Artykuły i opinie na temat gry Lost Ark

Szukałem hack’n’slasha, ale w Lost Ark go nie znalazłem
artykuł27 lutego 2022
Lost Ark przyciągnął w ostatnim czasie wielu graczy złaknionych przeżyć typowych dla MMO. Ja z kolei zdecydowałem się na tę grę, licząc na choćby odrobinę hack’n’slashowej zabawy. Niestety, tej tutaj nie znalazłem.

Nie tylko Diablo - 12 najlepszych nadchodzących gier hack'n'slash
artykuł29 stycznia 2021
Miłośnicy sieczenia i rąbania monstrualnych hord dotąd zgrupowani byli głównie wokół dwóch tytułów, Diablo III oraz Path of Exile. Nadchodzący pretendenci do tronu hack’n’slash spróbują zmienić ten układ sił.

W co grać, czekając na Diablo 4? Gry i mody, które wypełnią pustkę po diable
artykuł14 grudnia 2018
Może tytułowe pytanie powinno brzmieć inaczej - czy warto w ogóle czekać na Diablo 4? Niezależnie jednak od tego, o co zapytamy, mamy kilka różnych odpowiedzi.

Czekając na Diablo 4 – ciekawe hack-and-slashe, w które zagramy przed kolejnym hitem Blizzarda
artykuł20 stycznia 2016
Znając zwyczaje twórców ze studia Blizzard, na nową odsłonę serii Diablo będziemy musieli poczekać naprawdę długo. W niedalekiej przyszłości na rynku pojawi się jednak sporo ciekawych gier, które powinny zadowolić fanów gatunku hack’n’slash.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.