37. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 37. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Officers: World War II
Strategiczne 22 lutego 2007
Produkcja studia Game Factory Interactive, którą umieścić należy na półce z napisem „RTS z elementami cRPG”. Fabuła tejże produkcji koncentruje się wokół wydarzeń z lat 1939-1945, a rozgrywka rzuca nas na wszystkie fronty II Wojny Światowej.
Command & Conquer: Red Alert - The Aftermath
Strategiczne 2 sierpnia 1997
Drugie rozszerzenie do bestsellerowej strategii RTS Command & Conquer: Red Alert, opracowanej pod koniec 1996 roku przez firmę Westwood Studios. Dodatek zatytułowany The Aftermath oferuje osiemnaście nowych scenariuszy dla jednego gracza (po dziewięć dla każdej ze stron), które podobnie jak w poprzednim rozszerzeniu nie zostały połączone w jedną całość. Fani zabawy wieloosobowej otrzymali zaś kolejną setkę nowych map do trybu multiplayer.
WarCraft II: Beyond the Dark Portal
Strategiczne 22 marca 1996
Oficjalny dodatek do niezwykle popularnej strategii RTS Warcraft II: Tides of Darkness studia Blizzard Entertainment. Fabuła rozszerzenia opowiada o dalszych losach konfliktu rasy ludzi i orków. Mimo ostatecznego zniszczenia Mrocznego Portalu, w krainie Azeroth nadal znajduje się szczelina, mogąca sprowadzić na ludzkość kolejną plagę zielonoskórych potworów. W obliczu zagrożenia, ludzie podejmują ryzykowną próbę przedostania się przez nią i stoczenia ostatecznej batalii na ziemiach wroga.
Desert Law: Wojownicy Pustyni
Strategiczne 29 kwietnia 2005
Desert Law: Wojownicy Pustyni to osadzona w postapokaliptycznych klimatach strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG. Akcja gry rozgrywa się w świecie zniszczonym przez kataklizm. Gracz kieruje poczynaniami Breda, który stara się zjednoczyć resztkę ocalałych ludzi i przeciwstawić się chaosowi szerzonemu przez rozliczne bandy rzezimieszków. Tytuł wyprodukowany został przez studio deweloperskie Arise.
Hard Truck Tycoon
Strategiczne 24 listopada 2005
Symulacja ekonomiczna w środowisku przemysłu przewozowego. Innymi słowy dzięki tej produkcji gracz ma możliwość poczucia atmosfery tworzenia amerykańskiego transportu drogowego, którego „sercem” są ogromne ciężarówki.
Tribal Trouble
Strategiczne 21 marca 2005
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na tropikalnych wyspach i utrzymana w bajkowej konwencji. Gra przedstawia zmagania wojenne Wikingów z plemionami zamieszkującymi wyspy tropikalne.
Kryzys Kubański: Lodowa Krucjata
Strategiczne 29 lipca 2005
Ice Crusade bezpośrednio nawiązuje do wydarzeń, których byliśmy świadkami w grze Cuban Missile Crisis (znanej również pod nazwą The Day After). Akcja programu przenosi nas w tereny przygraniczne Stanów Zjednoczonych i Meksyku, gdzie dochodzi do starcia sił sowieckich oraz amerykańskich.
Takeda
Strategiczne 10 maja 2002
Takeda to gra wojenna czasu rzeczywistego, dzięki której gracze będą mogli wziąć czynny udział w jednym z bardziej burzliwych okresów w historii XVI wiecznej Japonii - okresie Sengoku.
Heaven & Hell
Strategiczne 8 czerwca 2003
Strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się 1500 lat przed naszą erą. Jej bohaterami są cztery odmienne ludzkie nacje zamieszkujące biblijny ląd i oczekujące na nawrócenie z rąk wszechmogącego boga, w którego przyjdzie nam się wcielić.
Age of Sail
Strategiczne 15 września 1996
Strategia czasu rzeczywistego, symulująca największe bitwy morskie przełomu XVII i XVIII wieku, w których brały udział floty brytyjskie, hiszpańskie, francuskie i amerykańskie.
