Pierwsza recenzja Watch Dogs.
http://wccftech.com/review/watch-dogs-review-hacker-hoped/
Krótka, ale można znaleźć kilka interesujących informacji. Jest dobrze, grafika na xboksie prezentuje się bardzo dobrze, coś tam podciągnęli od ostatnich gameplayow. Ciekaw jestem dalszych opinii i recenzji.
Edit
Gameplay z PS4, wygląda to na prawdę zacnie.
http://www.dailymotion.com/video/x1vclor_watch-dogs-ps4-1080p-2_videogames
Nie chcę być złośliwy, ale czy to nie ty kłóciłeś się z jakimś tam użytkownikiem, nie pamiętam którym, że Watch Dogs to będzie kupa?
Trochę krótka recenzja, ale chyba jest dobrze.
Cóż, czekam na dalsze recenzje i czekam na premierę.
Skoro na PS4 wygląda tak ładnie, to może na PC uda się zrobić taką grafikę jak na E3 2012. Chociaż gra dużo lepiej prezentuje się w nocy.
Bezi
Spodziewałem się że zrobią nowego 'Assassina', ale posypuję głowę popiołem i oczekuję premiery z wywieszonym jęzorem. Każdy może się mylić :P
Ja też wyczekuję, jedynie mnie to zmartwiło:
One huge caveat/punishment Ubisoft implemented is when you do turn off the Online Option, all your skills accumulated are reset to zero. You read that right. They all get reset to zero. All the online-specific skills reset to zero as punishment for not wanting to play online, something which is entirely disappointing.
Raczej wolę grać na spokojnie w single, tak żeby mi nikt nie przeszkadzał. Tylko trochę niejasno napisane, czy wszystkie skille czy tylko te online-specific skills.
Bezi
Gdzieś tam Morin pisał jakiś czas temu na twitterze że gra otrzyma patcha day1, więc może to przez problemy z połączeniem przed premierą. Wątpię żeby tak to wyglądało, byłby to strzał w stopę bo przecież czasem może nas po prostu 'wywalić' z usługi i będziemy chcieli przejść do trybu offline.
https://mega.co.nz/#!1Ylw2SQC!UTxDTU8D0uHsCyty7WK9s7-hndFrtYkJytYxGqPyGhs
Jakby ktoś chciał sprawdzić, to tutaj jest gameplay bez kompresji.
Oceniać miasto na podstawie jednego gifa. Parę dni przed premierą GTA V było to samo, też wstawiali takie gify, a jak się okazało naprawdę każdy się przekonał grając.
Ocena 7.2 nie należy do wysokich gra dobra ale bez rewelacji można się było tego spodziewać ale poczekam na dalsze recenzje.
Graficznie jest świetnie. Może nie tak, jak na pokazie z E3 2012 ale ładnie. Ciekaw jestem fizyki, bo ta była fantastyczna. O martwym mieście było już wiadomo od kilku miesięcy.
Ciekaw jestem fizyki, bo ta była fantastyczna.
No na jednym gameplayu bardzo fajnie widać zniszczenia ( sypiące się lampy, rozpadająca stacja benzynowa i zapalające od niej obiekty). Fizyka rozbijania pojazdów też dość przyzwoicie wygląda.
Ja tam nie widze nic porywającego w tych materiałach które przedstawiłes Ogame. Next-gen w nocy w deszczu, kartonowy past-gen w dzień. Rockstar to jednak klasa.
Jak będzie duży flejm o ten tryb online, a na pewno będzie, to być może wycofają to kretyńskie ograniczenie. Tak przynajmniej było w przypadku AC4.
Będzie solidny średniak, nudny jak wszystkie Assassiny.
Brać na poważnie recenzję jakiegoś morona, który przez 8 minut próbuje rozwalić stację benzynową...
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=112402006&postcount=551
Co do gry to nie jestem do końca przekonany. Oby tylko nie nudziła się po 3h jak każda gra Ubisoftu.
Z różnych filmików wychodzi na to, że model zniszczeń jest tragiczny, co mnie martwi.
Car damage is my only complaint of what I've seen so far of Watch Dogs. Especially hitting another car is just weird, they simply bounce off, it's more like two rigid bodies hitting each other rather than deformable materials that would reduce the impact speed. Same goes for hitting poles etc. apparently now and then the cars take no damage at all from it and just run things over like a tank.
On the other hand when cars crash with full speed into blockers the damage seems fine again. Could be due to messed up collision speed, I don't know. Can only hope that things like that are patchable but I fear it's hardcoded into the engine. Not exactly a deal-breaker but if you played games like GTA V then it's definitely a small let down.
Z tym, że w GTA5 zniszczenia też są średnie w porównaniu do IV.
Właczylem sobie gameplay tego kolesia na yt. Ziomek autentycznie 8 min strzelał w dystrybutory na stacji benzynowej i nic więcej. Nie komentował praktycznie wcale...Miał okazje, mógł pokazać WSZYSTKO, jazdę samochodem, różne pory dnia, różne aktywnosci ale nie kuzwa, bede stal 10 minut w jednym miejscu jak debil i strzelał w jeden punkt. Dobrze, ze tego jeszcze telefonem nie nagrywał i to pionowo...po co takie cos do sieci wrzucać
Z tym, że w GTA5 zniszczenia też są średnie w porównaniu do IV.
