

Najciekawsze materiały do: Tempest Rising

Recenzja gry Tempest Rising. A jednak da się zrobić RTS-a z kampanią jak za czasów Westwood
recenzja gry17 kwietnia 2025
Światowa premiera 24 kwietnia 2025. Twórcy RTS-ów nie mają dziś łatwo; klasyczna formuła gatunku zeszła na dalszy plan lub okopała się w niszy. Tempest Rising stawia tymczasem na pełną konfrontację: „OK, pamiętacie budowanie bazy, przerywniki filmowe i muzykę Franka Klepackiego? My też!"

Gra będąca hołdem dla ponadczasowych dzieł Westwood doczekała się ulepszeń. Wiemy też, co przyniesie kolejna duża aktualizacja Tempest Rising
wiadomość21 maja 2025
RTS Tempest Rising otrzymał aktualizację poprawiającą balans rozgrywki. Autorzy zdradzili również, jakie atrakcje zaoferuje następny patch.

Strategia inspirowaną kultową serią Command & Conquer zaliczyła falstart na Steam. Gracze, którzy zapłacili więcej za Tempest Rising, mogą poczuć się oszukani
wiadomość17 kwietnia 2025
RTS Tempest Rising zbiera dobre recenzje od krytyków. Gra debiutuje dziś we wczesnym dostępie, lecz deweloperzy mocno namieszali w kwestii dostępnych edycji gry.

Duchowy spadkobierca C&C już bez tajemnic. Twórcy Tempest Rising ujawnili cenę postapokaliptycznej strategii i wypuścili nowe demo
wiadomość21 stycznia 2025
Poznaliśmy cenę wyczekiwanego RTS-a Tempest Rising. Autorzy udostępnili również nowe demo na Steamie.
- Nowy RTS w klimatach sci-fi i postapo wreszcie ma dokładną datę premiery. Tempest Rising powinno przypaść do gustu fanom C&C 2024.12.05
- Postapokaliptyczna strategia dla fanów Command & Conquer wkracza w fazę beta-testów. Już na tym etapie Tempest Rising zaoferuje sporą różnorodność 2024.10.24
- Ogranie wersji demo pokazało mi, że Tempest Rising nawet nie próbuje być czymkolwiek więcej niż wspomnieniem po C&C i Red Alercie 2024.07.24
- Nowe dema spadkobiercy C&C i RTS-a od wydawcy Manor Lords to tylko część atrakcji Tacticon 2024 na Steam 2024.07.19
- Pogrom w Embracer trwa. Do grona ofiar dołączyły studia 3D Realms i Slipgate Ironworks 2023.12.15
- Fani Command & Conquer poczekają dłużej na Tempest Rising, spadkobiercę tej serii 2023.12.09
- Spadkobierca Silent Hill 1, nowy polski boomer shooter i inne atrakcje dla fanów retro - podsumowanie Realms Deep 2023 2023.10.02

Gry kwietnia 2025 - komandosi wyruszają na ekspedycję 33, a kolejne ekskluzywy przestają być ekskluzywne
artykuł1 kwietnia 2025
Astrologowie ogłaszają miesiąc remasterów. Populacja ekskluzywów zmniejsza się. Na horyzoncie jest także kilka ambitnych gier AA oraz wyczekiwany RTS. No i powrócą prawdziwe legendy, które pamiętają co bardziej leciwi gracze.
Skoro EA obiecalo generals 2 i nic z tego nie wyszlo to moze chociaz THQ zrobi cos na ten styl
Sam fakt, że jest to próba kontynuacji dzieła twórców Westwood Studios już mi wystarczy, mimo to widzę, że dodali jednostki powietrzne, jeżeli mieliby przełożyć premierę i dodać zbalansowane jednostki wodne to gra mogłaby wywrócić stary układ gier do góry nogami, gdyby dodali elementy nośne społecznie sukces murowany dla ludzi, którzy od gier wymagają więcej niż "tutorial dla ułomnych" ??
Demo/Playtest jest dostępny na Steam do 28.08!
Ta gra to CnC pełną gębą!

Nie wiem czy wiecie ale playtest został zastąpiony demo z dostępną pierwszą misją dla dynastii oprócz tego co było w playteście. Generalnie nie mam pojęcia co sądzić o tej produkcji. Z jednej strony widać, że to staroszkolniak pełną gębą. Z drugiej nie ma tego feelingu co np C&C 3. Kamera jest zablokowana za blisko ziemi, jednostki poruszają się chaotycznie i często gubią ścieżki. Oj nie wiem czy to będzie duchowy spadkobierca pokroju Songs of Conqest dla hirołsów. Mam nadzieje, że tak ale nie jestem tego pewien. Spodziewam się średniaka do odpalenia 2/3 razy po ukończeniu fabuły.
Grałem w demo i wg. mnie to jest samo co C&C. Nie widzę powodu aby grać w grę która niczym się nie różni sie od poprzedników.
Moim zdaniem jest jak najbardziej miejsce na tego typu gry, jako fan c&c chętnie zagrał bym w coś nowego w tym stylu, ile można tłuc w gry westwood:P
Zgadzam się z kolegą wyżej że nie ma tego feelingu co c&c, już nie mówię o tiberium wars ale nawet w pierwszego red alerta gra mi się przyjemniej i nie wydaje mi się to tylko kwestia nostalgii.
Pozornie wszystko jest na miejscu ale jakoś nie wciąga, nie klika się przyjemnie, coś nie działa ale ciężko to jednoznacznie zidentyfikować,
może kwestia kamery.
Możliwe że w pełnej wersji na większych mapach gra rozwinie skrzydła ale nie zapowiada się na hit.
Gra wygląda wyśmienicie :3
liczę że twórcy zrobią też to co obiecali i gra będzie wspierała mody
Robią źle nie robią też źle. A ja czekam bo nie ma teraz takich gier jak klasyk C&C. PS. Dalej ogrywamy serię która.ma.25 lat

