Artykuły i opinie na temat gry Uncharted: Fortuna Drake'a Remastered

12 niezłych gier, których fabuła to bełkot
artykuł28 października 2021
Dobre gry muszą mieć dobrą fabułę. Prawda? Nieprawda. Branża wielokrotnie pokazała nam, że aby zapisać się w annałach interaktywnej rozrywki potrzebujesz dobrych deweloperów – a scenariusz możesz napisać na kolanie.

Nie pojmuję fenomenu Uncharted
artykuł17 września 2021
Uncharted to jedna z najbardziej cenionych serii. W teorii powinna spodobać się i mi, bo cenię sobie dobre, liniowe gry akcji. Niestety, sporo mi tutaj nie zagrało, toteż nie potrafię pojąć fenomenu tej przereklamowanej serii.

Nie dysk SSD, nie 8K, tylko gry wygrają wojnę między PS5 a Xbox Series X
artykuł19 marca 2020
Wiemy już coraz więcej o PS5 i nowym Xbox Series X, sporo również plotek o dalszych ruchach Nintendo. W morzu tych wieści brakuje jednak najważniejszego – informacji o grach dziewiątej generacji.

Murowane hity Sony'ego
artykuł11 lipca 2007
22 czerwca odbyła się w Warszawie prezentacja 4 doskonale zapowiadających się gier na PS3: Lair, Uncharted, Eye of Judgement oraz Heavenly Sword. Zagraliśmy w nie i spisaliśmy dla Was nasze wrażenia. Są niezłe.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.