Wcale nie są, samochody ulegają takim samym albo i większym deformacjom. Różnica polega na tym, że GTA V jako gra bardziej arcadowa wymaga od nas większej ilości stłuczek aby poważnie uszkodzić samochód. Wystarczy w wjechać pod pociąg albo pod czołg, żeby zobaczyć jak z samochodu robi się kupa złomu.
Wcale nie są, samochody ulegają takim samym albo i większym deformacjom. Różnica polega na tym, że GTA V jako gra bardziej arcadowa wymaga od nas większej ilości stłuczek aby poważnie uszkodzić samochód. Wystarczy w wjechać pod pociąg albo pod czołg, żeby zobaczyć jak z samochodu robi się kupa złomu.
Dokładnie, dziwi mnie to przekonanie że zniszczenia są na gorszym poziomie, model zniszczeń i jazdy został dostosowany do bardziej arcadowej rozgrywki. Samochody można zgnieść nawet i bardziej niż w czwórce, potrzeba teraz do tego więcej samozaparcia. Dodatkowo można urwać koła i parę innych elementów które w czwórce były niezniszczalne.
W GTA V jest taki problem, że przy mniejszych stłuczkach praktycznie samochody się nie niszczą, są o wiele wytrzymalsze niż w IV, ale same zniszczenia są jeszcze bardziej odjechane niż w IV, tylko trzeba się trochę postarać.
Z kolejności w IV samochody wydawały się z papieru. Lekka stłuczka już pół zderzaka nie ma. Ze skrajności w skrajność :D
W IV tez kilka mniejszych stluczek nie zostawia sladu na pojezdzie - przynajmniej w Epizodach z Liberty City.
Rockstar mówił, że tolerancja na zniszczenia jest większa, bo taki sam model jak w GTA IV nie spisywał się podczas jazdy po bezdrożach. Samochody można bardzo konkretnie zmasakrować, tylko trzeba się postarać.
W sumie by się zgadzało. Jakby był model z IV to żaden samochód długo by nie przetrwał jazdy terenowej, bo by się za szybko niszczył.
http://www.liveleak.com/view?i=2e9_1400371115
Jak to prostacko wygląda i ta fizyka prowadzenia pudełka na czterech kółkach... Ogame ty serio widzisz w tej grze coś ciekawego ?
Wow, fenomenalnie wygląda jazda na motorze, wydaje się jakby motor leciał w powietrzu nad ziemią, do tego obraz po boku rozmazany.
Podczas dnia gra wygląda brzydko, ulice święcą pustkami, wychodzi na to że obawy sprzed premiery się sprawdzają.
Ciężko stwierdzić jaka tu jest fizyka pojazdów, trzeba będzie samemu spróbować. A w dzień, nawet na Xone nie wygląda źle, po prostu jest mniej oświetlenia i efektów niż podczas nocy/ świtu albo zmroku...Ja tam czekam na wersję PC na max ustawieniach...
BTW. Budynki są bardzo fajne :D...
[25] czy zdanie Ogame fana jest dla ciebie tak ważne? Tak ci przykro, ze straciles sojusznika do hejtu w tym przypadku? Dogadaj się z kęsikiem xD
Ale co prawda to prawda, w dzień to wygląda po prostu słabo. Sama wyblakla kolorystyka jest paskudna. Nalezy jednak wziac pod uwagę, ze te gameplaye to ze starych konsoli są. Btw na wszystkich tych gameplayach ta gra chodzi w gora 15 klatkach, fajnie sie w to bedzie na previous genach grac xD
Ubi na twitterze Watch Dogs, kreci cos znowu ze te gameplaye sa z wewnetrznej wersji beta, ktora wykradziono jakis czas temu. Oraz ze recka jest fakeowa, robiona pod click bait.
UV
Domyslam sie, tylko jeszcze sa tzw wycieki z tloczni, albo sprzedawanie przed premierą, cos mi tu nie pasuje z tym atakiem hakerskim :P
Nalezy jednak wziac pod uwagę, ze te gameplaye to ze starych konsoli są
Nope. XO trollolo
Ubi na twitterze Watch Dogs, kreci cos znowu ze te gameplaye sa z wewnetrznej wersji beta
nie wierze w bety na tydzień przed premiera :)
Skoro to jest beta to czym ta gra była w 2013 r. ? ---> http://i.imgur.com/zwoC2fa.png
Embargo na recki jest aż do dnia premiery a wszyscy chyba wiedzą co to zazwyczaj oznacza. Strach przed słabymi recenzjami, które mogłyby pojawić się przed recenzją i negatywnie wpłynąć na sprzedaż gry. A ta pierwsza recka 7,2/10 wiadomo, że nie jest wiarygodna, każda recka WD z oceną poniżej 9 nie jest wiarygodna ~ Ubiszaft PR.
gameplay z XO wygląda po prostu brzydko. nie mówiąc o jakości tekstur i o tym że model motocyklu nie dotyka ziemi podczas jazdy co nie powinno mieć miejsca tym bardziej biorąc pod uwagę czas z przełożenia premiery jaki mieli na dopieszczanie gry.
