Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 stycznia 2013, 15:03

autor: moir

Pełne informacje o patchu 1.0.7 do Diablo III

Firma Blizzard Entertainment opublikowała pełną listę zmian znajdujących się w nadchodzącym patchu 1.0.7 do Diablo III.

Szykują się kolejne duże zmiany w Diablo III. - Pełne informacje o patchu 1.0.7 do Diablo III - wiadomość - 2013-01-18
Szykują się kolejne duże zmiany w Diablo III.

W ostatnich dniach wokół Diablo III zaszło wiele poważnych zmian. Coraz większymi krokami nadchodzi zapowiadana łatka 1.0.7, która w końcu przyniesie graczom zalążek upragnionego trybu PvP, a przed chwilą informowaliśmy o odejściu Jay’a Wilsona, głównego projektanta gry, z zespołu zajmującego się produkcją tytułu. Choć testy patcha 1.0.7 wciąż trwają na Publicznym Serwerze Testowym (chętni do wzięcia udziału znajdą tu wszystkie niezbędne informacje), Blizzard Entertainment ujawniło pełną listę wszystkich zmian występujących w nadchodzącym uaktualnieniu.

Przedstawione zmiany wciąż pozostają w fazie testów i mogą ulec modyfikacji.

Pojedynki

Gracze nareszcie będą mogli uczestniczyć w pojedynkach, odbywających się na specjalnie do tego przeznaczonym obszarze. W starciach weźmie udział do 4 bohaterów, a całość przebiegać będzie w trybie każdy na każdego. Zamiarem twórców ma być stworzenie systemu, który nie stawia przed graczem żadnych celów, stąd występujący tu minimalizm. Szczegółowe informacje odnośnie pojedynków dostępne są tu.

Ogólne zmiany

  • Dostępna będzie opcja zmiany aktów w ramach tej samej gry, a poziomy Męstwa Nefalemów zostaną podczas niej utrzymane.
  • Promień podnoszenia złota zostanie zwiększony z bazowych 1,5 do 3 metrów.
  • Czas wskrzeszenia nie będzie się już wydłużał wraz z każdą kolejną śmiercią i pozostanie na poziomie 5 sekund.
  • Wyeliminowany zostanie efekt chwilowej utraty kontroli nad postacią, jeśli zostanie ona trafiona przez kilku przeciwników jednocześnie.
  • Zwiększona zostanie premia doświadczenia zdobywanego na infernalnym poziomie trudności, w zależności od ustawionej siły potworów.
  • Po wznowieniu gry gracze pojawiać się będą, zamiast jak dotychczas przy ostatnim znanym punkcie kontrolnym, w najbliższym mieście. Jednakowoż dostępny będzie portal umożliwiający szybki powrót do ostatniego takowego punktu.

Battle.net

  • System siły potworów będzie dostępny w publicznych grach.
  • Dodano opcję „Zgłoś botowanie”.
  • Wyświetlona zostanie informacja o liczbie graczy dostępnych w sieci.

Zmiany w klasach

Pojawiło się wiele niezadowolonych głosów, jakoby zamiast obiecanego wzmocnienia, wręcz osłabiono postać Mnicha. Twórcy tłumaczą, że odnotowany przez graczy spadek liczby zadawanych obrażeń wynika z wyeliminowania działającego do tej pory błędu gry, nie zaś ich celowego działania.

Największe zmiany dotkną klasy Mnicha oraz Czarownika. Autorzy przyjrzą się im szczególnie uważnie ze względu na liczne narzekania graczy dotyczące kiepskiej efektywności na tle innych, sporo ich zdaniem potężniejszych profesji, jak np. barbarzyńca, który cieszy się ogromną popularnością. Obrażenia zadawane przez ataki Mnicha i Czarownika zostaną znacznie zwiększone, a czas ich odnawiania skrócony (w niektórych przypadkach drastycznie).

W przypadku innych postaci modyfikacje odnosić się będą jedynie do pojedynczych umiejętności, które nie działają do końca tak jak powinny. Pełna lista zmian dostepną jest tu.

Rzemiosło i przedmioty

Wprowadzona zostanie demoniczna esencja, nowy składnik rzemieślniczy. Przypisywany do konta przedmiot można będzie zdobyć polując na elitarne grupy potworów na infernalnym poziomie trudności. Szansa na znalezienie tego rzadkiego materiału wzrastać będzie wraz z kolejnymi poziomami siły potworów (osiągając prawie 81% szansy na 10 poziomie). Dodane zostaną także cztery nowe receptury dla kowala oraz jedna dla złotnika. Nowe przedmioty utworzone w ten sposób, podobnie jak Pierścień Piekielnego Ognia, zostaną na stałe przypisane do konta. Pojawi się również kolejna klasa klejnotów: klejnoty markizowe, ich zdobycie będzie jednak niezwykle kosztowne. Ceny, listy wymaganych składników oraz ich ilości znajdziemy tu.

Schematy niezbędne do wykonania wspomniach wyżej przedmiotów wypadać będą losowo ze wszystkich potworów na 63 poziomie. Ponadto przy maksymalnej kumulacji Męstwa Nefalemów będzie je można (z dużą szansą) uzyskać pokonując występujących w grze bossów.

Potwory

  • „Odbicie obrażeń” zostanie zmodyfikowane tak, by jedynie krótkotrwale aktywować i dezaktywować się podczas walki, o czym poinformuje graczy odpowiedni efekt wizualny.
  • Obrażenia zadawane przez przywołańców potworom z aktywnym „odbiciem obrażeń” nie będą już przekierowywane na gracza.
  • Obrażenia „stapiania” zostaną zmniejszone o 40 %.
  • Obrażenia „zarazy” będą zwiększone o 120%.

Inne

W ramach patcha 1.0.7 poprawione zostaną także drobne błędy związane z interfejsem użytkownika oraz wprowadzone pewne zmiany kosmetyczne.

Niewątpliwie nadchodząca łatka to kolejne, po wprowadzeniu poziomów mistrzowskich oraz Infernalnej Machiny, duże zmiany w grze. Nie jest jeszcze pewne, kiedy zawita ona na oficjalne serwery. Tymczasem zachęcamy zainteresowanych do własnoręcznego jej przetestowania.