Ostatnio oglądałem coś w stylu serialu, dokumentu odcinkowego o polskim wojsku i w jednym odcinku pokazywali osoby w lesie, taki las zupełnie, dosadnie różnił się od tego shitu znanego z dowolnych gier, bo miał pełno roślinności, a w grach to jakiś cyrk, a nie las, ale chodzi mi też o teren. W realu jest pełno dołków, rowów i ukształtowanie terenu jest zmiennie, jakby ktoś we mnie strzelać chciał i uciekałbym to rzuciłbym się na ziemię w pierwszym z brzegu zagłębieniu naturalnym, obrośniętym i pewnie by mnie to ukryło, a w grach to ch... mogę, płaskie tereny tam są, nawet w grach online, gdzie aspekt na survival jest położony bardzo nie można się ukryć bo płasko wszędzie, a w lasach walą spam drzewek wyglądających jak jakieś choinki, ale zaczynające się zazwyczaj metr nad ziemią, zajefajny taki las :[. Niech się twórcy gier ogarną i niech wzorują się bardziej na prawdziwym świecie, a nie robią jakieś wielkie g... z płaskim terenem i sklonowanym 500 razy jednym drzewem i rozstawionym zbyt rzadko. No ile mam czekać, ile? osiemset lat, aż się ogarną i zrobią dobrą grę? No tak, ważniejsze jest zaprojektowanie siedmiu rodzajów gaci dla postaci i pięciu szalików, a resztę trzeba olać!
rzuciłbym się na ziemię w pierwszym z brzegu zagłębieniu naturalnym
i czekal, az ktokolwiek mnie goni, podejdzie spokojnie i mnie zastrzeli.
[3]
o rly? To chyba nigdy w życiu nie byłeś na powietrzu i nigdy nie ukrywałeś się przed nikim, nie mówię o gościu, który chce się zabić, ale ASG jakiś lub może spotkała cię w realu niemiła sytuacja, że ktoś cię gonił, a ty go zgubiłeś i rzuciłeś się w krzaczory jakieś w rowie i zgubił cię? Jest to możliwe jak najbardziej, sam testowałem. A może lasy u ciebie są jak w grach, jeden rodzaj choinek rozstawiony co 5 metrów, a teren zupełnie płaski? No to współczuję lasu, u mnie jest świetny, sporo miejsc do ukrycia, są nawet tak jakby pagórki, albo wzniesienie małe i doły różne, różnorodność spora.
wolę ten nick:
pl.wikipedia.org/wiki/Kutas_%28element_ozdobny%29
"Kutas – w XVII–XVIII-wiecznej Polsce chwost (kutas, kwast, chwast – ozdoba szmuklerska postaci pędzla z nici lub sznureczków[1]) na końcu sznura, przypinanego do pasa jako element dekoracyjny. Często stanowił dolne wykończenie co bogatszych szamerunków stosowanych w mundurach wojskowych i habitów. Także element ozdobny niektórych rodzajów czapek (np. szlafmycy) i zasłon.
Jest to także określenie odnoszące się do współczesnych frędzli i pomponów."
nie, ale skłonił mnie on by w końcu wyżalić się na forum, tym bardziej, że ostatnio grałem w w survivalowe gry online, fps. Poza lasami też można się ukryć w wielu miejscach, w grach praktycznie nierealne, zazwyczaj.
Nie musisz mi tłumaczyć pochodzenia słowa kutas. Znałem je przed twoim urodzeniem.
Kutas jako ozdobny element zwisający nie może być "ukryty"?
może być ukryty, ale nie lepszy widoczny tak by go każdy podziwiał? choć wiem, że nawiązujesz do ukrywania w krzakach, lesie, rowie
piokos -> jak jest ozdobny, to nie może się kryć, bo by wtedy nie zdobił. Dlatego mnie zastanawia, jak chciałby się taki kutas ukryć w lesie, nawet w zagłębieniu terenu? przecież swoją ozdobnością ściągałby uwagę ścigających. Może to jest cały problem kutasa - postanowił być pieknie inkrustowany, to mu się nie udaje nigdzie schować. Gdyby tak obciął elementy ozdobne, mógłby się skitrać wszędzie, a tak widac go nawet przez ściany.
Dlatego rada dla kutasa - przestań być ozdobny, bądź po prostu kutasem.
@11
Acha, a ten płaski grunt ze słabą teksturą to pewnie złudzenie.
Że też masz czas szukać dziur w terenie kiedy wróg sieje ołowiem na prawo i lewo.
Tu nie chodzi o czas, tylko fakt że takich gier jeszcze nie ma i dość długo na nie poczekamy.
W BF4 mamy nieregularny teren, problemem wtedy jest model jazdy. Wystarczy sie przejechac pustynnych terenach na Gulf of Oman 2014 i sie porzadnie wkrooric od bujania, wybijania czy zatrzymywania pojazdu na szynach.
[16] Póki co dobrze jest kiedy las wygląda w miarę żywo, jest gęsto zarośnięty i w miarę pofałdowany. Dziur, wykrotów, nieregularnych rowów i innych takich naturalnych nierówności nie ma i w zasadzie teraz byłyby zbędne, bo ich tworzenie odbyłoby się kosztem innych elementów gry, a bądźmy szczerzy, że takie ozdobniki nic nie znaczą, a dżungla z crysisa i tak wygląda fenomenalnie w porównaniu do lasów z innych gier.