

Najciekawsze materiały do: Dying Light

Dying Light - All Skill unlocked in one second v.1.0
modrozmiar pliku: 11 KB
All Skill unlocked in one second to modyfikacja do gry Dying Light, której autorem jest Kazuki.

Dying Light - poradnik do gry
poradnik do gry25 lutego 2020
Poradnik do gry Dying Light będzie zawierał szczegółowy opis przejścia wszystkich misji głównych oraz pobocznych. Pojawią się w nim również porady dotyczące walki i poruszania, a także opis broni czy dostępnych przedmiotów.

Recenzja gry Dying Light - poważniejsze, lepsze i ładniejsze Dead Island
recenzja gry3 lutego 2015
Światowa premiera 27 stycznia 2015. Choć niemrawych zombie tłukliśmy już setki razy, konwencja ta wciąż ma swoich wiernych fanów. Dzięki Dying Light od Techlandu lista tytułów, przy których spędzą przynajmniej kilkadziesiąt udanych godzin, właśnie powiększyła się o kolejną pozycję.

Nad RPG fantasy Techlandu pracują weterani z CDP Red; pierwszy art
wiadomość17 maja 2022
Po sukcesie Dying Light 2 firma Techland nie zwalnia tempa, rekrutując utalentowanych pracowników do nowego, ambitnego projektu. Wśród nich są m.in. ludzie, którzy przyłożyli rękę do hitów studia CD Projekt Red.
![Dying Light: Hellraid niczym Doom. Ostatnia aktualizacja doda shotguna [Aktualizacja]](/i/w/h1/720_389209548.jpg)
Dying Light: Hellraid niczym Doom. Ostatnia aktualizacja doda shotguna [Aktualizacja]
wiadomość2 maja 2022
Studio Techland zapowiedziało finalną aktualizację do dodatku Dying Light: Hellraid. Dzięki niej podczas przeszukiwania katakumb będzie można walczyć z nieumarłymi za pomocą strzelby.

Dodatki do Dying Light za darmo; ulepszenie do edycji Enhanced dla każdego
wiadomość5 maja 2022
Gracze posiadający podstawową wersję Dying Light od teraz mogą za darmo ulepszyć ją do Edycji rozszerzonej i otrzymać bezpłatnie kilka DLC, w tym wielkie rozszerzenie The Following.
- Techland nie porzucił pierwszego Dying Light. Nowe DLC i update 2022.05.04
- Sprzedaż serii Dying Light przebiła połowę tego, co osiągnął Wiedźmin 3 2022.04.22
- Dying Light w końcu z darmowym patchem nextgen na Xbox Series X/S 2022.03.21
- Dying Light z darmowym next-genowym patchem na PS5; posiadacze XSX muszą poczekać 2022.03.08
- W Dying Light ruszyło wydarzenie Spike's Story: Last Call; trailer i szczegóły 2022.01.24
- Dying Light na Nintendo Switch nie kupimy w wersji cyfrowej; powodem niemiecki zakaz 2021.10.20
- Dying Light otrzyma wersję na PS5 i Xbox Series X/S 2021.10.15

Kalendarium katastrof - słynne końce świata z gier
artykuł16 kwietnia 2022
Twórcy gier wiele razy sprowadzali totalną zagładę na ludzkość i naszą planetę. Przedstawiamy zatem najbardziej znane daty i wydarzenia stojące za końcem bądź częściowym upadkiem wykreowanych cyfrowo światów.
- 14 najpopularniejszych polskich gier w historii, które... nie są Wiedźminem!
- Gry single player, w które redakcja GRYOnline.pl grała ponad 100 godzin
- Najlepsze gry dekady - ranking redakcji GRYOnline.pl. Część 1. (100-51)
- Czy zombie mogą istnieć naprawdę? O żywych trupach na poważnie
- Jesienna wyprzedaż Steam – 30 świetnych ofert z Steam Autumn Sale 2018
Moim zdaniem gra Dying light to świetne połączenie przetrwania, strzelaniny i dobrego rpg. W grze chodzi o to aby przetrwać w Haranie, mieście gdzie wybuchła apokalipsa nieznanej choroby ( choroby zombie ). Gracz musi zbierać bronie rozmawiać z ludźmi no i oczywiście przeżyć. Prócz przetrwania w grze znajdziemy rownież masę zadań pobocznych (np. zdobądź zapasy, uratuj kogoś, idź na zwiad, podłóż bombę i wiele innych) i świetną według mnie fabułę. Jest też wiele broni i ogromny świat który napewno szybko się nie znudzi. Genialny rozwój postaci i świetne możliwości ekwipunku dodają grze uroku. Ocena 10/10

