Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość LucasArts zapowiedział oficjalną grę na podstawie trzeciego epizodu Star Wars

28.07.2004 08:31
GBreal.II
1
GBreal.II
136
floydian

Mała poprawka:
Premiera pierwszej trylogii Gwiezdnych Wojen na DVD wyznaczona jest na 21 września, a nie jak jest napisane 21 sierpnia.

28.07.2004 08:38
U.V. Impaler
2
odpowiedz
U.V. Impaler
225
Hurt me plenty

Ahhh... niedopatrzenie. Dzięki za poprawkę.

28.07.2004 08:42
3
odpowiedz
zanonimizowany2305
28
Konsul

super tyle ze pewnie wyjdzie w 2007 roku z juz przestarzalym enginem jak we wszystkich nowych grach lucasartsu. Republic Commando ma wyjsc za rok na enginie Unreala 2 jak caly swiat zapomni juz o silnikach z dooma3 i hl2.

28.07.2004 09:41
James_007
4
odpowiedz
James_007
187
Lord of Avernus

za jaki rok?! Republic Commando ma wyjsc jeszcze w tym roku :)
a nad eIII juz pewnie od dawna pracowali...
a co do engine lucasarts to w kazdej ich grze jest doskonala grafika
poczawszy od Monkey Island chocby czesci 4 poprzez Jedi Outcast do KOTORa, czy w produkcji Mercenaries i wlasnie Republic Commando...

28.07.2004 09:48
5
odpowiedz
zanonimizowany2305
28
Konsul

James_007 - owszem stare gry byly na czasie, ale Jedi Academy wydany na enginie Q3 to kpina, Republic Commando wyjdzie moze i w tym roku ale na starym juz na dzien dzisiejszy silniku, po premierach w/w przeze mnie hitow

28.07.2004 10:59
6
odpowiedz
Powazny_Sam
67
Pretorianin

eIII ma byc w przyszlym roku podobno...

28.07.2004 11:04
7
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Dzabba ---> "Jedi Academy wydany na enginie Q3 to kpina" - Największa głupota, jaką w życiu słyszałem. Silnik Quake'a jest świetny, bo nie ma wygurowanych wymagań, a sama gra prezentuje się bardzo dobrze. Więc nie narzekaj na engine Unreala2, bo na nim pociągną jeszcze przynajmniej 2 lata. I możesz być pewien, że w 2007 świat będzie wciąż pamiętał o Doomie3 i Source'ie.

28.07.2004 11:09
viesiek
😜
8
odpowiedz
viesiek
148
the doge

To może być ciekawa gierka. Chętnie bym sobie pograł, ale pewnie mi nie pójdzie :D

28.07.2004 11:11
9
odpowiedz
zanonimizowany2305
28
Konsul

Mephistopheles - owszem engine q3 byl zajebisty ale 4 lata temu, czemu wszyscy pieja z zachwytu nad grafika far cry czy painkilera, ja tez chce pograc w gre ze swiata sw z zajebista, nowoczesna grafa

28.07.2004 11:54
10
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Dzabba ---> Far Cry jest teraz tym, czym Quake III był kilka lat temu. Oczywiście, że nie ma co ze sobą porównywać tych dwóch silników, ale nie obraziłbym się, gdyby nowsze gry wyglądały przynajmniej tak, jak Q3 na max detalach. A Splinter Cell (a co za tym idzie również jego kontynuacja) bazował na silniku Unreala, więc sam widzisz, ile można wyciągnąć ze starego engine'a.

28.07.2004 11:58
11
odpowiedz
zanonimizowany6541
47
Konsul

tym bardziej ze sam Unreal do dzis moze sie pochwalic fajna grafika .. ze przestarzala bo gra ma wiecej niz 5 lat ? co z tego skoro do dzis wyglada swietnie i jest niesamowicie grywalna .. czego nie moge powiedziec o mojej grze wszechczasow HL - tam grywalnosc jest jedna z najwiekszych w historii gier , ale grafika juz nie .. grafika bodajze na q2

28.07.2004 12:19
12
odpowiedz
zanonimizowany2305
28
Konsul

Mephistopheles - no masz racje, tylko ze wlasnie grajac w gierke ze swiata gwieznych wojen chcialbym zeby wszystko bylo takie naj, zeby pikalo, mrygalo, swiecilo i zeby bylo tak sugestywne bym poczul sie jakbym tam naprawde byl

28.07.2004 12:30
13
odpowiedz
zanonimizowany6541
47
Konsul

jrsli grajac w Jedi Academy tego nie odczules , to juz ci nic nie pomoze :)

28.07.2004 12:31
14
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

tyciu ---> Half-Life miał własny silnik, a jego grafikę znacznie ulepsza Higd Definition Pack. Nawet wersja 1.0 wyglądała lepiej niż Quake II. No i zastosowano tam pierwszy raz szkielety postaci.

Dzabba ---> Mi wystarczało takie, jakie jest. A już w Jedi Outcast było pikanie, mruganie i świecenie. Dla mnie to wystarczy. A wczuwanie się w głównego bohatera jest zasługą grywalności gry, a nie grafiki.

28.07.2004 12:33
U.V. Impaler
15
odpowiedz
U.V. Impaler
225
Hurt me plenty

tyciu i Mephistopheles--> Może wydawać się to dziwne, ale taka jest prawda: Half-Life jedzie na silniku z pierwszego Quake'a. Oczywiście został on nieporównywalnie zmieniony, ale wyjście było od Q1.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-28 12:32:41]

28.07.2004 12:56
16
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

U.V. Impaler ---> Nawet nie wiedziałem o tym. To pewnie dlatego, że mówi się o grach na silniku HL. A jeśli jest tak, jak napisałeś, to jakby nie patrzeć - Quake górą!

28.07.2004 13:02
Solusar
17
odpowiedz
Solusar
62
Konsul

U.V. Impaler ---> Czy przypadkiem nie był to silnik Quake`a II ?

28.07.2004 13:45
18
odpowiedz
Raziel
136
Legend

oby to nie był szmelc typu SW:KoTOR

28.07.2004 13:59
$heyk
😡
19
odpowiedz
$heyk
73
Master Chief

Raziel ---> Stul dziób, bo możesz spłonąć na stosie za takie słowa!!! Albo przynajmniej ukończ 12 lat, bo nikogo tutaj nie interesują twoje kompleksy.

28.07.2004 14:35
James_007
20
odpowiedz
James_007
187
Lord of Avernus

Raziel--> wracaj do żłobka prosze...

28.07.2004 16:40
21
odpowiedz
zanonimizowany6541
47
Konsul

No to chyba oczywiste ze HL bzaowal na silniku q2 .. ale moglby na Cryteku :D

28.07.2004 16:40
22
odpowiedz
zanonimizowany6541
47
Konsul

No to chyba oczywiste ze HL bzaowal na silniku q2 .. ale moglby na Cryteku :D

28.07.2004 17:14
U.V. Impaler
23
odpowiedz
U.V. Impaler
225
Hurt me plenty

Oczywiste to może i jest na pierwszy rzut oka, ale nijak pokrywa się z prawdą. Half-Life był tworzony na silniku Quake 1. Po pierwsze, Quake II został opublikowany w listopadzie 1997 roku, Half-Life jedenaście miesięcy później. Czy naprawdę myślicie, że id oddałby engine wcześniej niż po boomie na Quake II, który musiał nastąpić? Poza tym, Half-Life nie powstał w jedenaście miesięcy. Pierwsze zapowiedzi gry ze screenami w pismach zachodnich pojawiały się już w 1997 roku, o czym najlepiej świadczy choćby i ten skan:

http://www.planethalflife.com/nostalgia/halflife/cuttings/ng_aug97b.jpg

Polecam lekturę tego krótkiego tekstu.

Za silnik Quake'a zabrał się Raven i wycisnął z niego dużo więcej, czego dobrym przykładem był Hexen II. Programiści Valve udowodnili jednak, że można z tego zrobić coś naprawdę niezłego. Najlepszym na to dowodem jest to, że dajecie się nabrać na historie o Q2. ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-28 17:51:26]

18.08.2004 17:16
kamil_kriss
👎
24
odpowiedz
kamil_kriss
112
fIgHtInG dReAmEr

Raziel---> i za kogo ty się uważasz??? Innym ta gra przypadła do gustu....

18.08.2004 17:37
25
odpowiedz
zanonimizowany115388
76
Centurion

kiedys byly takie piekne czasy, ze to gry z serii star wars wyznaczaly nowe trndy w grafice (dark forces to odpowiedz na dooma, a jedi knight to odp. na quake 2)
a dzis caly swiat sie sciga w grafice a lucas arts majac tyle szmalu wydaje gry na przestarzalych silnikach.

Idac trybem myslenia Mephistophelesa to optymalny silnik mial tetris - ten to dopiero smiga na kazdym sprzecie

Wiadomość LucasArts zapowiedział oficjalną grę na podstawie trzeciego epizodu Star Wars