Komentarze do wiadomości: Tak wyglądała „realistyczna” grafika 20 lat temu. AMD prezentuje nostalgiczne demo technologiczne

Forum Technologiczne
Dodaj komentarz
16.02.2025 12:22
1
odpowiedz
majorro
22
Chorąży

Wygląda lepiej niż Stalker 2

16.02.2025 12:30
raziel88ck
2
3
odpowiedz
raziel88ck
216
Reaver is the Key!

A to wszystko bez Ray Tracingu.

16.02.2025 12:34
Bukary
😊
3
odpowiedz
Bukary
242
Legend

Wygląda lepiej niż Stalker 2

Rozumiem, że to żart.

16.02.2025 12:36
4
1
odpowiedz
sabaru
31
Senator

Klimacik bardzo fajny i wpadający w oko. Szczególnie deszcz. Jednak należy pamiętać że w tedy pewnie żaden komputer takich efektów nie dałby radę udźwignąć. Swoją drogą nawet nie wiem czy jest dziś jakaś gra, która potrafi odtworzyć w ten sposób padający deszcz.

16.02.2025 12:39
cycu2003
5
3
odpowiedz
cycu2003
256
Legend

Jeśli dobrze pamiętam to te dema zawsze były cud miód. Niewiadomo co. A potem jakaś tak wyglądała może pod koniec generacji albo wcale.

16.02.2025 12:39
BartekTenMagik
6
odpowiedz
BartekTenMagik
85
Opiekun Przestrzeni

Fajne demko

16.02.2025 12:43
mirko81
7
odpowiedz
mirko81
83
amd platform

No właśnie...20 lat temu.
Gram teraz w Robocopa na Unreal Engine 5. Znalazłem jedną ciekawą rynne z deszczem, brak na mieście jeżdżących samochodów.
Która gra ma takie efekty deszczu w mieście?

post wyedytowany przez mirko81 2025-02-16 12:43:49
16.02.2025 12:46
Last_Redemption
8
odpowiedz
Last_Redemption
60
Senator

Heavy Rain z 2010 wyglada duzo lepiej

16.02.2025 13:05
papież Flo IV
9
odpowiedz
papież Flo IV
103
Kardynał

To były fajne czasy dla grafik, pojawiało się w światach gier coraz więcej szczegółów, ale wiele z nich z bliska wyglądało niedoskonale. Dodawało to dużo do klimatu, tak jak na tym filmie.

16.02.2025 13:44
👍
10
2
odpowiedz
rastablasta
100
Konsul
Wideo

Gdyby ktoś był zainteresowany jakie sztuczki zastosowali twórcy dema by osiągnąć pewne efekty graficzne to podrzucam ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=NEgnMerrUUk

16.02.2025 18:38
Herr Pietrus
😁
11
odpowiedz
Herr Pietrus
238
Jestę Grifterę

A zatem już 20 lat temu realizm budowano dużą ilością kałuż i odbić.

17.02.2025 20:55
12
odpowiedz
jointventure
15
Legionista

Ilość szczegółów w chodniku czy ścianie, a także jakość wody na szkle jest wciąż nieosiągalna dla dziejszego poziomu grafiki w grach. Mieli rozmach ...

17.02.2025 23:53
13
2
odpowiedz
1 odpowiedź
chrism
5
Junior

Różnica jest taka, ze moje pokolenie wtedy się cieszyło zachwycało grami i grafiką, a dziś wrażenie Hmm słabe generalnie to samo. Wtedy widziało się przełom kesety, dyskietki, płyty CD DVD, nagrywarki, monitory było lG775 17” później polskie itd itd :) a dziś co te pokojenie ma ??? Pustkę

18.02.2025 00:20
Alba_Longa
13.1
Alba_Longa
108
Generał

Biedny ty z pustką.

18.02.2025 19:51
WolfDale
14
odpowiedz
WolfDale
92
~sv_cheats 1

Zawsze mi się podobały te dema technologiczne.

Forum Forum Technologiczne
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl