Ekonomia w Counter-Strike: Source

Ekipa Valve, odpowiedzialna za bardzo popularną strzelaninę online Counter-Strike: Source, postanowiła wprowadzić nieco ekonomii do rozgrywki. Począwszy od jedenastego października, ceny broni i wyposażenia będą zmieniały się w cotygodniowych odstępach w zależności od zapotrzebowania graczy. Jeżeli wiele osób kupi dany rodzaj broni, jego cena wzrośnie, a reszta uzbrojenia stanieje.

Artur Falkowski

Ekipa Valve, odpowiedzialna za bardzo popularną strzelaninę online Counter-Strike: Source, postanowiła wprowadzić nieco ekonomii do rozgrywki. Począwszy od jedenastego października, ceny broni i wyposażenia będą zmieniały się w cotygodniowych odstępach w zależności od zapotrzebowania graczy. Jeżeli wiele osób kupi dany rodzaj broni, jego cena wzrośnie, a reszta uzbrojenia stanieje.

Jak przyznają autorzy, większość cen broni i uzbrojenia pozostała taka sama od momentu premiery gry. Wprowadzenie dynamicznie zmieniającego się rynku doda większego autentyzmu oraz pozwoli graczom decydować o cenach ekwipunku i uzbrojenia.

Ekonomia w Counter-Strike: Source - ilustracja #1

Dane o zakupach graczy będą przesyłane przez poszczególne serwery co 24 godziny, a następnie magazynowane. Po każdym tygodniu suma wszystkich zakupów dokonanych w tym czasie przez grających w Counter-Strike: Source będzie zliczana. Zostanie sporządzona lista wszystkich kupionych przez graczy rzeczy, posegregowana w oparciu o ilość sprzedanych egzemplarzy. Następnie system podzieli ją na pół. Sprzęt, który znajdzie się nad kreską w najbliższym tygodniu, będzie droższy. Pozostały stanieje.

Dokładniejszy opis wprowadzanego systemu znajdziecie na stronie: https://www.steampowered.com/stats/csmarket/algorithm.html

Ekonomia w Counter-Strike: Source - ilustracja #2
Counter-Strike: Source

Counter-Strike: Source

PC
po premierze

Data wydania: 21 października 2005

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

8.2

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

wrzesień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-09-25
21:55

graf_0 Legend

graf_0

Yeah - MAC POWER :) Ja w CS uwielbiam latać z niepopularnymi, bądź uznawanymi za słabe broniami. Jakieś szalone rasze z p90 czy z mac'kiem to mój żywioł.

Komentarz: graf_0
2006-09-25
20:22

Dessloch Legend

doradze myslenie jednak...
co np. ma na mysli osoba mowiaca, ze roznica miedzy cena mp5 a m4 jeszcze wzrosnie? czy ta osoba przypadkiem nie gra tylko m4? bo mp5 to bardzo dobra bron, jest megacelna, z bardzo malym odrzutem... jedynie maly dmg, i kiepska na duze odleglosci.. ale czemu od razu ma spowodowac zmiana ceny to, ze m4 bedzie nieosiagalne? przeciez valve nie sa idiotami i nie zrobia jakis strasznych zmian, mozna sie spodziewac roznic w cenie o kilka-kilkaset dolarow... miejmy nadzieje tylko ze w pierwszej rundzie bedize dalo sie kupic DE>... ale pewnie sie bedzie dalo, bo algorytm bedize tak zbudowany, zeby nie nieszczyc balansu broni.

ps. wg statystyk [a gram na jednym serwezre tylko- chicken farm - btw czemu nie dziala?], to moje uzycie broni to 50% DE a reszta inne bronie.
awp, pozniej M4, pozniej AK. ale 50% DE. czyli dla mnie jedynym problemem bedzie jesli DE nie bede mogl kupoac co runde :) bo tylko ta bronia zabijam

Komentarz: Dessloch
2006-09-25
13:03

zanonimizowany841 Senator

😍

Przeczytaliscie chociaz art o algorytmie ? :|

Komentarz: zanonimizowany841
2006-09-25
10:43

Goomich Konsul

👍

A kałachy po 15.000. :-)

Komentarz: Goomich
2006-09-24
17:00

StifflersMum Generał

w sumie to i dobrze awmy beda po 10000

Komentarz: StifflersMum

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl