Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Lost Ark
Lost Ark
Lost Ark Game Box

Najciekawsze materiały do: Lost Ark

Analizujemy grę Lost Ark – pogromcę Diablo III z gwintem na pokładzie
Analizujemy grę Lost Ark – pogromcę Diablo III z gwintem na pokładzie

przed premierą12 września 2016

Światowa premiera 2021. Gdy Blizzard zasypia i spowalnia rozwój Diablo III, hack’n’slashowa konkurencja podnosi głowę. Przed Wami Lost Ark – najbardziej efektowna gra typu „siecz i rąb”, jaką widział świat.

Przegląd MMO (24/11/2014) – m.in. Lineage Eternal, TERA, World of Warcraft
Przegląd MMO (24/11/2014) – m.in. Lineage Eternal, TERA, World of Warcraft

wiadomość24 listopada 2014

W dzisiejszym Przeglądzie MMO omawiamy m.in. najnowsze wieści na temat Lineage Eternal, zapowiedziany na grudzień dodatek do TERA oraz 10 urodziny popularnego World of Warcraft.

Lost Ark – nowy trailer koreańskiej odpowiedzi na Diablo
Lost Ark – nowy trailer koreańskiej odpowiedzi na Diablo

wiadomość21 listopada 2014

Koreańska firma Smilegate opublikowała nowy trailer gry Lost Ark. Produkcja, o której dowiedzieliśmy się w ubiegłym tygodniu, zdążyła wywołać niemałe zaciekawienie wśród zachodnich graczy. Nowy film trwa blisko 20 minut i prezentuje wszystkie kluczowe elementy rozgrywki.

Zwiastun Lost Ark - Diablo spotyka MMO
Zwiastun Lost Ark - Diablo spotyka MMO

wiadomość14 listopada 2014

Firma Smile Gate ujawniła zwiastun Lost Ark - gry MMO z elementami hack’n’slasha, która ma rywalizować z Lineage Eternal: Twilight Resistance. Informacji póki co niewiele, ale jedno jest pewne – to może być najlepiej wyglądająca gra Diablopodobna.

W co grać, czekając na Diablo 4? Gry i mody, które wypełnią pustkę po diable
W co grać, czekając na Diablo 4? Gry i mody, które wypełnią pustkę po diable

artykuł14 grudnia 2018

Może tytułowe pytanie powinno brzmieć inaczej - czy warto w ogóle czekać na Diablo 4? Niezależnie jednak od tego, o co zapytamy, mamy kilka różnych odpowiedzi.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
25.04.2016 20:12
swist18
😡
odpowiedz
5 odpowiedzi
swist18
34
Pretorianin

No nie, tylko nie F2P, litości!!!

09.06.2016 12:28
odpowiedz
wiemar
28
Chorąży

zamknięta beta pod koniec roku dla Azji. czyli minimum rok trzeba czekać

21.08.2016 11:03
1
odpowiedz
krakow2000
25
Chorąży

Lost Ark beta zaplanowana na koniec tego miesiąca. Aby się zarejestrować musisz mieć proxy KR oraz numer telefonu KR - niestety darmowe nie działają tak samo jak Virtual musisz mieć numer na kartę/abonament który kupuje się w KR tak jak teraz w PL czyli na "dowód osobisty".
Na necie można wyszukać osoby OFERUJĄCE dostęp do takiego numeru... niestety nie wiem na ile to fake a na ile prawda... poczekam na wersje EU/NA.

post wyedytowany przez krakow2000 2016-08-21 11:04:51
12.09.2016 19:59
Franusss
odpowiedz
1 odpowiedź
Franusss
114
Generał
8.0

Miodnie się zapowiada. Do Diablo 3 nie zaglądałem już chyba ze dwa lata (na PC), z PS4 kilka miesięcy. Lost Ark okazuje się złotym środkiem :).

