Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry LEGO Star Wars III: The Clone Wars

Najlepsze gry LEGO – klockowe przeboje
Najlepsze gry LEGO – klockowe przeboje

artykuł4 grudnia 2017

Jedni niezmiennie je kochają, inni już się nimi nudzą. Przez lata powstały niezliczone gry z klocków LEGO, wykorzystujące chyba wszystkie popularne licencje świata. Które z tych tytułów były najlepsze? Oto nasz ranking.

Najlepsze i najgorsze gry wideo na podstawie seriali telewizyjnych
Najlepsze i najgorsze gry wideo na podstawie seriali telewizyjnych

artykuł22 marca 2014

Od kultowych kreskówek po przebojowe seriale sensacyjne. Twórcy gier wielokrotnie próbowali swoich sił z głośnymi telewizyjnymi markami - z bardzo różnym skutkiem. Oto 5 najgorszych i 5 najlepszych gier na podstawie seriali telewizyjnych.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.