"...choć nie obyło się bez problemów (grafika na domyślnych ustawieniach na PS5 pozostawiała wiele do życzenia)".
Co to znaczy wiele do życzenia? To pierwsze pytanie. Drugie natomiast, w jakiej odległości siedzicie od telewizora grając w to?
I to ma być coś zaskakującego?
Co to znaczy bez wsparcia, mają swoich inżynierów, to jest to wsparcie, na tym polega praca tych ludzi.
Inne studia mają całe swoje silniki, które używają w zasadzie tylko oni i nikt nie pisze, że nie mają wsparcia, to brzmi komicznie.
Przykładowo taki Decima czy NG engine, napisane od zera, a to raczej nieco trudniejsza sprawa niż "tylko" samemu rozwijać nie swój silnik, ale na tym etapie to i tak już raczej jest mocno zmodyfikowany ich autorski silnik jak wspomina news.
Szacunek dla nich mają technologię, którą sami już rozwijają i ulepszają. UE5 i wielkie wsparcie Epic sam się optymalizuję, gry się same szybko na nim robią. Gdyby ta gra powstała na tym cudaku UE5 działała by a raczej nie działała jak 99% gier na tym gównie.
Co w tym dziwnego że chodzi lepiej UE5 czy Unity, mają one gigantyczną nadbudówkę w postaci dużego, wszechstronnego edytora a w małych, chałupniczo robionych silnikach często nie ma nawet edytora albo jest super prosty bo wszystko wpisuje sie w plikach tekstowych a gra nie odpala w edytorze tylko jako czysty build