Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Zwierzęta - Gry Strategiczne PlayStation 4

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry z gatunku strategiczne o tematyce zwierzęta na platformę Sony PlayStation 4 ułożone według popularności.

Gry strategiczne. Gatunek gier, w których zwycięstwo uzależnione jest od strategii i taktyki, jaką obierze gracz. Głównym zadaniem w tych grach jest odpowiednie dowodzenie podległymi zasobami (oddziałami wojskowymi, pracownikami cywilnymi etc.), aby pokonać przeciwnika lub osiągnięć inny wyznaczony cel. Rozgrywka może być prowadzona w turach lub w czasie rzeczywistym (RTS – Real-time strategy). Gatunek ten reprezentują także różnego rodzaju gry ekonomiczne i tzw. tycoony.

PS4
Strategiczne
zwierzęta
Czas
Megaquarium
Megaquarium

Strategiczne 18 października 2019

Strategia ekonomiczna, w której gracz zarządza wirtualnym oceanarium. Jak to zwykle bywa w grach tego gatunku, zaczynamy z niewielkim biznesem, małym lokalem i skromnymi środkami na wirtualnym koncie. Zarabiane stopniowo pieniądze inwestujemy w rozbudowę naszego oceanarium, zakup nowych okazów i dbanie o te już znajdujące się w naszym posiadaniu. To z kolei zwiększa naszą popularność i tym samym przychody. Megaquarium oferuje duży wybór gatunków ryb, a każda z nich przejawia unikalne potrzeby, które musimy zaspokajać, aby wciąż przynosiła zyski. Gracze muszą także zatrudniać pracowników i dbać o ich dobre samopoczucie oraz rozwój umiejętności. Niezadowolony podwładny opuści naszą firmę, przez co stracimy środki zainwestowane w jego szkolenie. Pracownicy, goście i ryby są do pewnego stopnia nieprzewidywalni, więc często zmuszeni jesteśmy szukać skutecznych sposobów na kontrolowanie sytuacji, mając do dyspozycji jedynie pośrednie metody wpływania na bieg wydarzeń.