13.09.2016 22:06
Powder
odpowiedz
Powder
50
Pretorianin

Wyjdzie to w końcu czy nie ;/

10.11.2016 17:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Blejdos
2
Junior

Niecierpliwe czekam na wersje EU albo dostep do bety i wolalbym zeby ta gra byla f2p cos jak poe , tylko tutaj mamy o niebo lepsza grafike :)

post wyedytowany przez Blejdos 2016-11-10 17:37:43
26.02.2017 14:34
odpowiedz
wazyk
2
Junior
9.5

Nie mogę się doczekać premiery w Europie.
To najlepiej zapowiadająca się gra z grona H'n S

15.03.2017 20:10
odpowiedz
1 odpowiedź
bon007
36
Centurion
5.5

3 metrowe miecze o wielkości jakby ważyły po 150 kg i przesadnie duże elementy ekwipunku, nie jestem fanem stylizacji twórców gier ze wschodu, a wręcz mnie to denerwuje i choćby nie wiem jak była dobra mechanika tej gry to raczej się do niej nie przekonam

post wyedytowany przez bon007 2017-03-15 20:12:56
19.04.2017 00:02
odpowiedz
1 odpowiedź
DrHouse95
51
Centurion

Biorąc pod uwagę że info o grze wyszło w 2014 a do 2017 nic nie wyszło w EU nawet early acess czy cuś ...

post wyedytowany przez DrHouse95 2017-04-19 00:14:15
17.09.2017 12:04
odpowiedz
2 odpowiedzi
wiemar
28
Chorąży

gra bardzo przypomina diablo 3, interfejs, grafika. żeby tylko nie była zrobiona na tym samym silniku

27.02.2018 21:46
Kosiciel
👎
odpowiedz
Kosiciel
83
Generał

Będzie dno z wysokimi wymaganiami sprzętowymi.

29.10.2018 14:53
😡
odpowiedz
DrHouse95
51
Centurion

Dopiero open beta startuje oczywiście nie dla EU... może za 2 lata jak przeżyje to do nas dotrze.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=173&v=YDyiYrIGF00

post wyedytowany przez DrHouse95 2018-10-29 14:54:38
02.12.2018 09:21
odpowiedz
Czacha
58
inquisitor incognito

Gram od kilku dni (konto kupione + vpn) i jest kozacko! Warto odzalowac te 45 dolcow na koreanskie konto ;)

PS. Gram z patchem angielskim, jest znacznie latwiej ogarnac gre niz z krzaczkami. Bana jak narazie nie widac na horyzoncie ;)

13.12.2018 16:27
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Bl4st3R
26
Chorąży
Wideo
9.5

Gram od około 10 dni przez VPN. Co do tłumaczenia to podobno już mają wersję pod EU/US ale szukają wydawcy (takie ploty chodzą).
Gra jest spoko. Na dzień dzisiejszy mogę ocenić tak:
Fabuła 6/6
Grywalność (feeling postaci/rzucanie skili itd) 6/6
Soundtrack 6/6
Endgame 5/6
p2w 5/6
pvp 6/6
grafika 6/6
optymalizacja 9000/6 (na średnim sprzęcie mam zawsze 60 fpsów nie zależnie co dzieje się na ekranie - nie rozumiem tego - gram na ultra)

Ilość kontentu w tej grze przeraża a to dopiero beta....
Jedno jest pewne kiedy to uderzy w eurpę to będzie niezły hype. Pytanie jak długo utrzyma się na topie. Tydzień? Miesiąc ? Zobaczymy....

w ogóle słabe info tutaj na Golu, więc może zapodam 3 filmy:
OBT trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=FcE2k108RkE
Cinematic trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=4W8AEaXCpZQ
a tutaj kto robił muzykę:
https://www.youtube.com/watch?v=e8nPV67EndU

post wyedytowany przez Bl4st3R 2018-12-13 16:44:30
15.12.2018 22:42
odpowiedz
Cukiermen
16
Pretorianin

Czekam, czekam, czekam i czekam.... Wszystkie punkty statystyk wpakowałem w "cierpliwość".

18.12.2018 22:13
odpowiedz
sly8418
1
Junior

Tak w ogóle to poszukuję ludzi do gry w Lost Ark. Chętnych zapraszam na discord [link]

18.12.2018 22:14
odpowiedz
A_wildwolf_A
175
Senator

ogolnie azjaci to samoluby, więc nic dziwnego, że nie zrobili jeszcze tłumaczenia dla reszty świata

22.12.2018 14:17
odpowiedz
Czacha
58
inquisitor incognito

Powstala juz rosyjska strona gry, wiec jest szansa ze tam blokady nie bedzie.

22.12.2018 14:31
😢
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

No juz raczej przesadzone ze my.com bedzie to mialo na EU wiec szukujcie portfele bedzie p2w na bank teraz tylko pytanie jak wielkie.

08.08.2019 22:31
😈
odpowiedz
Cukiermen
16
Pretorianin

Już ponad połowa 2019 i nadal cisza... Ktoś coś wie co dzieje się z produkcją ?

14.08.2019 14:12
1
odpowiedz
krakow2000
25
Chorąży

Nie ma i jeszcze długo nie będzie, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.

Wydawca gry chce dużo kasy za udostępnienie jej innemu wydawcy ale sami nie chcą startować w europie. Dodatkowo zastrzegli iż firma która kupi grę może wprowadzić item shop ale tylko taki jak jest w korei czyli bez p2w gdzie głównie są skórki, mounty itd. nie może być nic co zwiększa exp, skille lub daje inne bonusy.

Więc nie ma chętnych a wiadomo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.

02.09.2019 00:40
😁
odpowiedz
zanonimizowany1277131
21
Pretorianin

Chyba rywalizują z Mount and Blade 2 o to, która gra dłużej będzie w produkcji.

17.09.2019 19:16
Fenarid
odpowiedz
Fenarid
4
Junior

Wersja ruska startuje pod koniec tego roku. Na początku następnego mają zająć się wersją EU/US.

http://cyrograf.vxm.pl/

03.11.2019 11:45
odpowiedz
toyminator
36
Generał

Jak to zapowiedzieli, i pokazali ,to było duże wow. Jak to wygląda i w ogóle. A teraz jak na to patrzę, to graficznie już tak dupy nie urywa. Wygląda jak typowa darmówka . Coś jak Drakensang. No i nie jest to taka gra, jak Diablo czy Grim dawn. Bardziej to przypomina MMORPG, z widoku izometrycznego. I wygląda to dla mnie przeciętnie.

03.11.2019 22:15
1
odpowiedz
stg.Olo
69
Pretorianin

Uff siedziałem dwa dni nad tą grą i jak kolega wyżej napisał "Bardziej to przypomina MMORPG, z widoku izometrycznego" i dokładnie tak jest .Masa kontentu do ogarnięcia.Taki Ajon + Mu+Cabal+Diablo nie wiem co tu jeszcze wcisnąć.Ciężko mi trochę ten rosyjski rozgryźć ale ogólnie przyjemna zabawa.

09.12.2019 16:00
Quarantino90
odpowiedz
Quarantino90
3
Junior

https://mmorpg.org.pl/news/zobacz/lost-ark-online-ru-wystartowal-i-mozecie-w-niego-bardzo-latwo-zagrac

Cały poradnik jak pograć na Rosyjskim serwerze z patchem który pozwala na grę w języku angielskim. Gierka na prawdę przyjemna. Trzeba ogarnąć tylko jakiegoś dobrego VPNa i można pykać. Polecają ExitLaga, który jest płatny ale to koszt 18zł na miesiąc :)

09.02.2020 18:30
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Apostate
3
Junior

