Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Elementy zręcznościowe - Gry Akcji Xbox 360

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry z gatunku akcji o tematyce elementy zręcznościowe na platformę XBOX 360.

Gry Akcji. Szeroko rozumiany gatunek gier wymagających refleksu, celności oraz zręczności, w skład którego wchodzą m.in. strzelaniny (np. seria Call of Duty czy Battlefield) oraz przygodowe gry akcji (Tomb Raider), a wydarzenia obserwujemy zarówno z perspektywy pierwszej (FPP), jak i trzeciej osoby (TPP). Najczęściej w produkcjach tego typu gracz kontroluje bohatera, którego zadaniem jest pokonanie wrogów i dotarcie do z góry określonego celu. Grający dysponuje bogatym arsenałem broni, w tym pistoletów, wyrzutni rakiet, mieczy, noży itp. Szczególnym przypadkiem w tej kategorii gier są przygodowe gry akcji. Cechują się one mniejszym naciskiem położonym na akcję i walkę, a za to większym znaczeniem fabuły, eksploracji otoczenia i rozwiązywania zagadek logicznych.

X360

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry akcji
elementy zręcznościowe
Portal: Still Alive
Portal: Still Alive

Akcji 22 października 2008

Zrealizowana w formie pierwszoosobowej gry akcji innowacyjna produkcja logiczna studia Valve, powstała przy okazji prac nad drugim dodatkiem do kultowego Half-Life 2. W grze wcielamy się w postać kobiety imieniem Chell, która budzi się wewnątrz kompleksu naukowo-badawczego Aperture, gdzie musi przebyć serię testów.

Tank Battles
Tank Battles

Akcji 30 września 2009

Pancerna strzelanina utrzymana w lekko humorystycznym tonie. Od gier pokroju World of Tanks wyróżnia ją także sposób prezentacji akcji (oddalony rzut izometryczny) oraz odejście od realizmu na rzecz bezkompromisowej rozwałki.