Artykuły i opinie na temat gry Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Najlepsze i najgorsze gry Toma Clancy'ego
artykuł28 czerwca 2012
Z okazji premiery pecetowego Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier wspominamy najlepsze, najgorsze i najbardziej niedocenione gry sygnowane nazwiskiem tego pisarza.

Poprzednio w Splinter Cell
artykuł15 kwietnia 2010
Najnowsze przygody Sama Fishera wylądowały już na sklepowych półkach. Z tej okazji proponujemy Wam przypomnienie sobie tego, co działo się dotychczas w serii Tom Clancy's Splinter Cell.

Najlepsze gry zimy
artykuł30 grudnia 2009
Zima w pełni, ale w świecie gier wielkimi krokami zbliża się naprawdę gorący okres. W ciągu najbliższych trzech miesięcy do sklepów trafi bowiem mnóstwo znakomitych produkcji. Przedstawiamy najciekawsze z nich.

Mrok i zagrożenie, czyli seria Splinter Cell - cz. 2
artykuł18 czerwca 2008
Niedawno UbiSoft świętował 10-lecie swoich gier firmowanych nazwiskiem Toma Clancy'ego. Przy tej okazji mamy dla Was historię jednej z najlepszych skradanek - Tom Clancy's Splinter Cell. Oto część druga.

Mrok i zagrożenie, czyli seria Splinter Cell - cz. 1
artykuł16 czerwca 2008
Niedawno UbiSoft świętował 10-lecie swoich gier firmowanych nazwiskiem Toma Clancy'ego. Przy tej okazji mamy dla Was historię jednej z najlepszych skradanek - Tom Clancy's Splinter Cell. Oto część pierwsza.

Nowe gry w nowym roku
artykuł7 lutego 2008
Czy rok 2008 będzie nam w stanie zaoferować choć zbliżoną ilość atrakcji co poprzedni? Sprawdźmy zatem listę najbardziej obiecujących tytułów i zobaczmy, które z nich będą warte naszej uwagi.

UbiDays 2007 - Paryż 22-23 maja
artykuł29 maja 2007
Ubisoft to fajna firma. Bo fajne gry i wydaje, i robi. Nie dziwi więc, że na zorganizowane w Paryżu w dniach 22 i 23 czerwca UbiDays 2007 przybył tłum dziennikarzy ze świata.
Przeczytaj również:

Bez niego nie byłoby Geralta. Maciej Kwiatkowski o sztuce, której nie widać, ale bez której nie ma współczesnych gier AAA
artykuł6 czerwca 2025
Ile czasu trzeba przeznaczyć na trening, by móc poruszać się jak wiedźmin? Maciej Kwiatkowski wie o tym więcej niż ktokolwiek inny - w końcu to on odpowiada za ruch Geralta z Rivii i za wiedźmińskie sztuki walki!

"Niemożliwe wcześniej rzeczy stały się możliwe." Omawiamy tajniki dema Wiedźmina 4 z jego twórcami
artykuł4 czerwca 2025
Dlaczego jest to tech demo Wiedźmina 4, a nie gameplay z Wiedźmina 4, jak długo zajęło im przygotowanie go, dlaczego zespół wybrał Unreal Engine 5 zamiast pozostać przy własnym RED Engine - i jak wiele z tego, co widzieliśmy, to pobożne życzenia?

Mam nadzieję, że Sapkowski jednak napisze kontynuację Sagi o wiedźminie
artykuł24 grudnia 2024
Rozdroże kruków pokazało, że Sapkowski wciąż ma to coś, a nawet pisze z większą pewnością niż ostatnio w Sezonie burz czy Żmii. Dlatego pewnie nie tylko ja zacząłem się zastanawiać, co by było, gdyby się złamał i popełnił kontynuację Wiedźmina.