Elementy RPG w mrocznym polskim FPS-ie czeka wielka rewolucja. O życiu lub śmierci w dalszym ciągu będzie jednak dec...
Już im siusiak w buzię. Zmieniają coś, co działało. A wiedźmy jak nie było, tak nie ma. Ostatnia mapa nie dość, że strasznie korytarzowa, to jeszcze sam recykling przeciwników praktycznie. A studio dodaje pierdoły jakieś i zmienia podstawy. Nie wiem, skąd ten tekst w newsie, czy to od studia, ale dotychczas też można było rozwinąć jedną konkretną cechę i zignorować pozostałe, ale ustawić sobie, że mniej zdrowia się miało, ale większą wytrzymałość lub mocniejsze zaklęcia czy też więcej towaru wypadało z przeciwników lub więcej dusz dawali. Nie wiem, co oni chcą teraz odwalić, no ale przecież nie zwiększą zadawanych przez gracza obrażeń.
"Nie wiem, co oni chcą teraz odwalić"
Dlatego to jest early access. Od kombinowania, zmieniania, balansowania. Do 1.0 jeszcze co najmniej pół roku, a w tym czasie okaże się, która wersja statystyk jest lepsza.
Czułem że należy się na razie wstrzymać z tym tytułem bo dojdzie jeszcze dużo kontentu i różnego rodzaju ulepszeń. Oficjalna premiera ma niby być gdzieś na początku 2026, więc pewnie to jeszcze nie koniec zmian. Już w tej chwili Witchfire zbiera całkiem dobre opinie więc oby tak dalej a gra okażę się wielkim sukcesem. 3mam kciuki za polski team.
Do ludzi, ktorzy graja. Jak bardzo ten nowy system jest splyceniem i "oglupieniem" starego? Pytanie szczere, bo nie wiem jak to wygladalo, a gierka ma dobre opinie.
Co ważne, reset statystyk nie będzie oznaczał utraty zdobytych poziomów – te zostaną zachowane i powiązane z nimi punkty da się dowolnie rozdzielić w ramach nowego systemu.
SERIO? NO niezle. Dziala to dokladnie tak samo jakw kazdej innej grze w ciagu ostatnich 30 lat.
btw. Jesli to musi byc napisane i POGRUBIONE, to ja sie zastanawiam kto ma byc targetem tych newsow.