Metroidvania - Gry Zręcznościowe Android
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe o tematyce metroidvania na platformę Android.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Terraria
Zręcznościowe 12 września 2013
Opracowana przez niezależne studio Re-Logic sandboksowa gra platformowa, określana jako dwuwymiarowa wersja popularnego Minecrafta. Terraria nie ma określonego celu, a zadaniem graczy jest dowolne kształtowanie otaczającego ich, losowo generowanego świata. Przystępując do zabawy, dysponujemy jedynie kilkoma prostymi narzędziami, które pozwalają nam na kopanie i pozyskiwanie surowców, ścinanie drzew i wznoszenie prostych budowli.
VVVVVV
Zręcznościowe 11 czerwca 2014
VVVVVV to niezależna produkcja stworzona przez Irlandczyka Terry’ego Cavanagha specjalizującego się w grach flashowych. Wcielając się w postać dowódcy statku kosmicznego dążymy do uratowania załogi uwięzionej w tajemniczym wymiarze. Tytuł jest wariacją klasycznych platformówek 2D.
Traps n' Gemstones
Zręcznościowe 23 lipca 2014
Traps n' Gemstones to opracowana przez studio Donut Games dwuwymiarowa platformówka, w której wcielamy się w poszukiwacza przygód, eksplorującego egipski grobowiec. Gra należy do kategorii metroidvania, co oznacza otwartą strukturę poziomów oraz system uczenia się nowych umiejętności, które potem wykorzystujemy do dotarcia w poprzednio niedostępne miejsca.