„Czy ktoś słyszał o budżecie GTA 6?” Twórca Invincible tłumaczy, dlaczego nowa gra w tym uniwersum nie będzie sandboksem
Tymczasem KCD2 z budżetem o wartości cipsów i paczki fajek (40mln) i z genialnym otwartym żyjącym światem.
Coś okropnego. Pisząc "żyjący świat" miałem na myśli, że NPCe mają swój harmonogram dnia, pracują, wieczorem siedzą w karczmie, w nocy śpią a nie są stojącymi kukłami jak w niektórych "open worldach" z tego roku.
Poza tym mam w tej grze ok. 100h i nie spotkałem się z bugiem, o którym piszesz.
Z jednej strony tragiczne podejście typu "oni mają i mogą, my nie mamy i nie możemy", a z drugiej strony może mniej tych otwartych światów pomoże grom komputerowym wrócić na dobre tory. Za dużo tych otwartych światów niestety.