FPP - Gry Zręcznościowe PC Windows przed premierą - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry przed premierą z gatunku zręcznościowe o tematyce FPP na platformę PC ułożone według daty premiery.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Rooftops & Alleys: The Parkour Game
Zręcznościowe 21 maja 2024 (wczesny dostęp od 21 maja 2024)
Poświęcona parkourowi i freerunowi gra zręcznościowa TPP/FPP. W Rooftops & Alleys: The Parkour Game wcielamy się w traceura, który pokonuje miejskie trasy, wspinając się na przeszkody czy przeskakując je, ślizgając się po powierzchniach oraz wykonując rozmaite triki w powietrzu.
Lorn's Lure
Zręcznościowe 2024
Lorn's Lure to wymagająca pierwszoosobowa platformówka 3D, w której jako robot eksplorujemy ogromną zapominaną twierdzę. Kluczową rolę w rozgrywce odgrywają czekany, pozwalające na wspinanie się po niemalże każdej powierzchni.
Valley Peaks
Zręcznościowe 2024
Zręcznościowa gra przygodowa w pierwszej osobie, w której wspinamy się po górach i eksplorujemy tytułową dolinę. Valley Peaks utrzymano w rysunkowej oprawie graficznej, a oprócz wspinaczki oferuje też liczne minigry oraz wachlarz interesujących postaci niezależnych.
Screenbound
Zręcznościowe 2025
Unikalna hybryda platformówki 2D i 3D. W Screenbound jednocześnie poruszamy się po trójwymiarowych poziomach w widoku FPP oraz po ich dwuwymiarowych odpowiednikach, które oglądamy na ekranie przypominającego Game Boya gadżetu w rękach protagonisty.