekord na Steamie - dwa miliony osób bawiących się równocześnie.

Tymczasowe demo Gran Turismo Sport okazało się dużym sukcesem

Góral, 12 października 2017, 18:39

Kazunori Yamauchi, szef studia Polyphony Digital, wyjawił na Twitterze, że popularność tymczasowego dema Gran Turismo Sport przerosła jego oczekiwania. Grę sprawdziło ponad milion osób.

Fortnite: Battle Royale z 10 milionami graczy i nową aktualizacją

Góral, 12 października 2017, 12:16

Studio Epic Games poinformowało, że od momentu premiery Fortnite: Battle Royale w produkcję zagrało ponad 10 milionów osób. Tytuł doczekał się też nowej aktualizacji (dotyczy i Fortnite, i Fortnite: Battle Royale).

10. urodziny The Orange Box - Valve zdradza kilka ciekawostek na temat Team Fortress 2

Góral, 11 października 2017, 09:45

Wczoraj 10. urodziny obchodziła niesamowita składanka The Orange Box. W związku z tym Valve wyjawiło kilka ciekawych statystyk strzelanki Team Fortress 2, która zadebiutowała w tym pakiecie, i zapowiedziało kolejną jej aktualizację.

Fortnite: Battle Royale przyciąga dziennie 3,7 miliona graczy

Entelarmer, 10 października 2017, 09:17

Studio Epic Games pochwaliło się wynikami darmowego Fortnite: Battle Royale. W minioną niedzielę tytuł uruchomiło 3,7 miliona osób, a w pewnym momencie w grze przebywało 525 tysięcy graczy naraz.

Fortnite z siedmioma milionami graczy

Ender, 4 października 2017, 19:20

Epic Games chwali się, że w grę Fortnite zagrało już ponad siedem milionów graczy. Deweloper niestety nie uściśla jaki procent z tej liczby bawił się z komercyjną wersją produkcji, a jaki jedynie z darmowym Fortnite: Battle Royale, który wystartował w ubiegłym miesiącu.

Fortnite: Battle Royale z milionem graczy pierwszego dnia

Góral, 28 września 2017, 08:41

Darmowa wersja Fortnite, oferująca zabawę w trybie battle royale, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Tylko pierwszego dnia projekt sprawdziło ponad milion osób.

Zwycięski pochód Divinity: Original Sin II trwa

AlexB, 25 września 2017, 10:43

Divinity: Original Sin II od belgijskiego studia Larian kontynuuje zwycięski pochód. Baza graczy wciąż rośnie, a kolejne recenzje pojawiające się w sieci tylko podwyższają średnią ocenę produkcji.

Divinity: Original Sin II największym debiutem Larian Studios

Entelarmer, 18 września 2017, 10:05

Studio Larian ma powody do świętowania. W ciągu czterech dni od premiery Divinity: Original Sin II zdołało dwukrotnie przebić początkową sprzedaż udanej poprzedniczki, ustanawiając nowy rekord dla belgijskiego dewelopera. Ponadto tytuł może pochwalić się ogromną popularnością na Steamie, z liczbą grających w tym samym czasie przebijającą kilkukrotnie jakąkolwiek inną klasyczną produkcję RPG.

Playerunknown's Battlegrounds pobiło rekord gry Dota 2

Adrian Werner, 17 września 2017, 12:00

Playerunknown's Battlegrounds może pochwalić się kolejnym sukcesem. Wczoraj w jednym momencie produkcją bawiło się ponad 1,342 mln osób. To najlepszy wynik w historii platformy Steam. Tym samym autorom udało się pobić rekord ustanowiony w zeszłym roku przez grę Dota 2.

W Fallout Shelter zagrało ponad sto milionów graczy

Vergil, 14 września 2017, 18:15

Bethesda Softworks ma powody do świętowania – Fallout Shelter zdołał zwrócić na siebie uwagę ponad stu milionów graczy. Korzystając z okazji, firma podzieliła się z nami garścią równie ciekawych liczb związanych z ową produkcją.

Black Desert Online zarabia krocie

Góral, 14 września 2017, 09:39

Studio Pearl Abyss pochwaliło się rezultatami osiągniętymi przez PC-towe MMORPG Black Desert Online. Od momentu premiery w 2014 roku produkcja doliczyła się 7,65 miliona zarejestrowanych użytkowników i wygenerowała ponad 300 milionów dolarów przychodu. Ponadto deweloper zdradził swoje plany na przyszłość.

Wieści ze świata (Call of Duty: Infinite Warfare, Mirage: Arcane Warfare, Metroid: Samus Returns) 13/9/2017

Movis, 13 września 2017, 13:45

Dziś piszemy o premierze DLC Retribution do Call of Duty: Infinite Warfare na PS4, wzroście zainteresowania grą Mirage: Arcane Warfare po promocji dewelopera i jednomyślnym zachwycie nad Metroid: Samus Returns w recenzjach tego tytułu. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Raport „Kondycja Polskiej Branży Gier ’17” udostępniony

Aquma, 11 września 2017, 13:57

Krakowski Park Technologiczny zamieścił na swojej stronie internetowej drugą edycję raportu „Kondycja Polskiej Branży Gier”. Dokument stanowi najbardziej kompletne źródło wiedzy na temat kondycji rodzimej branży gier.

1,2 miliona osób grało wczoraj w Destiny 2 w tym samym czasie

Góral, 10 września 2017, 11:03

Choć nie znamy jeszcze pierwszych wyników sprzedaży Destiny 2, to wiemy już, że produkcja cieszy się dużym zainteresowaniem. Studio Bungie pochwaliło się, że wczoraj ponad 1,2 miliona osób grało w nią w tym samym czasie.

Playerunknown's Battlegrounds z milionem jednocześnie grających osób

Góral, 9 września 2017, 09:06

Niesamowicie popularna gra Playerunknown's Battlegrounds zanotowała kolejny sukces. Wczoraj na Steamie w jednym momencie produkcją bawiło się ponad milion osób.

DayZ z najgorszymi wynikami w historii – Sieciowe Wieści (08/09/2017)

MiqT, 8 września 2017, 09:40

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy m.in. o odpływie graczy z DayZ, pojawieniu się na Steamie klasycznej gry World War II Online, kontrowersyjnej zmianie w ekonomii w Master X Master, szalonej popularności Transformice wśród Polaków, planach rozwoju LawBreakers, śmierci gry Wander oraz o nowych legendarnych pokemonach w Pokemon GO. Zapraszamy!

LawBreakers straciło graczy w rekordowym tempie. Co poszło nie tak?

Movis, 30 sierpnia 2017, 11:04

LawBreakers umiera, zanim na dobre się rozkręciło. W niecały miesiąc po premierze dzienne rekordy jednocześnie grających osób wynoszą ok. 500 użytkowników. W artykule zastanawiamy się też nad powodami tak spektakularnego niepowodzenia.

gamescom 2017 z rekordową frekwencją

AlexB, 30 sierpnia 2017, 10:30

Organizatorzy targów gamescom pochwalili się, że w tym roku imprezę odwiedziło ponad 350 tysięcy osób. To o 5 tysięcy więcej niż rok i dwa lata temu. Dowiedzieliśmy się również, kiedy dokładnie odbędzie się kolejna edycja tego wydarzenia.

Wieści ze świata (MiiVerse, PUBG, Mario + Rabbids: Kingdom Battle, Door Kickers: Action Squad) 29/8/2017

Movis, 29 sierpnia 2017, 13:22

Dziś piszemy o końcu MiiVerse, ciekawych statystykach, które SteamSpy wygrzebało o graczach Playerunknown's Battlegrounds, premierze Mario + Rabbids: Kingdom Battle i zapowiedzi Door Kickers: Action Squad. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Playerunknown's Battlegrounds (chwilowo) popularniejsze od Doty 2

Movis, 28 sierpnia 2017, 10:34

Strzelanka Playerunknown's Battlegrounds na moment wyprzedziła MOB-ę Dota 2 w liczbie jednocześnie grających osób, tym samym stając się najpopularniejszą grą na Steamie. Padł też kolejny rekord - w tę produkcję battle royale zaopatrzyło się już ponad 8 mln użytkowników.

No Man’s Sky zaczęło odzyskiwać sympatię graczy

Adrian Werner, 13 sierpnia 2017, 10:10

Wydany w piątek patch 1.3 do No Man’s Sky okazał się strzałem w dziesiątkę. Oceny graczy w serwisie Steam za ostatnie trzydzieści dni po raz pierwszy od dawna są w większości pozytywne, a liczba bawiących się w ten tytuł podskoczyła z niecałego tysiąca do prawie 15 tysięcy.

Playerunknown's Battlegrounds i minispódniczka za 1500 złotych – Sieciowe Wieści (11/08/2017)

MiqT, 11 sierpnia 2017, 13:25

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy o rynku w PlayerUnknown’s Battlegrounds, specjalnym wydarzeniu w Gigantic, nowej aktualizacji EVE Online, umieraniu gry Supernova, zapowiedzi PixARK (azjatyckiego voxelowego spin-offu ARK: Survival Evolved), dużym patchu New Dawn do gry Paragon, kiepskich wynikach LawBreakers oraz o pecetowej wersji Dragon Quest Rivals. Zapraszamy!

Singapur z najszybszym Internetem na świecie - jak wypadła Polska?

AlexB, 9 sierpnia 2017, 10:25

Serwis Cable.co.uk przygotował raport dotyczący przeciętnej prędkości Internetu w poszczególnych państwach. Na czele zestawienia znalazł się Singapur.

Steam z 67 milionami użytkowników miesięcznie

Adrian Werner, 6 sierpnia 2017, 12:11

Firma Valve poinformowała, że liczba miesięcznych użytkowników usługi Steam wynosi obecnie ponad 67 mln, a 33 miliony korzystają z niej każdego dnia.

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege z 20 mln zarejestrowanych graczy

Adrian Werner, 5 sierpnia 2017, 10:50

Firma Ubisoft pochwaliła się popularnością Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 20 milionów, a codziennie loguje się do gry ponad 2,3 mln osób.

Activision Blizzard - „jest lepiej, niż się spodziewaliśmy”

AlexB, 4 sierpnia 2017, 17:12

Firma Activision Blizzard zaprezentowała raport finansowy za kolejny kwartał roku finansowego 2017. W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca gigant z Kalifornii wygenerował przychód w wysokości 1,63 miliarda dolarów, a gry przez niego wydane miesięcznie uruchamiało średnio 407 milionów osób.

Garrosh Hellscream wkracza do Nexusa - Sieciowe Wieści (04/08/2017)

MiqT, 4 sierpnia 2017, 14:00

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy m.in. o udostępnieniu Garrosha Hellscreama w Heroes of the Storm, gameplayu z Naruto to Boruto: Shinobi Striker, śmierci Coreya Gaspura z BioWare, kolejnym sukcesie Playerunknown's Battlegrounds (ponad 481 tys. graczy zalogowanych jednocześnie) i o debiucie Secret World Legends na Steamie. Zapraszamy!

Hitman wielkim sukcesem studia Io-Interactive

Vergil, 3 sierpnia 2017, 17:40

Zespół Io-Interactive ma powody do radości – ekipa pochwaliła się na swoim twitterowym profilu, że gracze, którzy zagrali w najnowszą jak dotąd odsłonę cyklu Hitman, są liczeni w milionach. W tej sytuacji kwestią czasu wydaje się oficjalna zapowiedź drugiego sezonu przygód łysego mordercy.