Z uwagi na ogromną chęć cieszenia się hack&slashem, bez względu na jego pochodzenie, zdecydowałem się poddać próbie Lost Ark. Na początku gra robi pozytywne wrażenie. Odpowiada za to przede wszystkim atrakcyjna oprawa audiowizualna oraz dynamiczna walka. Większość zdolności ma duży hit box, jest kilka CC (w tym knock down, knock back, knock up, stun, paralyze i wiele innych), więc grind mobów jest bardzo prosty, szybki i początkowo przyjemny. Można poczuć „sprawczość” poszczególnych skilli, jest odczuwalna fizyka postaci, m. in. widoczny przy knock (up, down, back) – tzw. rag doll, Szybko nabywamy kolejne umiejętności, których wypróbowanie daje dużo zabawy. Można je także w ciekawy sposób modyfikować uzyskując różne efekty. Oprawa i walka, początkowo dobrze zapowiadające grę, to w zasadzie jedyne atuty gry, reszta to niestety zmarnowany lub wymagający znaczącej poprawy potencjał - i to zarówno w PVE, jak i PVP.
Zanim o tym, to warto wspomnieć o designie postaci, który jest mocno dyskusyjny. Męskie postaci wyglądają jak kulturyści po terapii genowej w przesadnie zaciężnych zbrojach z mieczami, młotami, lancami groteskowo większych od postaci, o ich wadze można się tylko domyślać. Ciężko byłoby się w tym poruszać, co dopiero efektywnie walczyć. Postacie miały w zamiarze wyglądać potężnie, ale wyglądają karykaturalnie i infantylnie. Z kolei żeńskie postaci wyglądają jak nadmuchane lalki Barbie, walczą wręcz w butach na obcasach i strojach, które bardziej by przeszkadzały i nijak się mają do realnej walki. Oczywiście to tylko gra – i to azjatycka - niemniej można oczekiwać pewnej dozy realizmu. Część miłośników anime, dzieci i nerdy będą zapewne zadowolone.
End game content jest ubogi. Sprowadza się do robienia weekly raidów, zwykłych raidów, 3 daily, 3 weekly, ewentualnie PVP i GVG. Każdy z tych elementów ma spore niedomogi projektowe.
Daily i weekly to proste zadania, które są bardzo nudne i mało zróżnicowane. Trzeba je robić bo dają Acrasium potrzebne do upgrade ekwipunku.
Raidy polegają na zabiciu silnego potwora opartego na przypisanej do niego mechanice w ciągu 20 min. na kilku prostych mapach w różnych wariantach (lód, pustynia, dżungla itd.). Weekly raid to zabicie dwóch lub trzech takich potworów za zwiększone nagrody. Raidy to w istocie atrapa prawdziwych raidów znanych chociażby z Warcrafta. To nie są w istocie raidy z rozbudowanym schematem, grupową koordynacją, bowiem przypominają bardziej walki z Monster Hunter World, ale w uboższym hack&slash wydaniu. Trudno tu mówić o większym wyzwaniu czy satysfakcji z ich ukończenia.
PVP dzieli się na open space na wyznaczonych wyspach albo na arenach. PVP w open space na wyspach mocno zależy od sprzętu jaki mamy na sobie. PVP na arenach nie jest tak mocno zależne od ekwipunku, ale sprzęt również ma istotne znaczenie. Inaczej mówiąc, śmieć niesiony przez sprzęt będzie może sobie lepiej radzić, niż gracz dobrze znający swoją i inne klasy. Ekwipunek może maskować braki umiejętności, co kłóci się sportową rywalizacją opartą wyłącznie na umiejętnościach.
Nie wchodząc mocno w szczegóły, nie można mówić także o rozsądnym balansie postaci. Przykładowo, mniszki (Soulmaster, Battlemaster, Infighter) cechują się punktami zdrowia zbyt wysokimi w porównaniu do mniej mobilnych i szybkich postaci. Mają bardzo wysoką odporność na negatywne skutki, więc czas osłabienia działającego na te postacie jest zbyt krótki w stosunku do innych klas. Koreańskie dziewczynki są szybkie i wciąż mają dużo zdrowia i obrażeń.
