Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Red Dead Redemption: Undead Nightmare

Red Dead Redemption 2 – czym będzie western Rockstara? RDR2 pod lupą
Red Dead Redemption 2 – czym będzie western Rockstara? RDR2 pod lupą

artykuł17 stycznia 2018

Choć premiera kontynuacji świetnego Red Dead Redemption już za kilka miesięcy, Rockstar Games wciąż trzyma w tajemnicy większość informacji o nadchodzącym tytule. Z nielicznych opublikowanych wiadomości można jednak już co nieco wywnioskować.

Red Dead Rockstar - tak się robi westerny w stylu GTA!
Red Dead Rockstar - tak się robi westerny w stylu GTA!

artykuł18 maja 2014

Niezapomniane Red Dead Redemption z prędkością rewolwerowca zawładnęło sercami graczy na całym świecie. Czwarte urodziny gry to doskonały moment, aby bliżej przyjrzeć się nie tylko samemu tytułowi, ale i historii całej serii.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.