86. internet
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 86. Najpopularniejsze gry o tematyce internet.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

I Wojna Światowa
Strategiczne 17 czerwca 2005
World War I to klasyczna strategia czasu rzeczywistego. Za jej produkcję odpowiedzialne jest niewielkie studio developerskie o nazwie Dark Fox. Warto jednocześnie dodać, iż WW I działa na zmodyfikowanym silniku graficznym gry Blitzkrieg autorstwa Nival Interactive.

Kozacy: Antologia
Strategiczne 31 października 2003
Cossacks Anthology Collector's Edition to specjalne wydanie gry Cossacks: European Wars, w skład którego poza standardową, podstawową edycją tego tytułu wchodzą także dwa dodatki do niego Cossacks: Back To War oraz Cossacks: The Art of War.

Soldiers of Anarchy
Strategiczne 25 października 2002
Soldiers of Anarchy jest strategią czasu rzeczywistego (RTS), której akcja osadzona została w zniszczonym przez nuklearną apokalipsę świecie niedalekiej przyszłości. Gracz staje na czele jednej z nielicznych grup ludzi, którym udało się przeżyć zagładę i rywalizując z konkurencyjnymi frakcjami stara się zbudować nową cywilizację.

Frontline Attack: War over Europe
Strategiczne 25 września 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images. Pozwala ona graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II wojny światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.

Prince of Qin
RPG 22 sierpnia 2002
Gra akcji cRPG przenosząca nas dwadzieścia dwa wieki wstecz, w okres ostatnich 20 lat panowania dynastii Qin, kiedy to jako książe Fu Su walczymy o odzyskanie prawowitego tronu Cesarstwa Chińskiego.

Empire Earth: Sztuka Podboju
Strategiczne 18 września 2002
Dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth. Zawiera trzy nowe kampanie dla trybu single player, szereg nowych jednostek i budynków oraz nową epokę „Space Age Epoch”.

Dungeons & Dragons Online: Stormreach
RPG 28 lutego 2006
Darmowy MMORPG bazujący na systemie Dungeons & Dragons w wersji 3.5. Gra stawia na eksplorację, walkę i społeczność graczy. To co odróżnią produkcję od innych, to fakt iż świat został podzielony na mniejsze kontynenty, a rozgrywka opiera się na zasadach znanych z RPG.

Theatre of War: Pola zagłady
Strategiczne 20 października 2006
Kolejny ambitny projekt firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik. WWII RTS to strategia, lub raczej gra wojenna rozgrywana w czasie rzeczywistym, która pozwala nam na dowodzenie oddziałami w walkach, które miały miejsce podczas II Wojny Światowej, w latach 1941-1945.

Disciples II: Słudzy Ciemności
Strategiczne 15 lipca 2003
Jeden z dwóch oficjalnych bliźniaczych dodatków do strategii fantasy rozgrywanej w trybie turowym – „Disciples II: Dark Prophecy”. Dodatek ten pozwala graczom przejść dwie nowe mini-kampanie przygotowane specjalnie dla dwóch „złych” nacji: Przeklętych Legionów i Hord Nieumarłych.

Throne of Darkness
Akcji 26 września 2001
Throne of Darkness to gra z gatunku action-RPG, za którą odpowiada ekipa deweloperska studia Climax. Akcja osadzona została w świecie japońskiej mitologii. Gracz kieruje drużyną samurajów, którzy pragnąc pomścić śmierć przywódcy klanu, stają do walki z władcą ciemności i jego armią. Twórcy przewidzieli kilka wariantów zabawy, także w trybie multiplayer.

Die by the Sword
Akcji 15 kwietnia 1998
Die by the Sword jest przygodową grą akcji z rozbudowanym elementem walki bronią białą. Gracz wciela się w szermierza imieniem Enric, który przemierza pełen niebezpieczeństw, fantastyczny świat w poszukiwaniu zaginionej siostry - Mayi. Deweloperzy ze studia Treyarch wykorzystali nowatorski system VSIM, pozwalający na realistyczną symulację pojedynków z użyciem mieczy.

Millennium Racer
Wyścigi 13 stycznia 2000
Szybkie futurystyczne wyścigi, w których gracz staje się jednym z wielu zawodników biorących udział w rajdach toczących się wielowymiarowej i pełnej niebezpieczeństw cyberprzestrzeni.

The Avengers
Akcji prace wstrzymane
Niewydana gra akcji FPP, którą tworzyły należące do firmy THQ zespoły THQ Studio Australia (The Last Airbender) i Blue Tongue Entertainment (de Blob). W The Avengers jako Iron Man, Kapitan Ameryka, Thor oraz Hulk musielibyśmy stawić czoła Skrullom dokonującym inwazji na Ziemię.

