Komentarze do wiadomości: Fabuła w nowej grze Kena Levine'a ma przypominać budowlę z klocków LEGO. Twórca świętuje 11. urodziny BioShock Infinite

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
26.03.2024 20:24
xKoweKx [stalker.pl]
👎
1
odpowiedz
xKoweKx [stalker.pl]
156
Stalker

Via Tenor

Czyli roguelike

post wyedytowany przez xKoweKx [stalker.pl] 2024-03-26 20:29:32
26.03.2024 22:18
Vortal
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Vortal
41
Chorąży

xKoweKx [stalker.pl]
A skąd to niby wziąłeś? Bo "po śmierci stracimy cały ekwipunek" to musi być rougelike? Nie obejrzałem całego wywiadu ale nie słyszałem by Ken to okreslił jako rougelike. Ponadto ani steam ani twitter studia nie wspomina o rougelike'u.

Masz jakieś źródło czy wróżysz z fusów?

26.03.2024 22:55
2.1
2
zanonimizowany1390890
8
Pretorianin

Strata ekwipunku to jedna z mechanik rogalików/soulslike'ów.
Czasem twórcy nie mówią wprost czym dana gra jest.
Nawet tutaj Levin użył "Lego" jako metafory.

26.03.2024 23:08
xKoweKx [stalker.pl]
2.2
3
xKoweKx [stalker.pl]
156
Stalker

Posiada elementy (to co wspomniałeś + bohaterka wie, że nie żyje, więc pewnie będą jakieś cykle, ale to tylko moje domysły), które według mnie eliminują grę, na którą czekałem - liniowy FPS z mocnym skupieniem na fabułę i klimat wokół niej. Widziałem na ppe więcej przetłumaczonego wywiadu i niby twierdzą, że nie tworzą ani fps, ani roguelite tylko coś swojego, ale i tak mi się to nie podoba. Boje się, że to będzie od strony narracji podobne do Returnala. Chciałbym jednak się mylić i może czysty gameplay mnie przekona, bo wywiad tego nie zrobił.

27.03.2024 10:13
Wronski
2.3
Wronski
34
Senator

Z opisu to nawet brzmi jak typowy rougelike

26.03.2024 22:56
3
odpowiedz
zanonimizowany1390890
8
Pretorianin

Dostęp do preview/hands on dostały największe lizodupy i sprzedawczyki, którzy wszystkie czerwone flagi zamietli by pod dywan, tak jak to było z Dragon's Dogma 2 gdzie recenzenci WIEDZIELI o MTX i całej reszcie.

27.03.2024 00:24
Sebo1020
4
1
odpowiedz
Sebo1020
190
Senator
Wideo

ken może i ma jakieś ciekawe pomysły co do tworzenia gier, jednak trzeba pamiętać jak to było przy Bioshock Infinite kiedy zapowiedzi były weryfikowane przy premierze

https://www.youtube.com/watch?v=muJYTeQlvC4

27.03.2024 07:03
pieterkov
5
odpowiedz
pieterkov
163
Senator

Nie nauczyli się na Deathloop, że zmiana liniowej gry single na przekombinowane roguelite rujnuje zaufanie fanów?

27.03.2024 09:58
6
odpowiedz
katai-iwa
62
Legend

Oby ta gra mu się udała.

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl