Artykuły i opinie na temat gry King's Bounty II

Premiery gier - sierpień 2021 to czas gorących nowości!
artykuł31 lipca 2021
Sezon ogórkowy teoretycznie rozpoczęty. Teoretycznie, bowiem sierpień zawiera całkiem sporo interesujących premier. Może nie ma tutaj gier roku, ale na nudę nie powinniście narzekać. Ewentualnie wykorzystacie ten czas na nadrobienie zaległości!

10 gier, które podbiją serca Polaków w 2021 roku
artykuł23 stycznia 2021
Są gry, które darzymy w Polsce szczególną sympatią, niezależnie od ich popularności na świecie czy stanu technicznego. Wybraliśmy takie nadchodzące tytuły, które powinny być szczególnie oczekiwane w naszym kraju.

Czarne konie jesieni 2020 – gry, na które nie czekacie, a powinniście
artykuł10 sierpnia 2020
Czekacie na Cyberpunka i Valhallę? A jesteście pewni, że nie przegapiliście mniejszych zapowiedzi? Oto kilka tytułów, które mogliście przegapić, a na które zdecydowanie warto czekać.

Na PC nadchodzi wiele fajnych gier. Część z nich znajdziecie tutaj
artykuł25 sierpnia 2019
Tegoroczny gamescom można uznać za dosyć spokojną imprezę. Nie pokazano nam nic, co by nas zwaliło z nóg. Z drugiej strony – łatwo było wybrać zestaw solidnych, interesujących gier pecetowych, pokazanych na targach.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.