Panzer Corps 2: Frontlines - Cyrenaica
Strategiczne 11 marca 2025
Rozszerzenie do drugowojennej strategii turowej z 2020 roku. W Panzer Corps 2: Frontlines - Cyrenaica bierzemy udział w kampanii północnoafrykańskiej i dowodzimy siłami brytyjskimi oraz włoskimi, które walczą o kontrolę nad tytułową krainą.

PowerWash Simulator 2
Symulacje 2025
Kontynuacja przebojowej gry symulacyjnej FPP z 2022 roku, w której obsługujemy myjkę ciśnieniową. PowerWash Simulator 2 przynosi nowe lokacje i rodzaje brudu, pozwalając nam walczyć z nimi w pojedynkę lub w co-opie (przez Internet albo na podzielonym ekranie).

Age of Empires II: Definitive Edition - Powrót Rzymu
Strategiczne 16 maja 2023
Return of Rome to dodatek do strategii czasu rzeczywistego Age of Empires II: Definitive Edition. DLC dodaje do gry kilkanaście starożytnych cywilizacji, trzy nowe kampanie oraz jeden świeży tryb rozgrywki koncentrujący się na długich meczach.

Sudden Strike Forever
Strategiczne 29 lipca 2001
Dodatek do gry strategicznej czasu rzeczywistego Sudden Strike, rozszerzający standardowe możliwości gry o szereg ulepszeń, które pozwolą zagorzałym fanom strategii spędzić jeszcze kilka dni na frontach II Wojny Światowej.

Total Annihilation: Kingdoms
Strategiczne 22 czerwca 1999
Total Annihilation: Kingdoms to strategia czasu rzeczywistego, stworzona przez deweloperów ze studia Cavedog Entertainment. Akcja gry osadzona została w fantastycznej krainie Darien, w której toczy się wojna pomiędzy czterema frakcjami. Gracz kieruje poczynaniami jednej ze stron konfliktu, starając się pokonać przeciwników. Twórcy przewidzieli 48 zróżnicowanych misji w trybie zabawy solowej oraz możliwość zmagań z żywymi przeciwnikami w sieciowych rozgrywkach multiplayer.

FIFA 2000
Sportowe 9 października 1999
Kolejna odsłona słynnej serii gier piłkarskich wyprodukowanych przez EA Sports. Tytuł aktywnie wykorzystuje oficjalną licencję Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej, FIFA, umożliwiając grę tysiącami zawodników i setkami prawdziwych klubów.

IL-2 Sturmovik
Symulacje 21 listopada 2001
Współczesne samoloty to głównie elektronika, w maszynach pochodzących z okresu II Wojny Światowej to człowiek był najważniejszy. Il-2 Sturmovik oddaje w ręce gracza możliwość wcielenia się w pilota samolotów z tego właśnie okresu i toczenia wspaniałych podniebnych batalii.

Three Kingdoms: Fate of the Dragon
Strategiczne 14 marca 2001
Three Kingdoms: Fate of the Dragon jest strategią czasu rzeczywistego stworzoną przez studio Overmax Studio. Akcja gry osadzona została w II wieku naszej ery. Gracze wcielają się we władców jednego z trzech królestw walczących o przejęcie kontroli nad Chinami. Zgodnie z konwencję gatunkową, rozgrywka skupia się na budowaniu zaplecza gospodarczego oraz tworzeniu armii, która pokona przeciwników.

Age of Empires: The Rise of Rome
Strategiczne 31 stycznia 1998
Dodatek do gry strategicznej czasu rzeczywistego pod tytułem Age of Empires, opracowany przez zespół Ensemble Studios. Rozszerzenie wprowadza cztery nowe cywilizacje, czyli Rzym, Kartaginę, Palmyrię oraz Macedonię i dodatkowe jednostki bojowe, których lista obejmuje opancerzone słonie, rydwany bojowe, jeźdźców na wielbłądach, procarzy, a także uzbrojone w płonące pociski galery. Dodatkowo, add-on wnosi nowe technologie pokroju logistyki, medycyny, pawęży i męczenników.

Anarchy Online
RPG 27 czerwca 2001
Osadzone w klimatach science-fiction MMORPG, którego akcja toczy się na odległej planecie, targanej konfliktami pomiędzy potężną organizacją Omni-Tek i pragnącymi swobody niezależnymi klanami. Wpierw tworzymy postać, a następnie wyruszamy szukać przygód. Walka toczy się w czasie rzeczywistym.

Sid Meier's Alpha Centauri
Strategiczne 10 lutego 1999
Skolonizowanie obcej planety, pokonanie jej rdzennych mieszkańców i innych pretendentów do władzy to wyzwanie jakie stawia przed graczem Alpha Centauri, kolejna gra legendarnego Sida Meiera.