Ekonomia w Counter-Strike: Source
Ekipa Valve, odpowiedzialna za bardzo popularną strzelaninę online Counter-Strike: Source, postanowiła wprowadzić nieco ekonomii do rozgrywki. Począwszy od jedenastego października, ceny broni i wyposażenia będą zmieniały się w cotygodniowych odstępach w zależności od zapotrzebowania graczy. Jeżeli wiele osób kupi dany rodzaj broni, jego cena wzrośnie, a reszta uzbrojenia stanieje.
Artur Falkowski
Ekipa Valve, odpowiedzialna za bardzo popularną strzelaninę online Counter-Strike: Source, postanowiła wprowadzić nieco ekonomii do rozgrywki. Począwszy od jedenastego października, ceny broni i wyposażenia będą zmieniały się w cotygodniowych odstępach w zależności od zapotrzebowania graczy. Jeżeli wiele osób kupi dany rodzaj broni, jego cena wzrośnie, a reszta uzbrojenia stanieje.
Jak przyznają autorzy, większość cen broni i uzbrojenia pozostała taka sama od momentu premiery gry. Wprowadzenie dynamicznie zmieniającego się rynku doda większego autentyzmu oraz pozwoli graczom decydować o cenach ekwipunku i uzbrojenia.

Dane o zakupach graczy będą przesyłane przez poszczególne serwery co 24 godziny, a następnie magazynowane. Po każdym tygodniu suma wszystkich zakupów dokonanych w tym czasie przez grających w Counter-Strike: Source będzie zliczana. Zostanie sporządzona lista wszystkich kupionych przez graczy rzeczy, posegregowana w oparciu o ilość sprzedanych egzemplarzy. Następnie system podzieli ją na pół. Sprzęt, który znajdzie się nad kreską w najbliższym tygodniu, będzie droższy. Pozostały stanieje.
Dokładniejszy opis wprowadzanego systemu znajdziecie na stronie: https://www.steampowered.com/stats/csmarket/algorithm.html


GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
graf_0 Legend

Yeah - MAC POWER :) Ja w CS uwielbiam latać z niepopularnymi, bądź uznawanymi za słabe broniami. Jakieś szalone rasze z p90 czy z mac'kiem to mój żywioł.
Dessloch Legend
doradze myslenie jednak...
co np. ma na mysli osoba mowiaca, ze roznica miedzy cena mp5 a m4 jeszcze wzrosnie? czy ta osoba przypadkiem nie gra tylko m4? bo mp5 to bardzo dobra bron, jest megacelna, z bardzo malym odrzutem... jedynie maly dmg, i kiepska na duze odleglosci.. ale czemu od razu ma spowodowac zmiana ceny to, ze m4 bedzie nieosiagalne? przeciez valve nie sa idiotami i nie zrobia jakis strasznych zmian, mozna sie spodziewac roznic w cenie o kilka-kilkaset dolarow... miejmy nadzieje tylko ze w pierwszej rundzie bedize dalo sie kupic DE>... ale pewnie sie bedzie dalo, bo algorytm bedize tak zbudowany, zeby nie nieszczyc balansu broni.
ps. wg statystyk [a gram na jednym serwezre tylko- chicken farm - btw czemu nie dziala?], to moje uzycie broni to 50% DE a reszta inne bronie.
awp, pozniej M4, pozniej AK. ale 50% DE. czyli dla mnie jedynym problemem bedzie jesli DE nie bede mogl kupoac co runde :) bo tylko ta bronia zabijam
zanonimizowany841 Senator
Przeczytaliscie chociaz art o algorytmie ? :|
StifflersMum Generał
w sumie to i dobrze awmy beda po 10000