Mark Rein, prezes studia Epic Games, poinformował, że postęp w pracy nad nowymi układami graficznymi jest tak duży, że możliwości nowego silnika Unreal Engine 4, przygotowywanego pod konsole nowej generacji, będą o wiele większe niż pierwotnie planowano.
Tech
Grzegorz Ferenc
13 marca 2012 12:30
Czytaj Więcej
kaszanka, ponieważ silnik musi być dopracowany pod każdym względem... EG, robi silnik nie tylko dla siebie, a dla wszystkich, mówiąc wszystkich = tych co za niego słono zapłacą ;)
Skoro demo działało to nie widzę przeszkód dać tej sekwencji jako banchmark ludziom.
Po za tym oni chcą to demo dać w wersji ue for flash 11, tak czytałem, czyli w gównianym flashu dadzą, aby zaprezentować coś tam, ale dla entuzjastów pc, na których skądinąd zarabiają już nie, kpina z graczy.
kaszanka, mam rozumieć, że posiadasz GTX 680?
To otwarłoby szereg możliwości dla ludzi, np. reverse engineering, czego Epic na pewno nie chce.
Rok temu było demo U3 w wersji 3.97(3.94) pokazujące, rzeczy których nie obsłużą konsole. Gier używających tej zawartości na PC jakoś dużo nie ma (batman i może coś jeszcze)
Luźny przykład. Nie ma sensu się nad tym zastanawiać, ale zawsze przy wypuszczeniu do internetu istnieje ryzyko odkrycia czegoś niepożądanego. Chociażby fragmentów kodu, w którym mogą kryć się przekleństwa (któryś system posiada takowe) no i oczywiście same rozwiązania programistyczne.