2D - Gry Zręcznościowe Xbox Series X/S przed premierą - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry przed premierą z gatunku zręcznościowe o tematyce 2D na platformę XSX ułożone według daty premiery.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
The Plucky Squire
Zręcznościowe październik 2024
The Plucky Squire to przygodowa gra akcji oparta na nietypowym pomyśle – podczas zabawy eksplorujemy zarówno stylizowane na ilustrowaną książkę dla dzieci poziomy 2D, jak i trójwymiarowe mapy zlokalizowane w pokoju dziecka.
GEX Trilogy
Zręcznościowe listopad 2024
Zestaw zremasterowanych wersji trzech części serii platformówek pod tytułem GEX. GEX Trilogy zawiera gry GEX, GEX: Enter the Gecko oraz GEX 3: Deep Cover Gecko; pakiet jest owocem współpracy firm Limited Run Games oraz Square Enix.
Było sobie życie: Początki
Zręcznościowe 2024
Było sobie życie: Początki jest grą łączącą elementy produkcji zręcznościowej i logicznej. Tytuł ten posiada też pewien pierwiastek edukacyjny – nieprzypadkowo, bowiem bazuje na licencji znanego serialu animowanego Było sobie życie opowiadającego o tajnikach ludzkiego ciała.
Shovel Knight Dig
Zręcznościowe 2025
Shovel Knight Dig to platformówka 2D, w której tytułowy rycerz udaje się w podróż pod ziemię. Gracz musi przekopywać się w dół mapy, walczyć z przeciwnikami, zbierać skarby oraz ulepszać ekwipunek bohatera. Wszystko to ukazano w stylistyce wzorowanej na 16-bitowych produkcjach.