Ciekawy jestem jak będzie się to prezentować ze wszystim na ultra na PC. ale sam fakt że gra wygląda tak słabo na tych pudełkach dumnie(czy właściwie to zupełnie inna kwestia) nazywanych "nową" generacją, doprowadza do łez ze śmiechu
chociaż i tak twierdzę że będzie to dobra gra.(może aż dobra, może tylko dobra, to już osobista kwestia) bo Ubi potrafi obronić się fabułą. i to 7.5/8 na 10 spokojnie dostanie.
Chciałbym tylko zauważyć, jakie podejście ma ten cały newsman z Hataka (a pewnie i wielu innych):
http://hatak.pl/artykuly/pierwsza-recenzja-watch-dogs-mamy-do-czynienia-z-przecietniakiem
Link "mówi": mamy do czynienia z przeciętniakiem.
Ocena przytoczona w tekście: 7,2/10.
Brak słów.
[35] No i o co chodzi? O to że przeciętniakiem nazwał grę z oceną 7,2/10? No sorry ale chyba pora się obudzić, tak się teraz ocenia gry.
Na pewno 7,2 to nie jest zadowalająca ocena dla gry, która przez 2 lata ciągle robi koło siebie masę szumu, nazywana była jednym z pierwszym tytułów, które mają wnieść nową jakość do gier i w której sam Ubisoft pokładał ogromne nadzieje.
Poda ktoś tytuł utworu z 12 minuty? Z [23]?
Wreszcie pierwsza gra w której można chodzić będąc w jeżdżacym pociągu! To jedynie zrobilo na mnie wrażenie i wcale nie żartuje, fajnie to wygląda ciekawe czy z okien da się strzelać.
Ogólnie widać że nic specjalnego nie bedzie, chyba że fabuła powali. Grafika gorsza, model jazdy też jakoś niewygląda super taki sztywny się wydaje. Asasyn w spółczeności. Ale możliwość chodzenia w jeżdżacym pociągu zrobiła na mnie niezłe wrażenie, fajnie to wygląda, ciekawe czy są jakies busy i czy tez jest taka możliwość.
Na razie system jazdy tylko wygląda. Myślę, że to będzie tak jak w przypadku GTA V, czyli narzekanie na jazdę kwadratem, a przy grze jakie to fajne i w ogóle najlepsze.
Czyli co? Wszystkie wyciekłe gameplay'e, ktore do tej pory pokazano nie są z finalnej wersji? To czym będzie się różnić finalna od tych co widać choćby na yt?
Ja tam od początku się nie napalałem na tą produkcję. Gameplay w pierwszych minutach wygląda jak GTA IV na modach.
Przesadzasz. GTA IV było toporne.
Co ma wygląd do toporności? Chodzi mi o grafikę, a czwórka sama w sobie była świetna.
Pisałeś o gameplayu, a nie o grafice. Ale skoro przechodzisz do tematu grafiki, to w żaden sposób nie przypomina mi czwórki, a co najwyżej piątkę, gdybym miał do czegoś Watch_Dogs porównywać. Przynajmniej ja mam takie odczucie, ale pewnie nie bez powodu doszukałeś się i elementów z GTA IV. Pewnie na tej serii między innymi Ubisoft się wzorował.
e: znaczy teraz zrozumiałem, że chodziło o materiał, ale mogłeś inaczej to ubrać w słowa, bo źle Cię zrozumiałem.

Tak, na myśli miałem materiał z gry. Np. ten screen ->
a gameplay z 1:00 z Watch Dogs. Tyle, że akurat w WD jest nieco jaśniej, ale to kwestia ustawień kolorystyki w modzie.
Btw ktoś pisał o zniszczeniach w GTA IV i dodatkach. W podstawce jak i w dodatkach widać nawet minimalną stłuczkę na zderzaku, czy ogólnie karoserii.
Momentami faktycznie może przypominać GTA IV. Może to przez te odbicia. Tak czy siak nie narzekam. Grafika mi się podoba, szczególnie te warunki pogodowe. Reszta znośna jak dla mnie jak najbardziej.
up co do [37] niezna nikt tytułu tej piosenki?
No wyciekło trochę materiałów z past gena, nie wygląda to aż tak źle jak się spodziewałem, ale i tak gorzej niż takie GTA5.
Dodatkowo Morin jest coraz bardziej aktywny na twitterze w związku z wymaganiami WD, tak więc PS3/Xbox360 to poziom pecetowego mid-low, z naciskiem na low.
PS4/Xbox One to poziom high, na pececie dodatkowo jest ultra, w którym dochodzą bajery nvidii ale żeby uruchomić grę na ultra potrzeba dość mocnego procka (http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html) od około 10k wzwyż.
tak więc PS3/Xbox360 to poziom pecetowego mid-low, z naciskiem na low.
No to jest szansa, że na low komp mi nie eksploduje sekundę po naciśnięciu Nowa Gra. Nice.