38. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 38. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Warfare
Strategiczne 19 września 2008
Warfare to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego (RTS), której fabuła osadzona jest w realiach ciągłych walk na Bliskim Wschodzie. Za przygotowanie gry odpowiada studio developerskie Mist Land.
Command & Conquer: Red Alert - Counterstrike
Strategiczne 2 sierpnia 1997
Oficjalny dodatek do wydanej w listopadzie 1996 roku strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Red Alert autorstwa Westwood Studios. Dodatek zatytułowany Counterstrike oferuje szesnaście nowych scenariuszy (po osiem dla każdej ze stron) o różnym stopniu trudności. W przeciwieństwie do gry macierzystej, nie zostały one jednak połączone w kampanię i mogą być rozgrywane w całkowicie dowolnej kolejności.
Blitzkrieg: Operation North
Strategiczne 5 marca 2004
Operation North, to dodatek stworzony przez grupę Dark Fox, do Blitzkrieg, popularnej strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym. Tym razem pod komendę gracza oddano słynny oddział Wehrmachtu „North”, z zadaniem zdobycia dwóch radzieckich miast.
Infinity Empire: Time of Defiance
Strategiczne 21 listopada 2003
Strategia czasu rzeczywistego nakierowana na zabawę w Sieci. Akcję „Time of Defiance” osadzono na planecie Nespanona, wokół której dryfują niewielkie wyspy. Podstawowym zadaniem, z którym gracz musi się zmierzyć jest ich stopniowe kolonizowanie.
Battle For Troy
Strategiczne 12 kwietnia 2004
Nieskomplikowana strategia czasu rzeczywistego, która w dość luźny sposób nawiązuje do wydarzeń znanych z mitologii, a konkretnie Wojny Trojańskiej. Gracz staje na czele jednej z dwóch armii, które brały w niej udział.
Chain of Command
Strategiczne 23 lipca 2004
Chain of Command to trójwymiarowy RTS, którego akcja rozgrywa się podczas II wojny światowej. Gra pozwala przejąć kontrolę nad oddziałami armii amerykańskiej i wziąć udział w kampanii, obejmującej tereny Północnej Afryki, Normandię i Ardeny.
Arena Wars
Strategiczne 16 lipca 2004
Arena Wars to gra przeznaczona głównie do rozgrywek wieloosobowych, chociaż i miłośnicy gry w pojedynkę znajdą tu coś dla siebie. Gra łączy w sobie najważniejsze zasady i podejście do rozgrywki wzięte z RTSów oraz szybką akcję znaną z shooterów, na którą twórcy gry położyli nacisk.
The Alamo
Strategiczne 15 kwietnia 2004
Strategiczna gra czasu rzeczywistego zorientowana w realiach historycznych. „History Channel's Alamo” (drugi tytuł gry równorzędnie używany przez jej producenta to „The Alamo”) opisuje wydarzenia, które miały miejsce podczas wojny amerykańsko-meksykańskiej (lata 1846-1848).
Crusader Kings: Deus Vult
Strategiczne 4 października 2007
Oficjalne rozszerzenie do wydanej wiosną 2004 roku gry Crusader Kings, będącej osadzonym w realiach mrocznego średniowiecza spin-offem serii strategicznej Europa Universalis. Dodatek zatytułowany Deus Vult wprowadza do rozgrywki całą masę drobnych nowości i usprawnień, dzięki którym zarządzanie naszym państwem staje się jeszcze większym wyzwaniem. Twórcy ulepszyli m.in. system relacji międzypaństwowych, dzięki czemu podczas zabawy możemy zyskać zupełnie nowych przyjaciół lub wrogów.
WorldShift
Strategiczne 8 maja 2008
WorldShift to strategia czasu rzeczywistego utrzymana w klimatach cyber-fantasy. Osobami odpowiedzialnymi za jej stworzenie są programiści z grupy Black Sea Studios, posiadający już w swym elektronicznym dorobku jedną pozycję z gatunku RTS, grę Knights of Honor.
Urban Empires
Strategiczne prace wstrzymane
Urban Empires to utrzymana w gangsterskich klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami gry akcji. Gracz wciela się w przywódcę gangu, który rywalizuje z innymi grupami przestępczymi o tereny wpływów. Deweloperzy ze studia Radioactive Software przygotowali kilka wariantów zabawy, w tym opcję potyczek sieciowych z udziałem maksymalnie 18 uczestników.
Hearts of Iron 2: Doomsday - Armageddon
Strategiczne 29 marca 2007
Dodatek do rozszerzonej wersji popularnej gry strategicznej Hearts of Iron od studia Paradox Interactive. Produkcja umożliwia objęcie władzy nad wybranym państwem i poprowadzenie go do zwycięstwa na frontach II wojny światowej. Seria słynie z dawania graczowi ogromnej swobody w prowadzeniu konfliktu – jego decyzje wpływają zarówno na przebieg wojny, jak i politykę wewnętrzną danego kraju, stosunki dyplomatyczne z sąsiadami, gospodarkę i handel oraz rozwój technologiczny.
Rush for Berlin: Rush for the Bomb
Strategiczne 27 kwietnia 2007
Rush for the Bomb to pierwszy, oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego o nazwie Rush for Berlin. Za produkcję rozszerzenia odpowiada węgierskie studio Stormregion, mające na swym koncie takie tytuły, jak S.W.I.N.E. czy popularną, aczkolwiek kontrowersyjną serię Codename: Panzers.
Perimeter 2: New Earth
Strategiczne 12 grudnia 2008
Perimeter 2: New Earth to kontynuacja dość ciepło przyjętej przez graczy strategii czasu rzeczywistego, przygotowanej przez naszych wschodnich sąsiadów, firmę deweloperską K-D Lab.
Codename: Panzers - Złota Edycja
Strategiczne 20 października 2006
Codename: Panzers Złota Edycja to specjalny pakiet, w skład którego wchodzą dwie części serii serii Codename, tj. Codename: Panzers - Faza Pierwsza oraz Codename: Panzers - Faza Druga. Oczywiście obie w pełnej polskiej wersji językowej.
The Show
Strategiczne 23 lutego 2007
The Show to rasowa strategia czasu rzeczywistego, w której przenosimy się do Kalifornii końca XXI wieku i natychmiast dowiadujemy się, iż zaszły tam poważne zmiany.
Black & White Creatures
Strategiczne prace wstrzymane
Black & White Creatures to kolejna strategia, traktująca o walce dobra i złem. Pozycja ta pochodzi ze firmy Lionhead Studios i jest konsolowym odsłoną znanej z komputerów osobistych serii Black & White. Akcja rozgrywa się w czasie rzeczywistym, a użytkownik staje się bogiem, decydującym czy mieszkańcy okolicznych wiosek powinni go kochać czy też nienawidzić.
Star Trek: Legacy
Strategiczne 5 grudnia 2006
Star Trek: Legacy jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, przygotowaną z okazji czterdziestej rocznicy powstania słynnego fantastycznonaukowego uniwersum, wymyślonego de facto przez jednego człowieka – Teksańczyka nazwiskiem Gene Roddenberry.
Braveheart
Strategiczne 11 sierpnia 1999
Jako przywódca jednego ze szkockich klanów stań do walki z angielskim okupantem. Gra strategiczna na podstawie głośnego filmu „Braveheart”.
Tridonis
Strategiczne 20 listopada 1998
Tridonis to strategia czasu rzeczywistego (RTS), stworzona przez polskie studio deweloperskie Alien System. Tłem fabularnym dla gry jest inwazja obcych na Ziemię, dokonana w 2001 roku. Gracz może wybrać stronę konfliktu, której poczynaniami będzie kierował. Twórcy przygotowali 24 scenariusze do rozgrywki jednoosobowej oraz tryb multiplayer, w którym uczestniczyć mogą maksymalnie 4 osoby.
Star Trek Starfleet Command: Orion Pirates
Strategiczne 13 lipca 2001
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach futurystycznej gwiezdnej serii Star Trek, która opowiada o walce ośmiu wielkich imperiów galaktycznych z niezwykle silnymi kartelami pirackimi.
Waterloo: Napoleon's Last Battle
Strategiczne 28 marca 2001
Gra strategiczna dająca nam unikalną możliwość pokierowania zarówno wojskami Francuskimi, Austriackimi, Pruskimi i Angielskimi w słynnej bitwie pod Waterloo.
Times of Conflict
Strategiczne 23 stycznia 2001
Obejmij naczelne dowództwo nad jedną z trzech nacji walczących o kontrolę nad planetą Edhaer i wykorzystaj wszystkie swe umiejętności taktyczne by ostatecznie pokonać przeciwników.