Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Artykuły i opinie na temat gry State of Decay 2

Nie dysk SSD, nie 8K, tylko gry wygrają wojnę między PS5 a Xbox Scarlett
Nie dysk SSD, nie 8K, tylko gry wygrają wojnę między PS5 a Xbox Scarlett

artykuł10 lipca 2019

Wiemy już coraz więcej o PS5 i nowej konsoli Microsoftu, sporo również plotek o dalszych ruchach Nintendo. W morzu tych wieści brakuje jednak najważniejszego – informacji o grach dziewiątej generacji.

Najlepsze gry na Xbox One – 12 świetnych gier na konsolę Microsoftu
Najlepsze gry na Xbox One – 12 świetnych gier na konsolę Microsoftu

artykuł25 lipca 2018

Gears of War, Forza Horizon, Halo… To świetne gry, ale na nich możliwości Xboksa się nie kończą. Stworzyliśmy listę najlepszych tytułów, w które można zagrać na sprzęcie Microsoftu.

Gry maja 2018 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry maja 2018 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł28 kwietnia 2018

Głównymi daniami maja są interaktywny film/przygodówka Detroit od twórców Heavy Rain oraz kontynuacja świetnego Pillars of Eternity. Zagramy również w sporo tytułów rodzimych deweloperów.

Przeczytaj również:

Mapa Cyberpunka 2077 nie będzie wielka, ale to nic nie znaczy. Nasza analiza
Mapa Cyberpunka 2077 nie będzie wielka, ale to nic nie znaczy. Nasza analiza

artykuł6 grudnia 2019

Nowa gra CD Projektu RED, Cyberpunk 2077, jest tak bardzo wyczekiwana przez graczy, że każdy dotyczący jej szczegół poddaje się wnikliwej analizie. Nie może być inaczej w przypadku mapy, która niedawno wyciekła do sieci.

Gry 2020 roku, na które najbardziej czekamy – wybór redakcji
Gry 2020 roku, na które najbardziej czekamy – wybór redakcji

artykuł3 grudnia 2019

2020 rok zapowiada się lepiej od obecnego. W najbliższych miesiącach czekają nas premiery takich hitów jak Cyberpunk 2077, Final Fantasy VII Remake czy The Last of Us 2.

Graficzne petardy – gry, które usmażą pecety w 2020 roku
Graficzne petardy – gry, które usmażą pecety w 2020 roku

artykuł14 listopada 2019

Kiedy lis z Małego Księcia twierdził, że najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, na pewno nie miał na myśli hiperrealistycznego oświetlenia oraz technologii śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Zresztą, co on mógł wiedzieć, był tylko lisem.