Druga gra RPG studia ZA/UM, znanego z bestsellerowego Disco Elysium, na nowym zwiastunie z rozgrywką
Po pierwsze oczywiście hejt idzie na studio, bo to bezduszni biznesmani, co wywalili prawdziwych artystów.
Po drugie, trochę jest rozczarowanie, bo to wygląda jak reskin Disco Elysium. A człowiek chociaż jednej jakiejś nowej mechaniki się spodziewał.
Niestety liczba mechanik w Disco Elysium nie była krytykowana, więc po co coś zmieniać? W grze, w której jedyną mechaniką były testy umiejętności i ewentualnie w kontekście mechanik można rozważyć jeszcze gablotę myśli.
W sumie mieliby dobre hasła reklamowe, np. "dwa razy więcej mechanik niż w Disco Elysium!" Albo "o połowę więcej..."
Osobiście wolałbym, aby gra w mniejszym stopniu prowadziła za rękę i dała więcej swobody i możliwości rozwiązania questów, i żeby developerzy przewidzieli sytuacje, gdy coś wykona się w innej kolejności i nie blokowało to wykonania zadań.