Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gry Halo 2

Halo 2 - recenzja gry na PC
Halo 2 - recenzja gry na PC

recenzja gry23 lipca 2007

By zagrać w Halo 2 należy dysponować co najmniej przyzwoitym sprzętem oraz, obowiązkowo, instalacją systemu Windows Vista. Przyjrzyjmy się więc wersji PC z całą możliwą podejrzliwością.

Halo 2 - recenzja gry
Halo 2 - recenzja gry

recenzja gry19 listopada 2004

Halo 2 jest duże. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to pierwsza część podniesiona do kwadratu.

Zapowiedzi gry Halo 2

Halo 2 - przed premierą
Halo 2 - przed premierą

zapowiedź gry12 kwietnia 2007

Wersja pecetowa ma być niemal kalką wersji z Xboksa. Co ma różnić obie wersje? Oprawa graficzna.

Halo 2 - przed premierą
Halo 2 - przed premierą

zapowiedź gry12 września 2004

Halo 2 to kontynuacja najlepiej sprzedającej się gry na konsolę Xbox.

Przeczytaj również:

Recenzja System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - bezkompromisowa wierność oryginałowi
Recenzja System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - bezkompromisowa wierność oryginałowi

recenzja gry11 lipca 2025

Nowa wersja System Shocka 2 już nie próbuje udawać remake’u. To solidny remaster, który pozwala bezproblemowo doświadczyć jednej z najlepszych gier w historii – z całą jej surowością, ale też urokiem produkcji z lat 90.

Recenzja gry System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - bezkompromisowa wierność oryginałowi
Recenzja gry System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - bezkompromisowa wierność oryginałowi

recenzja gry9 lipca 2025

Nowa wersja System Shocka 2 już nie próbuje udawać remake’u. To solidny remaster, który pozwala bezproblemowo doświadczyć jednej z najlepszych gier w historii – z całą jej surowością, ale też urokiem produkcji z lat 90.

Recenzja FBC: Firebreak. Wybrakowany coop, który zamiast o Control przypomina o Redfallu
Recenzja FBC: Firebreak. Wybrakowany coop, który zamiast o Control przypomina o Redfallu

recenzja gry24 czerwca 2025

FBC: Firebreak to ewidentnie jakiś eksperyment, próba stworzenia gry multiplayerowej przez speców od fabularnych doświadczeń singlowych ze studia Remedy. Można się było więc spodziewać, że nie wszystko od razu tu „kliknie”. No i nie kliknęło…