Udostępniono demko z okazji Steam Next Fest i będzie można je ograć do 10 marca.
Do ogrania są po dwie misje GDF i Tempest Dynasty, tryb potyczki na trzech mapach i co ważne demko dostępne jest w języku Polskim więcej postaram się napisać w sobotę wieczorem i zobaczę czy gra jest rzeczywiście po Polsku czy "Polskiemu" za pomocą tłumacza od Googla.
https://store.steampowered.com/news/app/1486920/view/496062175467538924?l=polish
Pograłem w demko i... w sumie nic ciekawego. Żadnej rewolucji tu nie ma względem Red Alertów. Ewolucja? Nowsza grafika i jednostki. Serio, ta giera to nic specjalnego na ten moment
Na mnie to nowsze demko zrobiło lepsze wrażenie.Całkiem przyjemnie mi się grało.Nawet miałem ochotę odpalić ponownie, jest trochę nowości względem starszych gier np.punkty wywiadu które zdobywamy za zabijanie specjalnie oznaczonych przeciwników i odblokowujemy nowe budynki/jednostki czy drzewko doktryn.
Nie jest to jakaś rewolucja w stylu gier typu c&c ale twórcy mają coś do dodania, niektóre jednostki są dosyć odjechane jak ta wielka tocząca się kula:)
Ciekawe jak ta 3 frakcja będzie się prezentować i czy będzie trzeba za nią zapłacić, ja czekam bo nic innego w tym stylu z porządnym budżetem nie wyjdzie w najbliższym czasie.Ale zgodzę się że brakuje jakoś odważniejszych pomysłów w tym gatunku, ta gra pewnie rynku nie zawojuje.
meh napalilem sie bo myslalem ze to red alert na miare 2025 a takie średnie to jest, szkoda 200zl
StarCraft II jest z 2010 czyli 15 lat starszy a dużo lepszy
Ja wróciłem właśnie do Kane Wrath i to mi uświadomiło jak blado wygląda przy nim Tempest Rising, chociaż jeszcze w niego nie grałem.
Wiem że kw to dodatek do już gotowej produkcji ale jednak, szczególnie jeśli chodzi o potyczki tempest wypada bardzo kiepsko.
Kane Wrath ma 60 map, 3 warianty każdej frakcji co daje 9 opcji , 4 stopnie trudności botów w tym brutalny który daje w kość i 5 osobowości SI np.żółw czy partyzant który zajmuje masowo budynki piechotą i to wszystko do 8 graczy.Ile to daje możliwości zabawy, nie mówiąc już o edytorze i modach które ze względu na silnik mogą być problemem w TR.
Tempest ma na start 2 frakcje, 3 stopnie trudności przy czym trudny jest podobno rozczarowujący, maksymalnie tylko 4 graczy oraz 9 mapek które są dość małe i korytarzowe, no i limit jednostek może doskwierać, uroki silnika.
Jeśli mielibyśmy edytor i narzędzia moderskie na starcie to inna historia ale w takim wypadku jesteśmy zdani na twórców, może będą sprzedawać mapy w dlc...
Oby wyszedł jakiś porządny dodatek z dużą zawartością.Kampania podobno fajna ale trochę mało tego w porównaniu do starszych produkcji.
Co do jednostek w Tempest Rising to dosyć generycznie wyglądają, za wyjątkiem tej kuli mocy, w porównaniu do serii tiberium trochę nuda, mało kreatywne.Nic za bardzo się nie wyróżnia, budynki też jakieś takie bez charakteru.
Myślę że na nostalgii mogą trochę tego sprzedać ale jak chyba oczekuje jednak czegoś więcej i poczekam na przecenę.

tylko to jest na start a Ty mówisz o podstawce z dodatkiem. Daj się grze rozwinąć.