Część graczy oczekuje pewnych zmian, np. aby kolory efektów umiejętności wroga różniły się od efektów umiejętności sojuszniczych. Zastrzeżenia dotyczą także systemu dobierania graczy. Gracz o najwyższej randze może zostać wybrany jako przeciwnik przez gracza o niskiej randze, w którym pierwszy może łatwo zdobyć punkty. Przeciwnicy powinni być wybrani z tej samej ligi co gracz. Wszystko to wymaga gruntownej zmiany.
GVG w RU nie jest zbyt popularne. Jeśli się nie mylę, w Korei Smilegate po ok. 520 GS nie wymagało od graczy Acrasium do ulepszania sprzętu, tylko pozostałych matsów, co pozwoliło graczom w mniej skrepowany sposób rozwijać sprzęt zarówno do PVE, jak i PVP. W RU wydawca Mail.ru wprowadził zmianę polegającą na tym, że po ok. 520 GS nadal potrzebne jest Acrasium, najprawdopodobniej żeby zarabiać na mikro transakcjach Acrasium ze sklepu. Zatem w RU z uwagi na ograniczenie w Acrasium należy rozważyć, czy inwestujemy w PVE, czy w PVP bo rozbicie ekwipunku na dwa zestawy spowoduje wolniejszy rozwój postaci. Nie wiadomo czy wydawca w EU i USA nie wymusi na Smilegate podobnej modyfikacji. Większość wybiera PVE z uwagi na większą różnorodność aktywności i możliwość dalszego pozyskania Acrasium.
Jak to bywa w koreańskiej grze grinding jest wszechobecny. Dotyczy to zwłaszcza Acrasium I i II, składników będących bottleneck niezbędnym do ulepszania każdego ekwipunku, w tym również do PVP. Można jest dostać m. in. z daily, eventów itd. Jako że jest to gra free-to-play, można je kupić w mikrotransakcyjnym sklepie, średnio po sztuce na 6 godzin. Można tam kupić także natychmiastowe wykonanie daily (tzw. instant), co także przyspiesza proces rozwoju. Można nic nie kupować i dalej grać, co zajmie nieco więcej czasu, ale nie można mówić o równych szansach. Po pewnym czasie nie czuje się korelacji grindu z nagrodami w postaci zwiększenia statystyk, nowych umiejętności.
Fabuła jest bez wyrazu ale w tego typu gry co do zasady nie gra się dla fabuły. Trzeba zebrać 7 Arc, tj. artefaktów boga na różnych kontynentach.
Aktualnie większość osób grę ocenia z gameplay na YT lub kilkunastu godzin grania, a nie dogłębnej znajomości gry. Mechanikę gry, funkcjonowanie przekładającą się na grywalność poznać można po dłuższej grze. Gracze zachwycają się oprawą audio-wizualną, dynamiczną walką, co tylko maskuje niedomogi projektowe gry. Dopiero gdy użytkownicy sami pograją to zobaczą jak to ładne opakowanie zawiera produkt o wadliwej mechanice. I dopiero wówczas cały hype dot. Lost Ark okazuje się napompowanym koreańskim balonikiem.
Bardzo ubogi i niedopracowany end game, kontrowersyjny grind, P2W bardziej w ciemniejszych, niż jaśniejszych barwach, popadanie w skrajności, infantylność, banalna fabuła - dyskwalifikuje tą grę, jako wartościowy produkt w który warto zainwestować swój czas. Koreańczycy sfinansowali ładne wyglądającą grę, dobrze wyglądającą w materiałach marketingowych, ale zabrakło im zasobów treściowych do stworzenia zróżnicowanej gry.
Po wbiciu 530 GS na RU serwerze Kratos moje wnioski o tej grze są następujące. Niestety, Lost Ark jest jak niemal każda koreańska gra: dobra oprawa audiowizualna, ale fatalna mechanika z fabułą bez wyrazu stanowiąc mizerną wydmuszkę hack&slash z elementami mmo.

