Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Wolne połączenia w SKYPE mimo szybkiego internetu.

23.05.2011 23:29
reksio
1
reksio
218
Pies Pogrzebany

Wolne połączenia w SKYPE mimo szybkiego internetu.

Witam,
mam problem. Dysponuję szybkim internetem (w nocy śmiga z torrentów po 2MB/s), wszystko działa cacy i okej. Problem pojawia się dopiero przy Skype. Otóż gdy łączę się (rozmowa i wideo) to połączenie mam bardzo słabe. Automatycznie oczywiście spada jakość przekazywanego dźwięku i wideo. Są ogromne opóźnienia i częste disconecty. Druga osoba z innymi rozmawia bez przeszkód. Sądzę więc, że to moja wina. Nie wiem, nie znam się na tym, ale może jakieś poblokowane porty? Wiem, że porty w opcjach Skype'a można zmienić, ale czy to coś da? Proszę o jakieś porady, bo kompletnie nie wiem, co z tym zrobić. Kiedyś Skype działał bez przeszkód. Oczywiście podczas rozmowy nie mam włączonych torrentów ani nic. System Windows Vista.

23.05.2011 23:32
reksio
2
odpowiedz
reksio
218
Pies Pogrzebany

Innym objawem jest także wolny bufor youtube'a.

23.05.2011 23:57
sturm
3
odpowiedz
sturm
188
Australopitek

Ja sie podepne bo rodzice maja identyczny problem od jakiegos czasu. Ten sam system.

23.05.2011 23:59
reksio
4
odpowiedz
reksio
218
Pies Pogrzebany

Może to Vista coś zamula? Albo nowy Skype?

24.05.2011 00:07
Rellik
👍
5
odpowiedz
Rellik
102
J u n i o r

Za dużo nie skajpię ale mogę coś podpowiedzieć.
Żeby wygodnie rozmawiać via skype trzeba mieć zacny upload. Na czas rozmowy warto powyłączać torrenty i wszytko co wam upload może zawalać. 256 kbit uploadu to jest minimum, przy kamerce 03 Mpix wygodnie rozmawia sie tak naprawde dopiero gdy ma się gwarantowane 512kbps uploadu. Nie wiem jak teraz ale kiedys był guzior w skype a'la "jakość połączenia między rozówcami" - warto kliknąć.
I sprawdzić jak z obciazeniem procka przy korzystaniu ze skype- u znajomego przy najnowszej wersji jest problem z prockożernościa co skutkuej spadkiem w jakości rozmowy.