No i właśnie bardzo dobrze, bo te różne "unowocześnienia" w innych nowych RTSach to tylko zmniejszają frajdę z grania. W strzelankach chodzi o strzelanie w klasycznych RTSach o budowę bazy, produkcję jednostek i sterowanie tymi jednostkami. Czego chcieć by tutaj więcej? Najgorsze co może być imo to chociażby unowocześnienie polegające na ograniczeniu budowania bazy tak jak w niektórych nowych RTSach baza jest jedna mobilna i dobudowuje się moduły.
To co Tempest Rising ma faktycznie gówniane to EULA pozwalające na gromadzenie danych z RAMu i sprzedawanie ich podmiotom 3cim. Absolutnie niedopuszczalna praktyka

Ja to by chciał zagrać w Command & Conquer ale pod wodą albo na wodzie lub żeby był jednostki morskie.

Jakiś czas temu na allegro znalazłem C&C3 i Gniew Kane'a na X360 i omal zawału nie dostałem i jeszcze tego samego dnia zamówiłem.
Teraz prawie nie istnieją RTSy więc każda taka gra to dosłownie cud jest.
Szkoda, że nie wydali na konsole.
Skończyłem kampanie na średnim poziomie trudności wykonując prawie wszystkie misje podoczne, zagrałem 5 razy potyczkę i chyba na razie wystarczy, fabuła nieciekawa i odtwórcza, postacie też, nie miałem już nawet ochoty zadawać im dodatkowych pytań bo i tak wiele się nie dowiemy, lore jest bardzo skromny, niby jest to postapo ale klimatu za bardzo nie czuć, są krótkie filmiki przed każdą misją, małe starcie czy żołnierze na zwiadzie, nieźle wykonane.
Według licznika gry kampania GDF zajęła mi 8 godzin a dynastii 9, ta druga rzeczywiście była troszkę trudniejsza i 3-4 razy musiałem wczytać grę ale też bez większych problemów, co do samych misji to są dość różnorodne i przyjemne, nawet poziomy w których gramy agentami mi się podobały, szkoda że są mocno oskryptowane, wydaje mi się że w wielu misjach nie da się np. zniszczyć przeciwnikowi żniwiarek i tym samym odciąć go od zasobów i ułatwić sobie grę jak zdarzało się w tiberium sun , nie sprawdzałem tego jakoś dogłębnie ale skryptów jest sporo.
Największa wada tej gry to ogólna nijakość i brak własnej tożsamości, wszystko to już gdzieś było, jednostki są mało interesujące, doktryny nieciekawe, moce specjalne nudne(i jest ich za mało) lotnictwo nie zachęca i brakuje jakiejś super broni czy potężnej jednostki jak w Kane Wrath, nie zapomnę jak pierwszy raz odblokowałem wieżyczkę przetłumaczoną w naszej wersji na PANDEMONIUM, myślę sobie będzie to jakiś gigant górujący nad bazą rozwalający czołgi niczym testa a powstało coś co wygląda jak futurystyczna latarnia ,mam wrażeni że struktury obronne są mało skuteczne, budowle powstają zdecydowanie za długo, chcemy zbudować 4 działa i czekamy wieczność, powinni to przyspieszyć, produkcja jednostek też powinna być szybsza.
Sama walka też nie daje takiej radości jak w grach Westwood, niby wszystkie elementy są na miejscu ale jednak czegoś brakuje, szkoda że nie da się bardziej oddalić kamery.
Nie wiem dlaczego jest aż tyle rodzajów piechoty i agentów zamiast jakiś ciekawszych pojazdów, do tego dużo mikro, niektóre jednostki mają kilka umiejętności i ciężko to ogarnąć, nie z tym kojarzą mi się gry z serii c&c, może chcieli się jednak czymś wyróżnić ale średnie są te ich dodatki, jak punkty wywiadu dla GDF, moim zdaniem niepotrzebne komplikowanie.
Muzyka super, Veti nie za bardzo mi się podobają wizualnie, dobrze że nie znowu obcy ale tak średnio bym powiedział jak wszystko w tej grze, może będą mieli jakieś ciekawe mechaniki na razie nie można nimi grać.
Jeśli gra otrzyma jakiś porządny dodatek na miarę Kane Wrath z większą ilością map, nowymi jednostkami/mocami i ciekawszą fabularnie kampanią mogła by jeszcze coś zawojować, w tym stanie raczej szybko o niej zapomnę, edytor i narzędzia moderskie też by pomogły.Jeśli kogoś interesują tylko ciekawe misje w kampanii to można brać.Myślę że wrócę do niej kiedyś na wyższym poziomie trudności, całkiem przyjemne kilkanaście godzin ale do klasyków nie ma startu.
7/10
Kupiłem w Instant Gaming Tempest Rising Standard 23.04 i zgodnie z obietnicą na Steam przy zakupie przed 24.04 powinienem otrzymac Cammanders Pack. Nic z tego. Nie mam.
Ma ktoś taki problem? Steam umywa ręce - odsyła do sprzedawcy. Instant Gaming też umywają ręce odsyłają do Steam. A Steam tym razem do pomocy technicznej producenta. A pomoc techniczna po otrzymaniu miliona screenów i rozmiar mojego buta milczy. Ma ktoś taki przypadek braku Commanders Pack? Można jakoś wyegzekwować należny kontent bonusowy?