Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 21 kwietnia 2017, 15:46

Polska gra Get Even w planie wydawniczym firmy Cenega

Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracze będą musieli stawić czoła przeciwnikom, zbierać wskazówki, a meandry fabuły odkryją prowadząc dialogi oraz eksplorując interaktywne otoczenie.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Polska gra Get Even w planie wydawniczym firmy Cenega - ilustracja #1

Cenega, oficjalny partner firmy BANDAI NAMCO Entertainment Europe w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech informuje, że do jej planu wydawniczego trafiło pudełkowe wydanie gry Get Even, której twórcą jest gliwickie studio The Farm 51. Tytuł ukaże się 26 maja 2017 roku w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej do wyboru na konsole PlayStation4®, Xbox One oraz komputery PC. Za polską lokalizację odpowiadają twórcy gry.

Warto zaznaczyć, że gra spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem przez media, które miały okazję zapoznać się z tytułem przed premierą:

„Jest na co czekać!” Wyborcza.pl

„Może się okazać jedną z najciekawszych polskich gier tego roku.” Onet.pl

„Zostałem zaintrygowany historią i muszę, MUSZĘ dowiedzieć się, jaki jest los głównego bohatera.” Spidersweb.pl

Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracze będą musieli stawić czoła przeciwnikom, zbierać wskazówki, a meandry fabuły odkryją prowadząc dialogi oraz eksplorując interaktywne otoczenie. Za muzykę w grze odpowiada Olivier Deriviere (Remember Me, Assassin's Creed IV Freedom Cry), który łączy przy tym tytule elektroniczne brzmienie z żywą muzyką symfoniczną, nagraną i zmiksowaną z zastosowaniem techniki 3D przy współpracy z orkiestrą filharmonii brukselskiej w Galaxy Studios z siedzibą w Belgii. Aranżacje Deriviera cechuje szeroka skala emocjonalna, będąca w bezpośrednim związku z wydarzeniami gry.

Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki. Z dziwnym urządzenie odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć.

Cechy gry:

  • FABUŁA Interesująca i głęboka, dynamicznie prowadzona historia opisuje cienką granicę między światem realnym a nierzeczywistym, pełnym niewytłumaczalnych zjawisk. Co jest prawdziwe, a co nierzeczywiste? Zrozumienie wydarzeń z przeszłości wpływa na to, co może stać się w przyszłości.
  • AKCJA Pokonuj przeciwników i zbieraj wskazówki, które pomogą rozwikłać śledztwo.
  • REALISTYCZNA GRAFIKA The Farm 51 zastosowało na dużą skalę technologię fotogrametrii – skanowania 3D rzeczywistych lokacji i postaci, która rozwijana jest w siedzibie studia w ramach projektu Reality 51. Dzięki szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i niezależnymi specjalistami, efekty pracy są spektakularne.