Command & Conquer: The Covert Operations
Strategiczne 15 czerwca 1996
Pakiet dodatków do gry Command & Conquer oferujący kilkanaście nowych scenariuszy do gry single player, zarówno po stronie GDI jak i NOD, oraz nowe mapy do rozgrywki wieloosobowej.
Cyberstorm 2: Corporate Wars
Strategiczne 18 czerwca 1998
Cyberstorm 2: Corporate Wars to strategia czasu rzeczywistego (z dostępnym trybem turowym), stanowiąca kontynuację gry MissionForce: Cyberstorm.
Micro Commandos
Strategiczne 28 czerwca 2002
Zabawna strategia czasu rzeczywistego pochodząca z firmy Monte Cristo, znanej m.in. z takich produkcji jak Economic War, Stardom: Your Quest for Fame, czy Airline Tycoon Evolution.
Planeta Skarbów: Kosmiczne Pojedynki
Strategiczne 13 listopada 2002
Strategia czasu rzeczywistego z firmy Disney Interactive wydana przy okazji premiery filmu animowanego o tym samym tytule.
The Boss: La Cosa Nostra
Strategiczne 17 maja 2004
The Boss: La Cosa Nostra to gra będąca połączeniem RTS'a i symulacji. Gracz będzie miał w niej możliwość uczestniczenia w mrocznych wydarzeniach z życia mafii w Stanach Zjednoczonych.
Close Combat IV: Battle of the Bulge
Strategiczne 18 listopada 1999
Kontynuacja legendarnej juz serii wojennych gier strategicznych z okresu II wojny swiatowej, pochodzacych z firmy Atomic, znanej milosnikom strategii równiez z serii World at War i V for Victory.
Mech Commander 2
Strategiczne 21 lipca 2001
Sequel doskonałego RTS-a opartego na zasadach systemu Battletech, w którym mając do dyspozycji zaawansowane technologicznie bojowe maszyny kroczące, musimy pokonać przeciwników w szeregu misji.
Conflict Zone
Strategiczne 30 maja 2001
Gra strategiczna czasu rzeczywistego, w której stając się dowódcą wojsk jednego z dwóch wielkich światowych obozów militarnych ICP, GHOST możemy doprowadzić go do zwycięstwa i zażegnać poszerzający się międzynarodowy kryzys.
Far Gate
Strategiczne 12 września 2000
Podejmij się zadania polegającego na doprowadzeniu do ojczyzny opuszczonych kolonistów. Broń ich przed zakusami wrogów, wygrywaj kosmiczne pojedynki, a w końcu ukaraj tych, którzy ich zdradzili.
Mission Humanity
Strategiczne 6 listopada 2000
Po zniszczeni Ziemi przez obcą rasę, ludzie wysyłają statek-matkę w poszukiwaniu rodzimej planety najeźdźców, która została jedyną szansą na nowy dom dla ludzkości.
Braveheart
Strategiczne 11 sierpnia 1999
Jako przywódca jednego ze szkockich klanów stań do walki z angielskim okupantem. Gra strategiczna na podstawie głośnego filmu „Braveheart”.
Tridonis
Strategiczne 20 listopada 1998
Tridonis to strategia czasu rzeczywistego (RTS), stworzona przez polskie studio deweloperskie Alien System. Tłem fabularnym dla gry jest inwazja obcych na Ziemię, dokonana w 2001 roku. Gracz może wybrać stronę konfliktu, której poczynaniami będzie kierował. Twórcy przygotowali 24 scenariusze do rozgrywki jednoosobowej oraz tryb multiplayer, w którym uczestniczyć mogą maksymalnie 4 osoby.
Star Trek Starfleet Command: Orion Pirates
Strategiczne 13 lipca 2001
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach futurystycznej gwiezdnej serii Star Trek, która opowiada o walce ośmiu wielkich imperiów galaktycznych z niezwykle silnymi kartelami pirackimi.
Waterloo: Napoleon's Last Battle
Strategiczne 28 marca 2001
Gra strategiczna dająca nam unikalną możliwość pokierowania zarówno wojskami Francuskimi, Austriackimi, Pruskimi i Angielskimi w słynnej bitwie pod Waterloo.