2D - Gry Strategiczne Nintendo 3DS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku strategiczne o tematyce 2D na platformę 3DS.
Gry strategiczne. Gatunek gier, w których zwycięstwo uzależnione jest od strategii i taktyki, jaką obierze gracz. Głównym zadaniem w tych grach jest odpowiednie dowodzenie podległymi zasobami (oddziałami wojskowymi, pracownikami cywilnymi etc.), aby pokonać przeciwnika lub osiągnięć inny wyznaczony cel. Rozgrywka może być prowadzona w turach lub w czasie rzeczywistym (RTS – Real-time strategy). Gatunek ten reprezentują także różnego rodzaju gry ekonomiczne i tzw. tycoony.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
SteamWorld Heist
Strategiczne 10 grudnia 2015
Kolejna propozycja niezależnego szwedzkiego studia Image & Form, osadzona w wykreowanym przez nie uniwersum SteamWorld, łączącym cechy nurtu steampunk z elementami westernu. Akcja gry toczy się w odległej przyszłości, kiedy na skutek potężnego kataklizmu ludzkość zmuszona została do ucieczki w kosmos na pokładzie napędzanych parą statków kosmicznych.
Punch Club
Strategiczne 19 stycznia 2017
Opracowana przez rosyjskie studio Lazy Bear Games gra, będąca połączeniem strategii ekonomicznej oraz menadżera sportowego. Fabuła Punch Club (znanego także pod nazwą Video Hero Super Story) opowiada o losach chłopaka, który stracił ojca w wyniku brutalnego napadu. 20 lat po tym wydarzeniu, postanawia on zostać najlepszym wojownikiem na świecie i przy okazji odkryć prawdę o mordercach swego ojca.
C-Wars
Strategiczne prace wstrzymane
C-Wars to nietypowa strategia czasu rzeczywistego, w której dowodząc siłami porządkowymi księżycowej kolonii musimy odeprzeć inwazję zombie. Bitwy rozgrywane są na podzielonych na kwadraty planszach, których kolory decydują o tym jakie jednostki możemy na nie przywołać.