Science fiction - Gry Zręcznościowe Nintendo 3DS po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze z gatunku zręcznościowe o tematyce science fiction na platformę 3DS ułożone według daty premiery.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Blaster Master Zero
Zręcznościowe 9 marca 2017
Hybryda dwuwymiarowej platformówki i prostego shoot’em upa, opracowana przez studio Inti Creates. Tytuł stanowi kolejną odsłonę serii zapoczątkowanej w 1988 roku. Duet głównych bohaterów tworzą zdolny naukowiec Jason Frudnick i Fred, czyli odkryta przez niego, tajemnicza istota.

Azure Striker Gunvolt 2
Zręcznościowe 25 sierpnia 2016
Kontynuacja dwuwymiarowej zręcznościówki z 2014 roku, opracowana ponownie przez twórców ze studia Inti Creates, znanego głównie za sprawą miniserii Mega Man Zero. W grze Azure Striker Gunvolt 2 śledzimy dalsze losy Gunvolta oraz znanych z poprzedniczki bohaterów, którzy przeciwstawiają się korporacyjnemu porządkowi świata przyszłości.

Mega Man Legacy Collection
Zręcznościowe 23 lutego 2016
Przygotowany przez firmę Capcom zestaw, zawierający sześć części popularnej serii dwuwymiarowych platformówek Mega Man. W skład kolekcji weszły pełnoprawne odsłony wspomnianego cyklu, wydane pierwotnie w latach 1987-1993 na 8-bitowe konsole.

Thorium Wars: Attack of the Skyfighter
Zręcznościowe 28 sierpnia 2014
Kontynuacja zręcznościówki wydanej w 2009 roku na Nintendo DS. Gracze ponownie wcielają się w pilota maszyn bojowych, ostatnią nadzieję mieszkańców fikcyjnej planety Thorium, którego zadaniem jest powstrzymanie inwazji obcej cywilizacji.

Ben 10: Omniverse 2
Zręcznościowe 5 listopada 2013
Gra oparta na popularnym serialu animowanym Ben 10, emitowanym przez stację telewizyjną Cartoon Network. Jest to kontynuacja produkcji z listopada 2012 roku, która opowiada kolejną przygodę Bena – chłopaka potrafiącego zamieniać się w kosmiczne istoty.

SteamWorld Dig
Zręcznościowe 7 sierpnia 2013
Opracowana przez niezależne szwedzkie studio Image & Form gra zręcznościowo-platformowa, osadzona w uniwersum łączącym klimaty steampunku i Dzikiego Zachodu. Kiedy cywilizacja ludzka upadła, a gatunek homo sapiens uległ degeneracji, zamieniając się w bytujących pod ziemią troglodytów, prym na Ziemi wiodą dziwne robotyczne istoty.

Star Fox 64 3D
Zręcznościowe 14 lipca 2011
Star Fox 64 3D to stworzony z myślą o technicznych możliwościach konsoli Nintendo 3DS remake legendarnej zręcznościówki autorstwa Shigeru Miyamoto. Gracze wcielają się w Foksa McClouda, członka elitarnej eskadry kosmicznych myśliwców - Star Fox i starają się pokrzyżować plany szalonego naukowca, który zamierza dokonać inwazji na planetę Lylat.

Antipole DX
Zręcznościowe prace wstrzymane
Odświeżona wersja Antipole – futurystycznej platformówki z 2011 roku, za której stworzenie odpowiada studio Saturnine Games. Gracze wcielają się w Johny'ego Hurricane'a – agenta obdarzonego niezwykłymi zdolnościami, którego zadaniem jest powstrzymanie inwazji morderczych robotów.

Mighty No. 9
Zręcznościowe prace wstrzymane
Opracowana przez doświadczone japońskie studio Comcept zręcznościowa platformówka 2.5D, czerpiąca inspiracje z kultowej serii Mega Man. Fabuła gry skupia się na postaci robota imieniem Becku, który jako jedyny oparł się groźnemu wirusowi wzbudzającemu agresję wśród mechanicznych istot. Zadaniem naszego protagonisty jest oczywiście powstrzymanie zagrożenia i ocalenie świata robotów przed upadkiem. Mechanika rozgrywki w Mighty No.