AMD w końcu do góry - lipcowa ankieta sprzętowa na Steamie

MiqT, 3 sierpnia 2017, 13:15

Valve udostępniło wyniki lipcowej ankiety sprzętowej na Steamie. Wielkich zaskoczeń nie ma – gracze najczęściej korzystają z 64-bitowego Windowsa 10, a w ich maszynach górują procesory od Intela oraz karty graficzne firmy Nvidia.

Wieści ze świata (Overwatch, Call of Duty: WWII, Yakuza Kiwami, Rocket League) 3/8/2017

Góral, 3 sierpnia 2017, 13:12

Dziś piszemy o powrocie Letnich Igrzysk Olimpijskich do Overwatcha, nagrodzie za udział w beta-testach Call of Duty: WWII, darmowych dodatkach do gry Yakuza Kiwami oraz o popularności (34 mln graczy) i nowym systemie banowania cheaterów w Rocket League. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

The Long Dark udanie opuszcza wczesny dostęp. Pięciokrotny wzrost popularności gry

Jakub Mirowski, 3 sierpnia 2017, 11:26

1 sierpnia po niemal trzyletnim pobycie w fazie wczesnego dostępu gra The Long Dark ostatecznie zadebiutowała w finalnej wersji i zaliczyła natychmiastowy skok popularności - liczba jednocześnie grających osób wzrosła ponad pięciokrotnie.

Wyniki finansowe Electronic Arts - 21 mln bawiących się w Battlefield 1

Adrian Werner, 28 lipca 2017, 10:34

Firma Electronic Arts poinformowała o wynikach finansowych za zakończony właśnie kwartał. Okazały się one bardzo pozytywne dla wydawcy, w czym pomogła rosnąca popularność Battlefield 1 i The Sims 4.

Xbox Live z 53 milionami aktywnych użytkowników

Entelarmer, 21 lipca 2017, 12:01

Firma Microsoft opublikowała raport finansowy za kwartał zakończony 30 czerwca. Mimo gorszego wyniku sprzętu marki Xbox segment gier poradził sobie lepiej niż w kwartale sprzed roku, a liczba aktywnych użytkowników usługi Xbox Live wzrosła do 53 milionów.

Playerunknown's Battlegrounds na czwartym miejscu na Steam, jeśli chodzi o liczbę graczy w szczytowym okresie

AlexB, 18 lipca 2017, 10:35

Brendan „Playerunknown” Greene pochwalił się, że jego opus magnum - Playerunknown's Batllegrounds - osiągnęło czwarty wynik, jeśli chodzi o liczbę użytkowników grających jednocześnie na platformie Steam. W szczytowym okresie produkcję studia Bluehole miało uruchomionych ponad 380 tysięcy osób.

Super Mario Run pobrane ponad 150 milionów razy

Entelarmer, 10 lipca 2017, 08:45

Firma Nintendo pochwaliła się popularnością gry Super Mario Run. Mobilny tytuł z popularnym hydraulikiem pobrano już ponad 150 milionów razy, jednak tylko niewielka część grających dokonała zakupu pełnej wersji.

Black Desert najpopularniejszym MMORPG na Steam – Wieści MMO (08/07/2017)

moir, 8 lipca 2017, 17:00

Dziś na łamach Wieści MMO wypatrujemy debiutu Albion Online, sprawdzamy popularność Black Desert na platformie Steam, analizujemy sytuację Secret World Legends tuż po premierze, a także zdradzamy jeden z największych sekretów Tibii.

Ankieta sprzętowa Steam za czerwiec - AMD kontynuuje tendencję spadkową

AlexB, 7 lipca 2017, 10:40

Na oficjalnej stronie platformy Steam pojawiły się wyniki ankiety sprzętowej, przeprowadzonej wśród jej użytkowników, za czerwiec. Według tych danych, firma AMD znów nieco straciła, zarówno jeśli chodzi o procesory, jak i karty graficzne.

Rocket League z 33 milionami graczy

Góral, 5 lipca 2017, 21:35

Studio Psyonix poinformowało, że Rocket League - zabawna gra zręcznościowa łącząca piłkę nożną z samochodami - ma już 33 miliony graczy. Jednocześnie ukazała się duża aktualizacja w ramach świętowania drugich urodzin tego tytułu.

Pokemon GO przyniosło 1,2 miliarda dolarów przychodu

Jakub Mirowski, 4 lipca 2017, 09:03

W rok od premiery gra Pokemon GO przyniosła swoim twórcom, studiu Niantic, 1,2 miliarda dolarów przychodu, z czego aż 950 milionów przypadło na ubiegły rok. Produkcja może się też pochwalić ponad 750 milionami pobrań.

Steam z 33 milionami aktywnych użytkowników dziennie

Góral, 2 lipca 2017, 10:34

Jeden z pracowników firmy analitycznej Niko Partners opublikował na Twitterze informacje o obecnej popularności Steama. Platforma notuje 33 miliony aktywnych użytkowników dziennie i 67 milionów miesięcznie.

Postapokaliptyczne Crossout z pierwszymi sukcesami

Vergil, 29 czerwca 2017, 18:52

Crossout, czyli owoc współpracy pomiędzy studiem Targem Games i firmą Gaijin Entertainment, zaledwie niecały miesiąc temu weszło w fazę otwartej bety. Twórcy mogą już otwierać szampana – produkcji udało się bowiem zwrócić na siebie uwagę milionów graczy z całego świata.

Playerunknown's Battlegrounds wygenerowało 100 milionów dolarów przychodu

AlexB, 26 czerwca 2017, 11:03

Studio Bluehole poinformowało, że ich najnowsze dzieło, Playerunkown’s Battlegrounds, wygenerowało już 100 milionów dolarów przychodu. Według danych, codziennie gracze uczestniczą w ponad 100 tysiącach meczów.

Tegoroczne targi E3 z największą frekwencją od ponad dekady

Jakub Mirowski, 17 czerwca 2017, 13:04

Zebraliśmy dla Was statystyki z różnych źródeł dotyczące tegorocznych targów E3. Wynika z nich, że najpopularniejszą produkcją imprezy było Star Wars: Battlefront II, zaś najczęściej dyskutowaną firmą - Microsoft.

PlayStation 4 sprzedało się w ponad 60 milionach egzemplarzy

AlexB, 13 czerwca 2017, 06:50

Jak podała firma Sony, konsola PlayStation 4 rozeszła się już w ponad 60 milionach egzemplarzy. Gry oraz oprogramowanie trafiły natomiast do niemal 488 milionów osób, czy to w wersji fizycznej, czy cyfrowej.

Ankieta sprzętowa Steam za maj - Windows 7 zyskuje, AMD traci

AlexB, 2 czerwca 2017, 16:55

Firma Valve opublikowała wyniki ankiety sprzętowej przeprowadzonej wśród użytkowników platformy Steam w maju bieżącego roku. Jak możemy się z niej dowiedzieć, udział AMD na rynku kart grafiki coraz bardziej maleje. Za to znów rośnie popularność Windowsa 7.

Kondycja polskiego rynku gier – w co grają Polacy

luckie, 25 maja 2017, 09:07

Badanie przeprowadzone z okazji Digital Dragons 2017 objęło m.in. zwyczaje polskich graczy. Z tego newsa dowiecie się, w co i dlaczego gramy. Przyjrzymy się również temu, czy wolimy bawić się w pojedynkę, czy z innymi ludźmi.

Kondycja polskiego rynku gier – profil polskiego gracza

luckie, 24 maja 2017, 09:30

Kontynuujemy cykl newsów poświęconych kondycji polskiego rynku gier, oparty na badaniach przygotowanych z okazji Digital Dragons 2017. Dziś przeanalizujemy, kto w Polsce gra w gry wideo oraz jakie platformy wybierane są najczęściej.