Deweloperzy duchowego spadkobiercy C&C wysłuchali graczy. Najbardziej pożądana funkcja trafi do Tempest Rising już w przyszłym tygodniu
Aktywna pauza? Uhuhu zaraz się zezrają pseudo znafcy, że to już nie jest RTS XD. Jakby to miało znaczenie. Pauza czy zwolnione tempo, rozgrywka nadal się w czasie rzeczywistym nie ma jakiś tur czy coś.
A wgl. to śmieszne, bo to jest na PC bym zrozumiał na konsolę, bo gra na padzie w RTSy jest zdecydowanie trudniejsza, raczej wolniej się przez to kursorem rusza itd. więc byłoby to usprawiedliwione jak np. w Aliens Dark Descent jest, albo zwolnione tempo, albo całkowita pauza, ale na PC? Co nie chcą, żeby gra była za trudna?
Tryb sandboxowy? Nie wiem jak w starszych, ale w C&C3 czy KW to po prostu można zacząć potyczkę nie wybierając, żadnych wrogów więc gramy na pustej mapie.
Sory, ale jak niby przetestować jednostki, jeśli nie mają one z kim walczyć XD.