21.02.2020 22:30
odpowiedz
Shadow Reaver
2
Junior
0.0

Grałem na serwerze RU i takiego koreańskiego paździerza dawno nie widziałem. Pod względem P2W przebija Black Desert, Blade&Soul. W sklepie można wprost kupić materiały do upgrade ekwipunku (Acrasium), natychmiastowego zrobienia daily (wystarczy kliknąć, a zadanie zrobione, nawet nie musisz grać!) czy weekly, a nawet ponownego ich wykonania, żeby jeszcze więcej zgromadzić materiałów do upgrade. Pod względem wyglądu LA sięga do absurdu i zdziecinniałych motywów. Postaci są gender locked, czyli każda klasa ma z góry przypisaną płeć i nie można jej zmienić. Faceci biegają z wielgachnymi mieczami i młotami większymi/cięższymi od siebie (Berserker, Destroyer) wyglądając kabaretowo albo prezentują się jak egzaltowani emopizdencjusze z koreańskich boysbandów (Devil Hunter, Hawkeye, Blaster). Kobiety to jakieś plastikowe lalki na które szkoda komentarza budząc jedynie pusty śmiech zażenowania. Do tego znajdziemy tu takich groźnych przeciwników jak muchomorki z dziecinnymi głosikami, ożywione kamyczki z oczkami, mrówki, ptaszki, mechaniczne piszczące azjatyckie lalki i chodzące gadające jajeczka. Niektóre zdolności to np. Summonerki to np. wezwanie fali ptaszków pikujących w przeciwników, duszka plującego strumieniem wody, galopujących koników, wszystko przy akompaniamencie głosu lolitki. Brakuje tylko jednorożców. Przykłady można mnożyć. LA nachalnie czerpie wzorce z doprowadzonych do absurdu archetypów kobiety i mężczyzny z azjatyckich kreskówek, bardzo oderwanych od rzeczywistości, okraszając to infantylnymi motywami. Osobom nawykłym do estetyki z Diablo ciężko będzie tą zawartość zdzierżyć. LA wygląda jak mokry sen rozemocjonowanego gimnazjalisty rozmarzonego w anime najprymitywniejszego sortu.
Kampania jest denna i w zasadzie bez znaczenia. Cringeowe dialogi i przerywniki filmowe rodem z telenoweli może imponują w Korei, ale budzą tylko politowanie wśród rosyjskich i europejskich graczy grających przez vpn.
Co do ekwipunku to każda klasa ma tylko jedną broń, a liczba jej modeli to zaledwie kilka sztuk (np. Berserker zawsze będzie używał dwuręcznego miecza). Z elementami zbroi jest identycznie. Jeśli szukasz tutaj lootu, jak w Diablo, to tutaj tego nie uświadczysz. Loot ma znaczenie wyłącznie w kampanii, potem nawet się po niego nie schylasz, chyba, że to Acrasium lub inny mats do upgrade. Po kampanii robisz jeden zestaw np. od 280 do 400, potem 400 do 520, następnie 520—555 i zbierasz do niego matsy. Twoja postać w tych widełkach będzie ciągle wyglądała tak samo, a różnica to boost w statystykach. Cała gra to w zasadzie mdły koreański grind polegający na farmieniu matsów do upgrade sprzętu z daily, weekly i eventów z kalendarza. Po pewnym czasie czujesz, że logujesz się do pracy po powrocie z pracy/studiów/szkoły, a nie wchodzisz z ekscytacją do gry, która z definicji ma dawać frajdę. Same daily to np. zbieranie części robocika ze złomowiska, karmienie żółwi, zbieranie soli na plaży, zabicie kilku lodowych wróżek itp. Kiczowate zadania obrzydzają dalszą grę. Możesz zmieniać daily, ale niewiele to poprawia. Dalej wracasz do pracy po pracy/studiach/szkole, tyle że nieco zmodyfikowanej.
PVP to niskiej próby żart. Dziewczynki np. jak Bard, która brzdąka jakieś nutki na swojej harfie albo Arcana rzucająca kartami do gry w przeciwnika, jakby to była śmiercionośna broń, potrafi zadawać większe obrażenia niż np. Berserker czy Devil Hunter bo o zwycięstwie decyduje przede wszystkim gear, a nie umiejętności. Brak balansu w tej grze jest powalający, co widoczne jest zwłaszcza w bitwach na wyspach. PVP w LA to okładanie się małp, bez głębszej logiki, gdzie wygrywa małpa z największym gear score. Jeśli szukasz tu osiągnięcia poziomu wirtuozerii w danej klasie, oczekujesz rywalizacyjnego i innowacyjnego PVP, może nawet e-sportu, to sugeruję szukać wyzwań w innej, bardziej dopracowanej grze. Faworyzowanie żeńskich postaci, przesadzone zdolności na pół ekranu albo zdolności o innych absurdalnych parametrach, to w tej grze standard. Korea po całości.
Nie ma co się dziwić, że tej gry nie ma w EU czy USA. Lost Ark z Korei trafił najpierw do Rosji, co nie jest przypadkiem. To jest koreański eksperyment, który nieudolnie małpuje rozwiązania zarówno z hack&slash, jak i po części z mmo, ale z typowo koreańską estetyką i mechaniką gier. Takie dziwolągi powinny zostać zapomniane na marginesie azjatyckich rynków. Wątpię, żeby w Europie czy USA, o ile zostanie wydana, LA zdobyło większą popularność, nawet w obliczu deficytu hack&slash i złaknienia graczy jakichkolwiek nowych gier z tego gatunku. Szkoda czasu na tą mało kreatywną i żałosną biedę. Lepiej poczekać na Diablo IV, które zapowiada się obiecująco albo wypróbować Wolcen, czy nadchodzący Torchlight III.

19.03.2020 20:11
odpowiedz
Player
1
Junior

Kolejne koreańskie gówno z Azji. Gra dla dzieciaków, które lubią kreskówki z chłopaczkami z dużymi mieczami i dziewczynkami z animowanego kina szarpano-ślizganego. Typowa azjatycka pusta fabuła. Questy nudne do bólu. Loot praktycznie nie istnieje bo ciągle ulepszasz jeden zestaw by po pewnym czasie przerzucić się na inny. Małe mapy z bezsensownym układem, ciasnymi przejściami, mostami, linami. Mapy to zwykły skrypt i po pewnym czasie znasz na pamięć jej rozkład. Przeciwnicy zawsze w tym samym miejscu. Cała gra oparta jest o prymitywne skrypty. Dzień w dzień powtarzasz ten sam schemat i bezmyślnie grindujesz. Koreańczycy nie potrafią wymyślić nic oryginalnego małpując rozwiązania z Diablo. Tępa i monotonna gra ze zjebaną azjatycką mechaniką. Zdecydowanie bardziej polecam zachodnie hack&slash. Nawet Wolcen z małego europejskiego studia przebija ten shit. Demo Diablo 4 wygląda lepiej, niż ta gra. Pozostaje czekać na powrót króla.

18.04.2020 18:34
odpowiedz
Kraav3n
23
Legionista
9.5

Jest spoko, podoba mi sie

post wyedytowany przez Kraav3n 2020-04-18 18:43:10
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze