Komentarze Dlaczego mapy w grach są nierealistyczne?

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
14.10.2019 20:58
1
odpowiedz
Raltariki
34
Chorąży

Pamiętam mapę z pierwszego Gothica: celem obejrzenia wymagającą wyjęcia jej z ekwipunku, zasłaniającą cały ekran, bez zaznaczonej bieżącej pozycji bohatera (chyba?!), wyglądającą jak rysunek przeciętnie uzdolnionego plastycznie dwunastolatka. I tę wewnętrzną walkę, co kupić, bo z goldem było krucho, a sprzedawca mapy miał też w ofercie "świerszczyki". Cóż, młodość... :(

15.10.2019 08:46
kubuses
2
odpowiedz
kubuses
8
Konsul

To trochę tak jakby zadać pytanie dlaczego w książkach fantasy są smoki/czary. Po to jest świat przedstawiony i konkretny gatunek czy to w literaturze czy grze i na tym można byłoby zakończyć

15.10.2019 09:16
elathir
3
odpowiedz
elathir
114
Czymże jest nuda?

No właśnie zabrakło Gothica 1 i 2 jako przykładów gier, gdzie trzeba było mapę pozyskać, i to na początku nie kompletną.

Naprawdę super zrealizowana to były gry pod względem konstrukcji świata. Mapy zaprojektowane w ten sposób, że wszędzie trafiało się na opis, bez znaczników z reguły. A te jak były to były nie interaktywnymi naprowadzaczami a zwykłym bazgrołami na mapie.

Tak więc te dwie gry zrobiły to perfekcyjnie. Nie pamiętam za to jak było w Risenach.

Forum Forum Inne Gry
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl