Artykuły i opinie na temat gry Left 4 Dead 2

Najlepsze gry coop na PC i konsole. Gry kooperacyjne multiplayer, w których pogracie ze znajomymi
artykuł14 sierpnia 2024
Jeśli szukacie gry, w której wspólnie z ziomkami spędzicie czas na dobrej zabawie, to nie szukajcie dalej. Zebraliśmy świetne gry dla 2 lub więcej osób, którymi naprawdę trudno szybko się znudzić.

Valve powinno zrobić Left 4 Dead 3. To pomysł warty miliony
artykuł14 marca 2019
Firma Gabe'a Newella to nietypowa korporacja. Pracownicy Valve mogą podobno pracować nad dowolnym projektem, który sami uznają za ciekawy. Czy naprawdę żadnemu z projektantów nie marzy się Left 4 Dead 3? A przecież L4D3 to pomysł wart miliony.

W co zagrać na przeciętnym laptopie? Tanie granie na małym ekranie – część II
artykuł17 maja 2017
Wracamy do tematu starych komputerów i nie tak starych gier, w które można zagrać na leciwych maszynach. Przed Wami kilkanaście propozycji praktycznie na każdy sprzęt.

Najlepsze gry jesieni '09
artykuł4 grudnia 2009
Tegoroczna jesień obrodziła w wiele znakomitych gier. Postanowiliśmy zebrać najlepsze z nich w jednym miejscu. Przy okazji mamy dla Was specjalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.