Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 9 grudnia 2016, 11:32

Testujemy grę Watch Dogs 2 w 4K na PC - jak prezentuje się San Francisco w rozdzielczości Ultra HD? - Strona 3

PC-towy port Watch Dogs 2 przybył z dwutygodniowym opóźnieniem – ale w przeciwieństwie do kilku niedawnych hitów Ubisoftu, trzyma wyjątkowo solidny poziom. Przetestowaliśmy grę w rozdzielczości 4K, a teraz prezentujemy Wam nasze odczucia oraz galerię.

Zresztą tak naprawdę najlepszym sposobem na wybranie optymalnych dla siebie ustawień i tak będzie samodzielne pogrzebanie w ustawieniach – Ubisoft przyłożył się do PC-towego portu i różnorodnych zmiennych jest w Watch Dogs 2 sporo, od rozmyć i geometrii aż po gęstość pikseli. Każdy gracz z przyzwoitym komputerem powinien więc znaleźć coś, co dopasuje się do jego gustów, niezależnie od tego, czy zależy mu na zabawie w 4K, czy też nie.

Nie oznacza to jednak, że francuski gigant całkowicie uchronił się przed błędami. Nawet używając „zaledwie” wysokich ustawień graficznych, okazjonalnie zdarzało się doczytywanie tekstur, momentami auta pojawiały się dosłownie znikąd, stosunkowo często szwankowały też rozmycia, zostawiając za sobą kiepsko wyglądające i mało realistyczne smugi. To jednak raczej łyżka dziegciu w beczce miodu – w przeciwieństwie do pierwszej części, Watch Dogs 2 na PC działa naprawdę dobrze, a wirtualne San Francisco w rozdzielczości 4K prezentuje się fenomenalnie. A że nie w 60 klatkach? Cóż, żeby uciągnąć najnowszą produkcję Ubisoftu całkowicie płynnie w Ultra HD trzeba chować pod obudową naprawdę potężny sprzęt. To nie zmienia jednak faktu, że deweloperzy poradzili sobie z PC-towym portem wyjątkowo przyzwoicie. Miejmy nadzieję, że po nie tak dawnej serii wpadek firmy w związku z wersjami na komputery, Watch Dogs 2 to początek nowego, kompletnie odwrotnego trendu.

ZASTRZEŻENIE

Kopię gry Watch Dogs 2 w wersji na PC otrzymaliśmy nieodpłatnie od polskiego oddziału firmy Ubisoft.

Jakub Mirowski | GRYOnline.pl