Umowa comiesięcznej wplaty - istnieje cos takiego?

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
15.10.2013 18:38
maciejkami
😊
1
odpowiedz
maciejkami
69
Jónior

Umowa comiesięcznej wplaty - istnieje cos takiego?

Witam. Z góry mówię, że w temacie prawnych jestem zielony. Ostatnio miałem "małą" sprzeczkę z tatą(mieszkam caly czas u rodziców i jestem zmuszony mieszkać tam jeszcze przez conajmniej 2 lata). W kłótni doszło nawet do gróźb wymeldowania i wyrzucenia z domu. Postanowilem placić rodzicom do czasu skończenia szkoły i znalezienia stalej pracy(wspomniane wyzej 2 lata). Dla pewności wolałbym mieć wszystko na papierze. I tu pytanie. Czy istnieje( i jak to wygląda) umowa nakazująca mi comiesięczną wpłatę określonej kwoty. Dodam, ze pełnoletni jestem.
Z góry dzięki.

15.10.2013 18:42
Coolabor
2
odpowiedz
Coolabor
152
dajta spokój! :)

Nie rozumiem. Postanowiłeś płacić, a z drugiej strony pytasz o umowę nakazującą tobie płacenie?
Skoro chcesz płacić, to po co ci umowa?

Nie znam twoich rodziców, ale jak będą/nie będą chcieli od ciebie pieniędzy, to po co Ci umowa?

Na marginesie: możesz zawrzeć umowę jakąkolwiek tylko chcesz - podpisy i ew. wizyta u notariusza i opłata. Tylko po co ci ona? Przy wymeldowaniu musisz uczestniczyć również ty.

15.10.2013 18:44
Gonsiur
3
odpowiedz
Gonsiur
138
HUEHUEHUE

Skoro placisz za mozliwosc mieszkania z rodzicami to po prostu spiszcie umowe wynajmu pokoju, bedzie najprosciej.
Sytuacji krytykowac nie bede w sumie, bo sam dorzucam sie rodzicom za rachunki, z racji ze nie jestem w stanie samodzielnie oplacic sobie, i mieszkania, i studiow, ale czy spisywanie umowy naprawde w waszej sytuacji jest naprawde potrzebna? Rozumiem, ze klotnia itp., ale pewnie rodzicom za pare dni przejdzie, tobie tez i jakos na spokojnie sie dogadacie.

15.10.2013 19:12
Herr Pietrus
4
odpowiedz
Herr Pietrus
241
Jestę Grifterę