Komentarze do wiadomości: Proste tworzenie map z pomocą sieci neuronowych. Nowy patent Electronic Arts

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
23.02.2021 16:19
misterŁŁ
😜
1
2
odpowiedz
misterŁŁ
91
Generał

Ale i tak tylko osiem map na premiere gry za 70 dolarów

23.02.2021 16:25
Dzienciou
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Dzienciou
175
Generał

No Man's Sky czy Star Citizen nie mają czegoś takiego?

23.02.2021 17:25
2.1
1
zanonimizowany1255967
74
Generał

Minecraft ma dużo potężniejszy system generowania rzeźby terenu niż No man sky, w tej drugiej jak wylosuje górzystą planetę to takie same góry powtarzają się na całej powierzchni a Mc ma biomy które w losowy sposób się przenikają

23.02.2021 18:09
3
odpowiedz
MewsoNs
79
Generał

Z lepszych otwartych, generowanych proceduralnie światów to zdecydowanie można pochwalić Valheim. Tam płynnie przechodzimy z jednego do drugiego biomu i niewygląda to sztucznie. Jeżeli dodane zostaną jeszcze jakieś unikatowe lokacje, które losowo mogą wystąpić w świecie to będzie już w ogóle super. Mimo to czy sprawdzi się to w RPG z krwi i kości ? Według mnie taki unikatowy świat jak z czasów Gothica będzie zawsze górą nad proceduralnie tworzonym światem i mimo, że w takim Valheim bawię się świetnie, to taka metoda budowy świata sprawia, że gra po jakimś czasie niezaskoczy mnie już niczym nowym w kwestii eksploracji, pomimo tego, że niezbadam nawet 1/4 mapy świata. Owszem trzeba oddać jej, że nawet ta 1/4 to masa czasu w grze.

post wyedytowany przez MewsoNs 2021-02-23 18:14:20
Forum Forum Inne Gry
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl