Witam, chcę kupić kartę graficzną GTX 770 w wersji 2 GB i mam do was pytanie, jakiego GTX 770 wybrać? Myślałem nad MSI lub Gigabyte lub ASUS, a może Zotac? Nie znam się na tych firmach więc może wy mi doradzicie?
Standardowo: Podaj, jaki masz aktualnie procesor i zasilacz (MARKA I MOC), bo jeśli któreś z tych jest zbyt słabe, to tutaj nie ma sensu kupować nowej karty.
Wybierz MSI, Gigabyte, albo Asusa, tak jak wymieniłeś i będziesz zadowolony. Dużych różnic nie ma między kartami.
Fee
On o co innego pyta.
Komputer jest do wymiany, oto zestaw który chcę kupić.
Płyta główna: Jeszcze nie wiem, podeślijcie jakąś na ten procesor
Procesor: Intel Core i5-4690
Pamięć: Crucial Ballistix 2x4GB
Karta: GTX 770
Dysk: Western Digital 1TB
Zasilacz: Cooler Master G650M
Obudowa: Thermaltake Commander MS-I Black/Win/USB3.0
Bezi, wiem że to dobre firmy ale która będzie najlepsza? Nie zależy mi aż tak na ciszy, kręcić nie będę więc temperatury będą spoko, najważniejsze są osiągi i gwarancja...
Ja to bym ci polecił jakiegoś właśnie ZOTACA lub MSI ale LIGHTING wersję, obie te mają zapas OC i dlatego warto je wybrać a nie zwykłe wersje OC
http://allegro.pl/ostatnia-zotac-geforce-gtx-770-2gb-splintercell-i4200127856.html
Jak już zweryfikujesz resztę sprzętu, to mogę ci polecić firmę Palit oraz Gigabyte - bardzo dobre dwie firmy.
Jak bierzesz Gigabyte to z WINDFORCEM 3x, jak Palita to tylko JETSTREAM/SUPER JETSTREAM :)
Szukam czegoś w zakresie 1200 zł
Nie uznaje kupowania sprzętu na ALLEGRO, wolę kupować na stronach takich jak Morele, na dodatek dodają Watch Dogs gratis do kart.
Co z tą płytą do i5 4690?
Tak Tak kup sobie Gigabyte z piszczącymi cewkami ! Gigabyte to chłam z najtańszej półki producentów
Pality już lepsze jakościowe ale słabo podkręcone. Wybierz Zotaca nie pożałujesz.