Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Final Fantasy XIII

Wymarzony marzec - 11 gorących premier
Wymarzony marzec - 11 gorących premier

artykuł1 marca 2010

Już dawno pierwszy kwartał roku nie był tak bogaty w premiery znakomitych gier. Battlefield: Bad Company 2, God of War III i Assassin's Creed II na PC to tylko wierzchołek góry lodowej.

Najlepsze gry zimy
Najlepsze gry zimy

artykuł30 grudnia 2009

Zima w pełni, ale w świecie gier wielkimi krokami zbliża się naprawdę gorący okres. W ciągu najbliższych trzech miesięcy do sklepów trafi bowiem mnóstwo znakomitych produkcji. Przedstawiamy najciekawsze z nich.

Gry RPG na które czekamy w 2009 r. - Dragon Age: Początek, Mass Effect 2
Gry RPG na które czekamy w 2009 r. - Dragon Age: Początek, Mass Effect 2

artykuł10 kwietnia 2009

Miłośnicy gier RPG będą mieli w czym wybierać. Ten niezwykle popularny w Polsce gatunek ma się lepiej niż kiedykolwiek!

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.