Artykuły i opinie na temat gry Neverwinter Nights

Szturm aliantów i Sama Fishera na mafię w Morrowind - 10 najlepszych gier 2002 roku
artykuł26 lutego 2025
Kolejny rok nowego wieku i kolejny wysyp gier, które na zawsze zostały w naszej pamięci albo zapoczątkowały kultowe serie. Zapraszamy Was w nostalgiczną podróż do okresu, gdy kinowa adaptacja Władcy Pierścieni była gorącą nowością.

Towarzysze z gier RPG, o których nigdy nie zapomnimy
artykuł16 maja 2021
Są tacy towarzysze z gier, których zapomnieć po prostu się nie da. Nawet, kiedy nie wiemy już, o co walczył/a bohater/ka i o co tak naprawdę w głównym wątku chodziło. Najlepiej widać to chyba w RPG-ach.

Targi E3 2001
artykuł25 maja 2001
Targi E3 w Los Angeles to, obok targów w Tokio, największa, coroczna impreza, na której prezentowane są gry pecetowe i konsolowe oraz sprzęt służący graczom. W tym roku cała impreza odbyła się w dniach 17-19 maja w ogromnym Convention Center.

Jak hartowała się stal, czyli o lokalizacji Baldur’s Gate 2 słów kilka
artykuł14 stycznia 2001
Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, ile wysiłku kosztuje przygotowanie lokalizacji, a czasami nawet czym w ogóle jest ten proces. Co na przykład różni lokalizację od tłumaczenia? Często te dwa terminy są mylone, a oznaczają zupełnie inne rzeczy.
Przeczytaj również:

GTA 6: San Domierz? 8 gier, których akcja powinna toczyć się w Polsce
artykuł19 marca 2022
Większość gier wideo dzieje się w kosmicznej lub quasi-średniowiecznej Nibylandii. Poza nimi jest tylko Ameryka, Japonia, Rosja i ewentualnie Czarnobyl. A przecież takie kraje jak Polska aż się proszą, by osadzać w nich gry AAA ze znanych serii.

13 dobrych piesków - gry, w których możesz pogłaskać psa
artykuł12 marca 2022
Robisz grę za milion dolarów i nie pozwalasz graczom głaskać psa? Wstydź się. Mechanika głaskania psów w ostatnim czasie wyrosła na jedną z obowiązkowych do implementacji. Przed wami gry, w których możesz pobawić się z czworonogami.

12 niezłych gier, których fabuła to bełkot
artykuł28 października 2021
Dobre gry muszą mieć dobrą fabułę. Prawda? Nieprawda. Branża wielokrotnie pokazała nam, że aby zapisać się w annałach interaktywnej rozrywki potrzebujesz dobrych deweloperów – a scenariusz możesz napisać na kolanie.