Grę trudno mi ocenić. Za pierwszym podejściem całkowicie mnie odrzuciła swoim stylem i zanudziła. Bolączki w stylu gier Ubisoftu w grze z zombie było dla mnie nie do przyjęcia.
Dałem wręcz najniższą ocenę co jest bardzo niesprawiedliwe jak stwierdziłem po czasie. Przechodziłem wówczas tylko/głównie fabułę główną, byleby tylko jak najszybciej zakończyć mękę podobnie jak przy Far Cry 4 i 5 oraz ostatnim AC Odyssey, gdzie gry po pewnym momencie tracą wszystkie atuty i wieje nudą.
Ale dałem drugą szansę. Przeszedłem całość z wszystkimi zadaniami głównymi i pobocznymi oraz także dodatek - The Following. Widzę więcej plusów niż poprzednio. Ale minusy są identyczne jak poprzednio. Oceniam wraz z dodatkiem na 7,5/10.
Plusy:
-Apokalipsa zombie wręcz wyjęta z serialu - The Walking Dead
-Ładna grafika
-Duży świat
-Ciekawie poprowadzona fabuła
-Sterowanie intuicyjne
Minusy:
-Za dużo zbieractwa
-Zbytnia powtarzalność
-Po pewnym czasie pojawia się spora monotonność
-Zbyt lajtowy klimat z małymi wyjątkami
Gra od Techland zawiera w sobie bolączki gier Ubisoftu z serii Far Cry i ostatnich Asasynów. Jest zadziwiająco podobna do nich. Niestety na GOL raczej nie idzie zamienić raz wystawionej oceny (nie wiem jak jest na koncie z premium) co jest największą wadą tej strony i uważam, że powinna być taka możliwość. Moja wbita bardzo niska ocena niestety została.

DL może i jest nowsze i niby bardziej "mechaniczne?" ale nie przeszedłem nawet jeden raz. Bo twórcy ubzdurali sobie, że masz przejść tak jak oni chcą i basta (nawet jak nie potrafisz bo masz inny styl grania (myślenia)). W DI przeciwnicy nie odradzali Ci się 2m przed nosem nastawieni na atak - w przypadku koszmaru to praktycznie koniec gry czy raczej trzeba wczytać ostatni zapis bo on się odrazu rzuca jak alien.
DI - 20/10
DL... - 3/10
Mój system oceniania (wszystkiego i wszędzie) zawsze jest taki sam żeby nie było:
średnia na start (tu jest to 5)
+1 za przejście gry
+1 za każde kolejne podejście do gry (i przejście więcej niż połowy)
-1 za nie przejście gry
-1 za "blokowanie" głównego wątku (poległem w misji na czas z wysadzeniem budynku). Jeśli nie potrafię czegoś pokonać/wyrobić się w danym czasie to znaczy, że twórcy zawalili robotę.
-1 za głupie nabijanie skilli (biegnij w ścianę żeby nabić kondycję xD)
O DL chciałbym zapomnieć.
Całkiem niezły klimat i grafika, poza tym gra nie oferuje nic ciekawego pod względem artystycznym. Latanie między budynkami i po dachach mnie nie kręci, dlatego też nie przeszedłem ani jednego assasyna.
Podoba mi się, jak gry od 2015 roku dostały upgrade w kwestii animacji liści drzew i drzew. Pierwszy raz ujrzałem tak dobre animacje drzew właśnie w DL i w Wiedzminie 3. Wcześniej wszystkie gry miały drzewa animowane jak by były to jakieś kartonowe dykty.


Kupiłem tydzień temu na promocji na GOG.com i... są to chyba najgorzej wydane pieniądze, jakie kiedykolwiek wydałem na grę.
Debilny level scalling (był też w Dead Island).
Irytujący respawn przeciwników (był też w Dead Island), niekiedy nawet na naszych oczach!
Kretyńskie psucie się broni (było też w Dead Island, choć tam chyba było bardziej wyważone, bo wolniejsze).
Idiotyczny respawn przedmiotów (był też w Dead Island).
Zacisnąłem jednak zęby i powiedziałem sobie, że skoro przeszedłem Dead Island oraz Riptide, to przejdę i Dying Light. Ale nic z tego, bo przed chwilą dał o sobie znać PRZEDEBILNY system zapisu (tak debilny chyba nie był nawet w Dead Island).
Mianowicie, w głównym wątku fabularnym wykonuję zadanie dla Raisa, w którym mam zebrać haracz od jakichś tam kmiotków. W pewnym momencie trafiłem do tunelu, gdzie napotkałem wybuchającego zombie i okazało się, że po haracz muszę zapylać do wioski rybackiej. Ale odłożyłem to zapylanie do wioski rybackiej i postanowiłem pobiegać po mieście, przetrwałem jedną noc, a że w sumie zebrałem 12 skrzyń zrzutu, to postanowiłem, że zajrzę do Wieży, żeby sprzedać zrzut i zarobić PD. Tak też zrobiłem i przerwałem grę, wyłączając ją będąc w Wieży (co mi zajęło jakieś 2-3 godziny od opuszczenia wspomnianego tunelu).
Przed chwilą uruchomiłem ją ponownie i co się okazało? Że jestem we wspomnianym tunelu i kierowany przeze mnie bohater gada przez krótkofalówkę z przydupasem Raisa o wybuchającym zombie (choć w tym momencie po zombiaku nie było ani śladu) i że musi iść po haracz do wioski rybackiej! Naprawdę nie było w międzyczasie zapisu?! W ciągu 2-3 godzin od opuszczenia tunelu do sprzedania zrzutu nie było ani jednego automatycznego zapisu?! A skoro sam wyłączam grę, będąc w Wieży, bezpiecznym miejscu, to chcę mieć zapis w Wieży, bezpiecznym miejscu i od niego startować przy następnym uruchomieniu gry! Logika i zasady tworzenia gier nakazują, aby gracz zaczynał najlepiej w miejscu, w którym skończył (stary dobry sejw w dowolnym momencie), a jeśli to jest niemożliwe, to chociaż względnie blisko miejsca, w którym skończył i przede wszystkim w bezpiecznym miejscu, aby nie był zdezorientowany i nie został zaskoczony!
Ależ ta gra jest zła!
Pomijam kwestię grafiki wody, która wygląda jak jakaś maź imitująca wodę w grach z okolic 2000 roku (poważnie to, co widać na załączonym obrazku to jest woda w niby wysokobudżetowej grze z 2015 roku...?), bo przy dobrej rozgrywce na te kwestie mogę przymknąć oko, ale na spartoloną rozgrywkę, oka nie przymknę.
Dead Island ma te same wady (i kilka takich, których w Dying Light nie ma, np. ni z tego, ni z owego cztery postacie w cut-scenkach), ale mimo wszystko przy Dead Island bawiłem się dużo lepiej. Do tego stopnia lepiej, że chciało mi się grać w Riptide i je ukończyłem. W Dead Island mam rozegrane 90 godzin, w Riptide mam rozegrane 75, natomiast w Dying Light mam rozegrane ok. 20 godzin i już mam dość tej gry. W ogóle nie sprawia frajdy, tylko frustruje. Tym bardziej, że nawet samo bieganie po Harran nie jest takie fajne, jak bieganie po Banoi i Palanai.
Żałuję zakupu Dying Light. Te 64 zł, jakie na tę grę wydałem, mogłem wydać na inne gry i pluję sobie w brodę, że tego nie zrobiłem.

pytanko odnosnie legendy, jezeli jako pierwszą umiejętność na max zrobiłęm siłe to poz. legendy będzie mi rósł tylko za siłe ?

Jedna z lepszych gier w jakie w życiu grałem, gram na koszmarze ze wszystkimi najnowszymi aktualizacjami i jest zajebiście pod względem klimatu, grafiki i optymalizacji.
Na dachu jednego bloku znalazłem skrzynkę narzędziowa jest ona niebieska F otwórz się pojawia kopę i się nie otwiera co to może być ???
Spędziłem 2 godziny w pokoju gdzie zaczyna się gierkę xd, gra jest fenomenalna ... XD
Gra idealna... no prawie, ale chyba jak każda można było trochę popracować nad fabułą, dość szybko ale źle nie jest i tak spędzę w tej grze ze 100 godzin + na eksploracji nie wliczając jeszcze dlc super,
zasłużona 10/10


Dying Light 2015 PC: 8/10
Witam wszystkich, grę ukończyłem dwa dni temu po raz trzeci w około 10h, nie liczę zadań pobocznych bo za każdym razem bawie się w nie z 2-3h , a tak to wcześniejsze dwa razy to ukończyłem ją w bodajże 2018/2019. Grafika jak na 2015 rok jest bardzo ładna, pięknie odwzorowane miasto Harran, dużo rozbitych samochodów, proste budowle, gdzie nie gdzie pozostałości od walk, rozwalone mury, autostrady, mosty ect - Nadaje to właśnie przedni klimat tej grze, a szczególnie nocą kiedy to bestie nocne wychodzą na żer, sam bohater oddycha głębiej, a muzyka jest bardziej mroczniejsza. Nie ma co wtedy z nimi walczyć, jak wiadomo możemy korzystać z pułapek świetlnych, bądź też oślepić takie bestie i uciekać. Z czasem można z nimi walczyć jeśli mamy broń z dużą ilością ammo w pogotowiu, wtedy już wszystko staje się łatwiejsze, gdy mamy obczajone to jak z nimi wlaczyć, gdzie strzelać, itd. Odnośnie bohaterów w grze, to wypowiem się pozytywnie - Przede wszystkim robotę robi tutaj świetny polski dubbing, bo bez niego według mnie było by średnio, ale poza tym każda z postaci odnosi się do sytuacji emocjonalnie, czasem wybuchowo, że im zależy, że im przykro i to jest właśnie w tej grze dobre, realne i klimatyczne. Co do broni to powiem, że gdy trafi nam się dobry egzemplarz i go jeszcze ulepszymy, to zabija się bardzo przyjemnie, dobry system przecinania zombie, ludzi na pół - czy też odcinanie głów rąk, nóg jest dobrze dopracowane i sprawia przyjemność, ale tylko wtedy kiedy mamy bardzo dobrą broń, zwykłą trzeba się namęczyć i chociaż jest to maczeta, ect to można ciąć po rękach, itd i trzeba się na prawdę namęczyć, aby zabić kogoś i jest to irytujące, bo broń wygląda na dobrą, a w statystykach jest słaba i ciężko kogoś zabić. Z broni palnej strzelało mi się dość dobrze, coś ala Dead Island, nie było rewelacji, ale sprawiało to przyjemność. Drzewko umiejętności również na plus, spodobał mi się pomysł z kopaniem z wyskoku, wślizgiem, przeskakiwaniem nad przeciwnikami, kotwiczką, targowaniem się z handlarzami, mocnym uderzeniem i nie tylko, dużo by wymieniać plusów odnośnie tego drzewka, każda umiejętność jest tutaj przydatna i dobrze trzeba się zastanowić, którą wybrać. Brak tutaj pojazdów, samochodów, motocykli, łódek, helikopterów. Jest to minusem, już tak wszystko poszło do przodu, technologia, ect a tutaj całą grę lecimy z buta i tyle. Dobrze że został tutaj dodany parkour, jest widowiskowo i fajnie skacze się po budynkach. Minusem jest również brak trybu trzecioosobowego.
(Uwaga Spoilery)
Odnośnie fabuły wcielamy się tutaj w Kyle Crana, młodego agenta GRE. Przenikamy na wyspę Harran i za zadanie mamy zlikwidować Raisa Sulejmana i odebrać mu plik zawierający informację o potencjalnym lekarstwie, lecz gdy już wyskakujemy ze samolotu - zawieszamy się o okoliczny słup, odpinamy spadochron i napadają nas ludzie Raisa, z opałów i ataku zombie wydostaje nas Jade wraz z jeszcze jedną osobą, która ginie. Gdy zostajemy ugryzieni Jade przenosi nas do osady, tam otrzymujemy antyzynę, zaprzyjaźniamy się z ów bandą i wykonujemy dla nich różne zadania, mamy zdobyć antyzynę, która wstrzymuje chorobę, GRE mówi nam abyśmy spalili antyzynę, a wtedy może Brecken będzie się chciał z nim układać i tak też się stało, wyruszamy do Raisa i wykonujemy dla niego kilka zadań, otrzymujemy zamiast dwóch skrzyń tylko część antyzyny. Z czasem razem z Jade włamujemy się do szkoły w poszukiwaniu antyzyny, znajdujemy tam ładunki wybuchowe, Rais dowiadując się że to my atakuje naszą osade, porywają doktora Zere'a i zabierają mu wcześniej jego badania na temat wirusa i pomysł na szczepionke, ect. Wcześniej umiera nam przyjaciel Rahim, jak się okazuje Jade zabrała część badań Zere'a i gdy próbujemy go odbić on nam o tym mówi, Rais wrzuca nas na arenę, każe nam walczyć o przeżycie, na końcu chcę nas zabić, ale wychodzimy cało z opałów i odrąbujemy mu ręke i uciekamy a DR Zere umiera od ciosu nożem. Z czasem wykonując kilka zadań zbawcy przenoszą nas do muzeum i tam Jade ratuje nam życie, wstrzykuje nam antyzynę, a sama umiera. Po jakimś dajemy część badań innemu doktorowi po Jade do laboratorium do pewnego doktora, dowiadując się że Rais ma ów plik ruszamy za nim, zabijamy go, zgarniamy plik i na tym koniec. Oczywiście streszczone tak jak mogłem, wiele wątków pominąłem. To tyle ode mnie.
Każdemu serdecznie polecam Dying Light'a, a zaraz wydam opinię The Following którego wczoraj ukończyłem, na prawdę warto ograć te gry przynajmniej raz w roku, zagrajcie sami a przekonacie się, że warto. Trzymajcie się, miłego dnia!

Produkcji naszego rodzimego Techlandu jeszcze nie ukończyłem, ale mam ponad 80% fabuły ukończone, więc coś tam pograłem. Gra świetna, ale mega depresyjna (w sumie czego innego oczekiwać po grze z zombie w roli głównej)
spoiler start
zwłaszcza śmierć Jade
spoiler stop
ale 9/10 należy się jak psu buda. I zaznaczam przy tym, że nie jestem wielkim fanem tego typu gier, a jednak ta wciągnęła mnie niesamowicie.
Jak się włącza czat głosowy w tej grze na PC ?
Z góry dziękuję za pomoc.
Zakończenie DLC stawia tę grę w innym świetle. Niestety w tym gorszym, kto grał ten wie, nie będę spoilerował :). Ogólnie giera super, daje podstawce prymitywną 10! Każdy fan horroru się tu odnajdzie, od klimatu bo swobodę w grze

Zombie, Crafting i zbieranie złomu. Na początku nawet mnie wciągnęło, super klimat, ładna grafika, fajnie bieganie, ciekawa fabuła ale szybko zaczęła wymagać zbierania i craftingu. Pomyślałem sobie OK, zmieniam trudność na story, ale niestety dalej to samo, plus przeciwnicy super wytrzymali - zwykli ludzie, gdzie atakuje mnie trzech, nie dział łamanie nóg, kop z wyskoku (upgredowany) prawie nic nie zadaje, a nawet jeśli się powali przeciwnika to i tak wymaga kilku ciosów w głowę by zabić. I to wszystko broną wyższej rzadkości. W ogóle na walkę z 4 przeciwnikami zużyłem ze trzy bronie - to gorzej niż w Zelda BotW..
Za mało action, za dużo survival.
Wie ktoś czy są jakieś mody na niezniszczalne bronie, bądź nieskończona amunicję?
pomóżcie. zepsuł mi się monitor i podłączyłem inny o rozdzielczości 1366x768. Gra się uruchamia, ale tylko w oknie mimo, że rozdzielczość wybrana dobrze.Jak dam tylko full screen to jest czarny ekran. Podłączyłem kolejny monitor o rozdzielczości 1024x768 i to samo, czarny ekran gdy chcę grać w pełnym ekranie.Jak w pliku konfiguracyjnym usunę pełny ekran to działa, ale z widocznym paskiem okna u góry?
Da się coś z tym zrobić? strasznie to irytujące i tylko w tej grze.

Dying Light nie podobało mi się (tak, Dead Island bardziej mi się podobało), ale muszę przyznać, że Techland dba o tę grę, jak mało który producent. Niedługo minie 7 lat od jej premiery, a na GOG.com co jakiś czas pojawiają mi się do niej aktualizacje, ostatnia w wczoraj czy tam przedwczoraj.
Zdecydowanie najlepsza gra o zombie i po obejrzeniu serialu moge ocenic gre jako najlepsza tworczosc tego typu. Imersja oraz poczucie strachu stanowi tutaj najlepszy element. Kto chce sie poczuć telikatnie zastraszony niech tą gre bierze bo nic lepszego na tą chwile nie kupisz

