Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Artykuły i opinie na temat gry Fear the Wolves

Moda na porażkę – czemu twórcy gier bezmyślnie gonią za rynkowymi trendami?
Moda na porażkę – czemu twórcy gier bezmyślnie gonią za rynkowymi trendami?

artykuł25 maja 2019

RTS-y, MMORPG, klony Minecrafta, retro, survivale, battle royale. Historia gier komputerowych ślepym podążaniem za trendami się toczy. Ta sama historia uczy też, że bezmyślne stawianie na to, co modne, niemal nigdy nie kończy się dobrze.

Być jak stalker – dlaczego ludzie ciągle przechodzą przez kordon czarnobylskiej Zony?
Być jak stalker – dlaczego ludzie ciągle przechodzą przez kordon czarnobylskiej Zony?

artykuł28 sierpnia 2018

Popularność stalkerskiego uniwersum sprawiła, że tereny wokół nieczynnej elektrowni atomowej stały się miejscem kultowym. Od kilku lat Zonę zadeptują tysiące legalnych i nielegalnych turystów, którzy dali się uwieść romantycznej wizji tego miejsca.

Przeczytaj również:

God of War pokazuje, że da się zrobić porządny port na PC
God of War pokazuje, że da się zrobić porządny port na PC

artykuł12 stycznia 2022

Niestety, ale deweloperzy na przestrzeni wielu ostatnich lat zdążyli zniechęcić do siebie pecetowych graczy źle zaprojektowanymi pecetowymi portami swoich największych hitów. God of War na PC pokazuje jednak, że da się. Tylko tyle i aż tyle.

Premiery gier - styczeń 2022 zapowiada się obiecująco
Premiery gier - styczeń 2022 zapowiada się obiecująco

artykuł1 stycznia 2022

Nowy rok to nowe, growe możliwości! Najlepszym dowodem na to jest styczeń, który zapowiada się naprawdę solidnie. Zwłaszcza dla osób grających na „blaszakach”, gdzie zadebiutują tytuły dotychczasowo ekskluzywne dla konsol. Będzie zatem w czym wybierać!

Mistrzowie drugiego planu w grach - najciekawsi NPC dekady
Mistrzowie drugiego planu w grach - najciekawsi NPC dekady

artykuł17 listopada 2021

Po głównych bohaterach z gier przyszedł czas na wspominki postaci drugoplanowych. Niby pobocznych, drugorzędnych, ale nierzadko bardzo istotnych dla fabuły, bez których opowiadane historie nie byłyby takie same.