31. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 31. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Persian Wars
Strategiczne 8 czerwca 2001
Strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele elementów typowych dla gier przygodowych. Gracze obejmują tu pieczę nad jedną z trzech nacji stających do boju o legendarny Pierścień Króla Salomona.
Perimeter
Strategiczne 21 maja 2004
Perimeter to trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego autorstwa rosyjskiego studia K-D LAB. Fabuła gry osadzona została w dalekiej przyszłości.
Charm of War
Strategiczne 12 marca 2004
Interesująca mieszanka cRPG oraz strategii czasu rzeczywistego promowana przez firmę Buka Entertainment. Jej akcja przeniesie nas w fantastyczny świat rosyjskich legend i opowieści, pełny złych goblinów, czarownic i magów.
Shogun: Total War Warlord Edition
Strategiczne 8 sierpnia 2001
Kompletne wydanie bestsellerowej gry strategicznej autorstwa studia Creative Assembly. W skład pakietu zatytułowanego Shogun: Total War – Warlord Edition wchodzi wydana w roku 2000 gra macierzysta oraz udostępniony rok później dodatek The Mongol Invasion. W Shogun: Total War gracz musi w trakcie rozbudowanej kampanii fabularnej zjednoczyć pod swoim panowaniem rozbite prowincje średniowiecznej Japonii, mając do dyspozycji historyczne jednostki z Kraju Kwitnącej Wiśni.
Total Annihilation: The Core Contingency
Strategiczne 8 lipca 1998
The Core Contingency to rozbudowany dodatek do popularnej swego czasu strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Total Annihilation.
Medieval: Total War - Viking Invasion
Strategiczne 6 maja 2003
Oficjalne rozszerzenie do wydanej w połowie 2002 roku strategii Medieval: Total War autorstwa brytyjskiego studia Creative Assembly. Akcja dodatku zatytułowanego Viking Invasion przenosi nas w czasie ponad 1200 lat wstecz, czyli do roku 793, w którym niezwyciężeni skandynawscy wojownicy – tytułowi wikingowie – siali postrach na terenie całej Europy.
Tombstone: 1882
Strategiczne 12 lipca 2002
Strategia czasu rzeczywistego, jak wskazuje sama nazwa, przenosząca wielokrotnie ekranizowaną legendę z Dzikiego Zachodu.
Kingdom Under Fire: The Crusaders
Strategiczne 12 października 2004
Druga część serii strategii czasu rzeczywistego z elementami RPG, Kingdom Under Fire, pochodzącej z koreańskiej firmy Phantagram Interactive. Po 50 latach pokoju rozpoczyna się kolejny krwawy konflikt i gracz musi wziąć sprawy we własne ręce.
Close Combat V: Invasion Normandy
Strategiczne 5 października 2000
Strategia odrywająca wydarzenia z 6 czerwca 1944, gdy połączone siły Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady i Francji rozpoczęły największy desant morski w historii swiata.
The Settlers III: Misja Amazonek
Strategiczne 27 października 1999
The Settlers III: Quest of the Amazons jest rozszerzeniem do trzeciej części serii strategii czasu rzeczywistego rozwijanej przez deweloperów z firmy Blue Byte Software. Dodatek wprowadza m.in. czwartą nację - Amazonki, dwie kampanie, a także szereg opcjonalnych map i scenariuszy. Twórcy wzbogacili swoją grę również o nowych bohaterów, budynki, zaklęcia oraz specjalną jednostkę - złodzieja.
Ground Control: Dark Conspiracy
Strategiczne 21 listopada 2000
Oficjalny dodatek do gry Ground Control zawierający nowe misje oraz trzecią frakcję z nowymi jednostkami. Rozszerzenie kontynuuje historię opowiedzianą w podstawce i pozwala na poznanie dalszych losów Sarah Parker i Jarreda Stone.
Supreme Ruler 2010
Strategiczne 17 maja 2005
Supreme Ruler 2010 to wojenna strategia wzbogacona o elementy symulacji ekonomicznej, za której powstanie odpowiada zespół deweloperski Battlegoat Studios. Akcja gry osadzona została w niedalekiej przyszłości. Gracz kieruje międzynarodową organizacją "Światowy Rynek", starającą się utrzymać pokój pomiędzy skłóconymi państwami.
War Commander
Strategiczne 16 kwietnia 2002
Strategia czasu rzeczywistego w której przenosimy się na pola europejskich bitew czasów II Wojny Światowej. Stajemy się dowódcą oddziału, który poprowadzi swoich podwładnych do wykonania wielu różnorodnych i niebezpiecznych zadań.
Emergency Rescue: Firefighters
Strategiczne 26 kwietnia 2000
Strategia w której dowodzi się grupą strażaków ratujących ludzkie życie zagrożone w pożarach, wypadkach drogowych i katastrofach. Gracz ustala strategię wszystkich jednostek i wysyła je do gaszenia pożarów i ratowania ludzi. Do wykonania są 23 realistyczne misje.
Aggression: Starcie Mocarstw
Strategiczne 13 września 2007
Strategia czasu rzeczywistego, obejmująca swoim zasięgiem obie Wojny Światowe. Gracz ma okazję poprowadzić do boju szereg różnych armii, dysponujących odmiennym sprzętem wojskowym. Można też podążyć ścieżką dyplomatyczną, zawierając kolejno układy z sąsiadami lub skoncentrować się na postępie technologicznym.
BWii
Strategiczne 24 września 2007
Kontynuacja humorystycznej strategii RTS, której pierwsza odsłona ukazała się w 2005 roku na konsoli Nintendo GameCube. Fabuła gry kontynuuje wątki zapoczątkowane w pierwowzorze i ukazuje dalsze losy konfliktu pomiędzy kilkoma fikcyjnymi nacjami. Kiedy dowódcy z wyspy Anglo dowiadują się, że ich odwieczni rywale z Imperium Słońca prowadzą rzekomo prace nad nową superbronią, postanawiają nie zwlekać i zaatakować jako pierwsi.
Windchaser
Strategiczne 8 maja 2008
Windchaser to przygotowana przez ekipę deweloperską studia Chimera Entertainment strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami taktycznymi i cRPG. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Ensai, w którym magia miesza się z techniką. Gracz wciela się w obdarzonego wielką mocą młodego adepta sztuk magicznych - Ioana. Rozgrywka nastawiona jest na walkę taktyczną i odpowiednie przygotowanie drużyny do starć z przeciwnikami.
Demigod
Strategiczne 14 kwietnia 2009
Gra akcji będąca połączeniem motywów rodem RPG oraz RTS, autorstwa Gas Powered Games, twórców Dungeon Siege. Rozrywka skupia się na sieciowych zmaganiach, które wzorowano na słynnym modzie do Warcraft’a III – DoTA. Mamy do wyboru jednego z ośmiu półbogów, podzielonych na dwie klasy (Assassin lub General), które dość znacznie różnią się stylem walki i umiejętnościami.
Sudden Strike 3: Arms for Victory - Ardennes Offensive
Strategiczne 3 lipca 2008
Darmowe rozszerzenie do gry Sudden Strike 3: Arms for Victory, za którego opracowaniem stoi odpowiedzialne również za oryginał studio Fireglow. Dodatek oferuje w sumie pięć misji, z których trzy opracowano z myślą o pojedynczym graczu. Akcja dwóch pierwszych toczy się podczas lata 1942 roku, a my wcielamy się w nich w dowódców Wermachtu próbujących oskrzydlić i okrążyć broniące się przed inwazją oddziały radzieckie.
9 Kompania
Strategiczne 30 kwietnia 2008
Dynamiczny wojenny RTS oparty na motywach rosyjskiego filmu wojennego wyświetlanego w Polsce jako 9 kompania. Gra pozwala wciąć udział w konflikcie radziecko-afgańskim i może pochwalić się sporym realizmem starć. Pod naszym dowództwem może znaleźć się w sumie aż 80 różnych formacji bojowych.
Blitzkrieg: Pomruk Zagłady
Strategiczne 9 listopada 2004
Rolling Thunder to drugie, oficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, pt. Blitzkrieg, której rynkowy debiut miał miejsce w połowie 2003 roku. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, omawiany dodatek nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i sprzedawany jest jako w pełni samodzielny produkt.
Space Rangers
Strategiczne 27 grudnia 2002
Połączenie klasycznego kosmicznego symulatora (space-sima) z grą strategiczną. Całość przypomina takie tytuły jak „Frontier”, „Homeworld” czy „X2”. Podstawowym elementem wyróżniającym „Space Rangers” spośród gier o zbliżonej tematyce jest ciągłość zdarzeń.
Cold War: Conflicts
Strategiczne 11 grudnia 2003
Strategia czasu rzeczywistego twórców serii Sudden Strike. Akcja toczy się w czasie Zimnej Wojny, a dokładniej w latach 1950 – 1973.
Command & Conquer: Sole Survivor Online
Strategiczne 30 listopada 1997
Ciekawa poboczna odsłona serii strategii czasu rzeczywistego. W odróżnieniu od poprzednich części Command & Conquer, w tej grze każdy z graczy kontroluje jedną jednostkę i staje do walki z innymi uczestnikami w sieciowych potyczkach. Rozgrywka przypomina więc strzelanki pierwszoosobowe, chociaż jest zaprezentowana w typowym stylu dla serii (widok z góry). Twórcy przygotowali 23 jednostki. W bitwach brało udział nawet do 51 osób.