ogromne rozczarowanie, raczej nie bede podchodzil do tak wyczekiwanej na swiecie 2 czesci...
plusy:
-zombiaki
- ogromne światy (miasta)
- piekne widoki z góry
- naprawde niezle brutalny
- muzyka
minusy:
- cholernie trudny!
- powiela wszystkie wady dead island (głupie odradzanie w losowych miejscach, spartolony system zapisu)
- potrafiła sie czesto niespodziewanie wyłaczyć sama (głównie podczas grzebania w ekwipunku)
- raz mi sie zdarzyło ze mialem misje ze trzeba bylo odkrecic 3 zawory w roznych miejscach. odkrecilem 2 i dalem sobie spokoj na ten dzien. potem wlaczam i znowu wszystkie 3 zawory od poczatku musze odkrecic
Słabiutka gra, po 2 godzinach grania już do niej nie wrócę. Nie wiem skąd ma takie wysokie oceny!

I znowu dałem szansę , doszedłem jak w poprzednim razie do drugiej mapy - postać ulepszona prawie max , najlepszy mieczyk i wdało się ponownie w tym samym miejscu znużenie tematem a że fabuła ani trochę nie porywa a wręcz męczy i w dodatku odblokowana linka która całkowicie niszczy przyjemność tej gry więc poddałem i znowu nie zobaczę zakończenia , w przypadku DL2 będzie pewnie to samo szkoda ale cóz ( nie oceniam bo zdaje się nie mój typ gry )
Dla mnie najlepsza fabularna gra o zombie obok Days Gone. Mega przyjemna do grania we dwoje, ale samemu też się można całkiem nieźle bawić. Zaskakująco responsywny parkour, świetnie się biega i wspina, jak na Techland to wyjątkowo mało drewniana gra. Fabuła średnio ambitna, ale da się przejść i nie zanudzić się przy tym. Writing niektórych questów pobocznych pozostawia wiele do życzenia, ale z kolei inne są całkiem ciekawe. Szczególnie DLC The Following wyszedł bardzo dobrze. I gra zyskuje też sporo tym, jak długo była rozwijana. Niektóre gry są porzucane przez twórców po roku, tutaj rozwój trwa w zasadzie do dziś, 5 lat po premierze, kilka dni temu zaczął się jakiś kolejny nowy event i dodali nowego questa. Jeśli ktoś twierdzi że ta gra jest za trudna, to chyba zwyczajnie nie ogarnia wszystkich mechanik i biega dookoła z rurką mającą 30 dmg.

Jest to gra, która nie jest wybitna, nawet bym powiedział, że dziwi mnie jej aż tak wielka popularność, ale z jakiegoś powodu dobrze się w nią gra. Głównie przez parkour, który jest tak zadziwiająco dobrze zrobiony, że reszta świata mogłaby się od nas uczyć. Co jest trochę dziwne patrząc na wielkość studia, którą tą grę robiło.
Fajna jest też ilość broni, głównie białej. W dodatku możemy je też ulepszać co tym bardziej urozmaica tą grę. I być może właśnie dlatego drugą połowę gry przechodziło mi się tak słabo. Od kiedy dostajemy pierwszy karabin i dużą ilość amunicji gra traci trochę na uroku, a przecież to właśnie ciachanie wrogów daje tutaj największą przyjemność.
Lokacje już się tak nie wyróżniają jak te powyższe elementy. Ale nie traktowałbym tego jako minusa, bo dzięki temu podczas gry można mieć świadomość, jakby Harran naprawdę gdzieś istniał. Fabuła jest trochę zbyt prosta i za dużo w niej zwrotów akcji, a to po jakimś czasie potrafi być męczące.

Jedna z najlepszych gier o zombie o ile nie najlepsza! Grafika, klimat 10/10. Fabuła jest okej a walka z zombie bardzo dobra i sprawia frajdę. Główny bohater charyzmatyczny i prze koks xD GRA JUŻ LEGENDARNA 9/10

Na plus
-piekna grafika
- muzyka to coś co dawno w grach mi brakuje tu jest klimatyczna (intro mega !)
-latwe sterowanie
-misje główne
-klimat
-liczba broni
Na minus
- misje dodatkowe
-ciagle latanie w misjach pobocznych przynieś zanieś mega nuży
-

Zapomniałem dodać jak ktoś już napisał że ten debilny respawn broni i przeciwników zasługuje na 1/10